Gå til innhold

Hvem på KG er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æresord og sånn.....! Det var AB

Det var du. :ler:

Anonymous poster hash: 33b86...21b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Forresten: min favoritt er Hummels :) Han er bare så sjarmerende og gutteaktig,men litt sånn "fuckup" ja.. Han sier alltid meningen sin og forsvarer andre ofte selvom de ikke alltid fortjener det. Noen ganger blir han også veldig lei og da skriver han mindre hyggelige ting. Har vært det lenge, men liker også mange andre da. Det er en fyr her som er litt sånn snobbete og jeg har egentlig ingenting til overs for det, men han er både sjarmerende og kan og vet mye, men hva heter han igjen? han har bilde av Leonardo i Gatsby

Anonymous poster hash: 61276...a1e

Aw takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg liker. De jeg kommer på nå er pompom, fotballflue, lille-pus..:) Hmm, husker ikke navnet på fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg liker. De jeg kommer på nå er pompom, fotballflue, lille-pus.. :) Hmm, husker ikke navnet på fler.

Heter hun fotballflue? Isåfall ustyrtelig morsomt navn... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fotballflue

Flere jeg liker. De jeg kommer på nå er pompom, fotballflue, lille-pus..:) Hmm, husker ikke navnet på fler.

Nææ, så koselig å bli nevnt :nigo: Du er ikke så verst selv :laugh:

jada, frk.k, jeg liker deg og. Jeg vet du lusker her inne :fnise: Jeg liker egentlig de fleste her inne jeg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, så koselig å bli nevnt :nigo: Du er ikke så verst selv :laugh:

jada, frk.k, jeg liker deg og. Jeg vet du lusker her inne :fnise: Jeg liker egentlig de fleste her inne jeg :)

Jeg har alltid trodd det sto Fotballfrue DAUER AV LATTER!! :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, så koselig å bli nevnt :nigo: Du er ikke så verst selv :laugh:

jada, frk.k, jeg liker deg og. Jeg vet du lusker her inne :fnise: Jeg liker egentlig de fleste her inne jeg :)

TakkTakk :-) haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater sånne tråder som dette, føler det er så kleint men jeg liker godt Alice123, Cathrine88 og Cuntzilla. Morsomme og smarte damer.

:danse::blomst::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest , Silfen , Lille - Pus , Pingting , Missdior., Harry Dotter.Alle av veldig forskjellige grunner .

Edit:La til en .

Endret av LittDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vært her så lenge men liker godt Sola, Jessica, Big og Nonn juan (litt sjalu på deg og da). Tror det er mye bra folk her inne må bare gjøre meg kjent først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke vært her så lenge men liker godt Sola, Jessica, Big og Nonn juan (litt sjalu på deg og da). Tror det er mye bra folk her inne må bare gjøre meg kjent først.

LOL Er da ingen grunn til å være sjalu på meg. :fnise: Virker som en trivelig kar du også Johnny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det er litt rart å si det, men en av mine favoritter har blitt Arabella! :blomst:

Og jeg liker badabing, Kamikatze, pingvinen og Alice123.

Bl.a :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...