Gå til innhold

Skjerpings i morgen. Noen som henger med?


*Lene*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går ble det trening på meg. Step3, 75 min.

2. gangen denne uken. Fikk ikke trent onsdag.

Blir trening igjen i morgen, steop3 75 min da også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter dere andre der inne, utenom penelene? Skal inn der å finne henne nå :) Jeg har tenkt å slette de gamle dagene mine og begynne på ny!

Heter nadia på slankenett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er Penelene! Lykke til på kurs i kveld! :-)

Selv har jeg vært forkjølet siden torsdag og fysisk aktivitet har dermed begrenset seg. Følte meg friskere og kom meg så på trening lørdag - 1 time Stram opp. Det skulle jeg muligens ikke gjort, for fra kvelden av ble jeg bare verre igjen... Synes jeg har vært ganske flink i matveien, en del sjokolade har det blitt, men til gjengjeld har jeg spist mindre mat. Så nå håper jeg det er noe nedgang på vekten denne uken ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på hyttetur i helga, og jeg gadd virkelig ikke følge slankekuren. Spiste mindre enn jeg kunne gjort i en tilsvarende situasjon, men det ble litt av hvert i matveien. Gikk lang tur i går, men frykter at vekta ikke akkurat har gått nedover denne uka. Det er veiedag i morgen...

Nå er det litt vanskelig med motivasjonen, for jeg synes jeg har fått så fin kropp :-) Jeg veier det som kalles "lett overvekt" hos grete roede, og vil egentlig ned på "normal vekt", men det er ikke så lett. Jeg tror dessuten at jeg har nådd et punkt der det ikke er så lett å gå ned heller. Tror jeg har lest noe om at vekta gjerne kan stå i ro lenge på et sted før man klarer å gå ned mer..? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at kroppen kan stabilisere seg på en viss vekt kroppen er vant med! Ergo, man kan stå stille leeenge.. Har det slik selv jeg, på en viss vekt!

Ellers er det mega bra helenaa at du er fornøyd med kroppen din. Ikke ofte man leser det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg slanka meg nesten 30 kg, men fortsatt kunne ønsket å gå ned 5-6 kg til, så var det komplett umulig! :o Vekta rikka seg ikke et gram på en måned - og jeg mistet mye av motivasjonen.

Ikke mist motivasjonen selvom det stopper opp for en periode - det er som du sier - kroppen stabiliserer seg/prøver å motvirke videre nedgang - og det kan ta tid før du kommer over "kneika" igjen!

Så herlig å lese at du er fornøyd! :D

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant det dere nevner, Penelene og Kverula, om at vekten kan stå stille lenge når man slanker seg. For jeg synes vektnedgangen min går veldig sakte nå. Jeg har gått opp og ned 7-10 kilo de siste syv årene. Har ikke vært under den vekten jeg har nå på ca tre år, så regner med at de siste kiloene jeg vil ned sitter ganske fast... Men, det er vel bare å stå på! :-)

Har ikke lyst å spise mindre enn jeg gjør nå ihvertfall, er redd for å ødelegge forbrenningen min da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg på en stund.Men i dag så jeg at buksa var blitt litt stor,tror kanskje jeg har gått ned i størrelse eller har strammet opp muskler.Har nemlig trent mye i det siste.Veier meg kanskje i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke veid meg på en stund.Men i dag så jeg at buksa var blitt litt stor' date=tror kanskje jeg har gått ned i størrelse eller har strammet opp muskler.Har nemlig trent mye i det siste.Veier meg kanskje i morgen

Wow... Da har du nok mistet fett ja..

Egentlig burde vi kastet vekten, og KUN hatt målebåndet å forholde oss til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig burde vi kastet vekten, og KUN hatt målebåndet å forholde oss til!!!!

Helt enig,jeg har ikke gått ned noe særlig i vekt men det kan jo være at jeg har trent en del i det siste og får dermed mer muskler.Derfor vil jeg ikke gå på vekta igjen,bare bruke målbånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veiingen på kurset i går viste 1 kilo ned denne uken. Da har jeg totalt gått ned 7,5 kilo på 8 uker. :-)

To uker igjen av dette GR-kurset nå. Har forresten bestemt meg for å ikke ta et nytt kurs, fordi vi har bestilt ferie til Florida til slutten av november, før neste kurs er ferdig. Trenger dessuten de pengene til ferien...

Men jeg har likevel tenkt å fortsette med opplegget videre! Det betyr at jeg vil trenge støtten fra dere på KG enda mer når jeg ikke går på kurs! :-)

Motivasjonen er fremdeles stort sett på topp. Skal prøve å trene enda mer for å få strammere kropp til beach'en. Vi skal nemlig til South Beach-diettens "hjemsted", som visstnok har verdens største prosentandel av modeller blant sine innbyggere... :ler:

Har fremdeles lyst å gå ned 5 kilo eller mer - evt 1 størrelse - før jul. I januar slutter jeg å slanke meg uansett - da vil jeg prøve å bli gravid... MEN - skal ikke mer opp igjen i vekt enn nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Bride: Grattis med flott vekt-tap!

Missunner deg den usa-turen gitt..

men du glir jo rett inn blandt modellene der du da..hehe :-)

5 kg = en strl.. Er det ikke det man sier da!?

Selv kommer jeg til å ta ett kurs til. Men endrer nok kurslokaler/leder.. Er ikke fornøyd med hun som har GR kurset! Virker som hun bare vil hjem! Bytter til det kurset søs går på.. man trenger jo motivasjon..ihvertfall etter endt førstekurs!

Anbefales: Vaniljekesam, med f.eks oppskjært frukt

Nammenam....

Lene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...