Gå til innhold

Homofili = naturlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Homofili handler om seksualitet, og det samme gjør pedofili, så når du påstår at homofili er bra pga mangfold, så må du også mene at pedofile overgrep er bra

Nei, det er så dumt argument at det er helt utrolig at du nevner det.

For det første handler pedofili BARE om seksualitet rettet mot barn. Du er tydeligvis overfokusert på det seksuelle mellom to menn, for det handler faktisk også om følelser, og ikke bare seksualitet.

For det andre så handler homofili om 2 voksne samtykkende parter (i motsetning til pedofili), og da er det greit. Om du ikke skjønner det argumentet, har du ikke noe mer i denne debatten å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man syns homofili er bra pga mangfold, så er den logiske konsekvensen at man også må syns alle andre seksuelle retninger er bra. At noen i det hele tatt gidder å argumentere imot dette er for meg en gåte. Jeg legger for øvrig merke til at ingen av motargumentene er relevante. Det er bare masse utenomsnakk og personangrep.

du kommer jo ikke akkurat med noen argumenter selv. du sier bare at fordi han sier det er bra med mangfold, så MÅ han synes det er bra med pedofile også. du vet like godt som meg at han ikke mente det. bare fordi han sa det var bra med mangfold, betyr ikke det nødvendigvis at han synes det er bra med pedofile. jeg synes også det er bra med mangfold, men det inkluderer selvfølgelig ikke pedofile.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man syns homofili er bra pga mangfold, så er den logiske konsekvensen at man også må syns alle andre seksuelle retninger er bra. At noen i det hele tatt gidder å argumentere imot dette er for meg en gåte. Jeg legger for øvrig merke til at ingen av motargumentene er relevante. Det er bare masse utenomsnakk og personangrep.

Jeg er enig om mangfold var den eneste forutsetningen for at noe skal være bra. Du skal legge til veldig mye vond vilje for å tolke de som ønsker mangfold i den retningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig om mangfold var den eneste forutsetningen for at noe skal være bra. Du skal legge til veldig mye vond vilje for å tolke de som ønsker mangfold i den retningen.

Mangfold var det eneste argumentet som ble brukt til forsvar for homofili, og da argumenterte jeg imot ved enkelt og greit å påpeke at det finnes flere seksuelle retninger enn heterofili og homofili. Så enkelt. Jeg vant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kommer jo ikke akkurat med noen argumenter selv. du sier bare at fordi han sier det er bra med mangfold, så MÅ han synes det er bra med pedofile også. du vet like godt som meg at han ikke mente det. bare fordi han sa det var bra med mangfold, betyr ikke det nødvendigvis at han synes det er bra med pedofile. jeg synes også det er bra med mangfold, men det inkluderer selvfølgelig ikke pedofile.

Kan man bruke mangfold som begrunnelse for hvorfor homofili er bra, så kan man også gjøre det om alle andre seksuelle retninger. At man forsøker å redde seg med å komme med en ekstrabegrunnelse viser jo bare at argumentet om mangfold ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangfold var det eneste argumentet som ble brukt til forsvar for homofili, og da argumenterte jeg imot ved enkelt og greit å påpeke at det finnes flere seksuelle retninger enn heterofili og homofili. Så enkelt. Jeg vant.

Ja jøss, gratulerer med den :ler:

Som sagt, du skal være ganske enkelt anlagt for å tro at "jeg liker mangfold" betyr "jeg liker mangfold uansett hva". Det tror jeg du ser selv, men om du ikke gjør det må du bare nyte "seieren" din :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangfold var det eneste argumentet som ble brukt til forsvar for homofili, og da argumenterte jeg imot ved enkelt og greit å påpeke at det finnes flere seksuelle retninger enn heterofili og homofili. Så enkelt. Jeg vant.

"jeg vant" :fnise: går det an å bli mer patetisk?

han sa at han synes det er bra med mangfold i en tråd som handlet om homofili, det er ganske tydelig at han mente det var bra med homofile og ingen andre seksuelle legninger. enkelt og greit ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er så dumt argument at det er helt utrolig at du nevner det.

For det første handler pedofili BARE om seksualitet rettet mot barn. Du er tydeligvis overfokusert på det seksuelle mellom to menn, for det handler faktisk også om følelser, og ikke bare seksualitet.

For det andre så handler homofili om 2 voksne samtykkende parter (i motsetning til pedofili), og da er det greit. Om du ikke skjønner det argumentet, har du ikke noe mer i denne debatten å gjøre.

Men at pedofili handler bare om seksualitet rettet mot barn betyr jo ikke at pedofili ikke er en seksuell retning. Gjør det vel?

At homofili handler om to voksne samtykkende parter imotsetning til pedofili betyr heller ikke at pedofili er en seksuell retning. Gjør det vel?

Derfor kan man ikke begrunne et positivt syn på homofili med mangfold, for da må også pedofili inkluderes som noe positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"jeg vant" :fnise: går det an å bli mer patetisk?

han sa at han synes det er bra med mangfold i en tråd som handlet om homofili, det er ganske tydelig at han mente det var bra med homofile og ingen andre seksuelle legninger. enkelt og greit ;)

Nok en gang konstaterer jeg at du ikke har motargumenter, men bare går til personangrep. Da har du tapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang konstaterer jeg at du ikke har motargumenter, men bare går til personangrep. Da har du tapt.

jeg har ikke kommet med personangrep. motargumentet mitt finner du i det siste innlegget mitt. du bare overser det fordi du vet at jeg har rett. å si "jeg vant" i et argument, er et helt klart tegn på at du tapte.

Endret av Andreas_B
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke kommet med personangrep.

Du skrev: " :fnise: går det an å bli mer patetisk?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev: " :fnise: går det an å bli mer patetisk?"

ja, kanskje du burde slutte å bli så butthurt og fokusere på det andre jeg skriver. du overser bare argumentene mine, nettopp fordi du vet at jeg har rett. han sa at han synes det er bra med mangfold i en tråd som handlet om homofile, da er det ganske tydelig at han bare siktet til homofile. å si "jeg vant" er et klart tegn på at du tapte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangfold var det eneste argumentet som ble brukt til forsvar for homofili, og da argumenterte jeg imot ved enkelt og greit å påpeke at det finnes flere seksuelle retninger enn heterofili og homofili. Så enkelt. Jeg vant.

Gud bedre, er det virkelig mulig å være så barnslig?

Men men, har jeg tapt så har jeg tapt.. Er vel bare å gratulere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Salvesen

Er det noen av dere ærverdige individer som vet når det vil arrangeres premieutdeling i denne tråd, nå som en vinner har blitt kåret? Undertegnede kan godt stille med hornorkester, dersom ønskelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere ærverdige individer som vet når det vil arrangeres premieutdeling i denne tråd, nå som en vinner har blitt kåret? Undertegnede kan godt stille med hornorkester, dersom ønskelig.

Hornorkester blir bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! :danse:

Bare hyggelig. Du hadde noen ubrytelige argumenter der, og da du sammenlignet med pedofili, var jeg helt sjanseløs på å parere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. Du hadde noen ubrytelige argumenter der, og da du sammenlignet med pedofili, var jeg helt sjanseløs på å parere..

Jeg skal innrømme at jeg var i ferd med å tape da du skrev jeg var dum, men heldigvis hadde jeg fortsatt trumfkortet mitt i ermet :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...