Gå til innhold

Hvem på KG er din favoritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun som var her for mange, mange år siden og lagde furore på hele KG. Klarer ikke å komme på nick. Hun diktet opp et helt liv med svært, svært detaljerte beskrivelser av leilighet og månedsvis med bryllupsforberedelser ned til den minste detalj. Skulle foregå i NY og ha Vera Wang kjole. Var veldig nedsettende mot sånn ca alle brukere.

Utrolig artig å følge med på - ikke minst alle reaksjonene hun fikk fra andre brukere som til slutt fant ut hvem hun var, ringte til Vera Wang og fant ut at alt var oppdiktet. Det er sånn jeg husker det, i hvert fall. KG var en evig thriller :-)

Noen som husker hvilken bruker jeg mener?

Edit: Milla, het hun :-)

Vel - det sier nesten mer om de som ringte til Vera Wang :laugh: Skal nesten vedde på at vedkommende er en av de som saumfarer Fotballfrue`s liv idag.

Anonymous poster hash: 78540...8c0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som var her for mange, mange år siden og lagde furore på hele KG. Klarer ikke å komme på nick. Hun diktet opp et helt liv med svært, svært detaljerte beskrivelser av leilighet og månedsvis med bryllupsforberedelser ned til den minste detalj. Skulle foregå i NY og ha Vera Wang kjole. Var veldig nedsettende mot sånn ca alle brukere.

Utrolig artig å følge med på - ikke minst alle reaksjonene hun fikk fra andre brukere som til slutt fant ut hvem hun var, ringte til Vera Wang og fant ut at alt var oppdiktet. Det er sånn jeg husker det, i hvert fall. KG var en evig thriller :-)

Noen som husker hvilken bruker jeg mener?

Edit: Milla, het hun :-)

Aha! Visste ikke at det var slik det ble oppdaget. Satt å leste igjennom det som er igjen av tråder fra henne her om dagen. Utrolig historie. Milla-spøkelse er vel fremdeles tilstede, om "hun" ikke er her i egen person, så blir det jo alltid snakket om henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Visste ikke at det var slik det ble oppdaget. Satt å leste igjennom det som er igjen av tråder fra henne her om dagen. Utrolig historie. Milla-spøkelse er vel fremdeles tilstede, om "hun" ikke er her i egen person, så blir det jo alltid snakket om henne :)

Hun er her av og til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Sukk* Jaja det var jeg som startet denne tråden... Men faen ass, blir jo faen ikke nevnt.. Tror jeg skal lage en til... ! :hoho:

NOPE Helt ærlig er det ikke meg, men hvem jeg liker best? Hmmmm

3 som skiller seg veldig ut... da jeg har mest kontakt med disse. PETER, JESSICA OG LAFEMMEMAUVAISE

Ellers er det flere som jeg liker godt også.... Elsker humor... Skal vi se FAME, SOLA DE, NOZ, NOSOUL, INCOGNITA, DOGE, LIZLIZ og mange fler som jeg ikke kommer på mens jeg skriver. Men dere er ikke glemt :roser:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

*Sukk* Jaja det var jeg som startet denne tråden... Men faen ass, blir jo faen ikke nevnt.. Tror jeg skal lage en til... ! :hoho:

Ååååå, er det DIN tråd?! :) Jeg hadde tenkt å svare på den, men så tenkte jeg at det kunne være en stor fare for at du ble litt vel høy på deg selv - så da avsto jeg ;) Men klart du er en soleklar KG favoritt i min verden - bet you know already pal! :hug:

Ellers liker jeg skikkelig godt SunflowerPenguin, Perelandra, Petter, BigJim, SolaDe og sikkert en hel haug andre som jeg ikke kommer på i farta :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, er det DIN tråd?! :) Jeg hadde tenkt å svare på den, men så tenkte jeg at det kunne være en stor fare for at du ble litt vel høy på deg selv - så da avsto jeg ;) Men klart du er en soleklar KG favoritt i min verden - bet you know already pal! :hug:

Ellers liker jeg skikkelig godt SunflowerPenguin, Perelandra, Petter, BigJim, SolaDe og sikkert en hel haug andre som jeg ikke kommer på i farta :)

Skulle jo nesten tro du flørta åpenlyst.. LOL Du er til å spise opp.... Ei god Jente! Takk for at du er den du er..

Nei det er ikke meg som startet denne tråden.. lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

NonJuan er min soleklare favoritt! KGs egen lille solstråle som alltid skriver hyggelige kommentarer, innlegg, og meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mancrush på Gjest.

mancrush?? Er ikke gjest en dame da :klo:

Anonymous poster hash: 61276...a1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten: min favoritt er Hummels :) Han er bare så sjarmerende og gutteaktig,men litt sånn "fuckup" ja.. Han sier alltid meningen sin og forsvarer andre ofte selvom de ikke alltid fortjener det. Noen ganger blir han også veldig lei og da skriver han mindre hyggelige ting. Har vært det lenge, men liker også mange andre da. Det er en fyr her som er litt sånn snobbete og jeg har egentlig ingenting til overs for det, men han er både sjarmerende og kan og vet mye, men hva heter han igjen? han har bilde av Leonardo i Gatsby



Anonymous poster hash: 61276...a1e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ASSA OG JEG BARE ELSKER NONJUAN HAN ER SÅ NYDELIG OG KJEKK BARK OG FLOTT OG SKJØNNER JO AT ALLE JENTER BARE ELSKER HAN!!! JA ASS OG JEG ER IKKE NONJUAN SOM SKRIVER DETTE SELV.... NEI NEI NEI..... HELT SANT



Anonymous poster hash: 0cbb2...76b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow

JA ASSA OG JEG BARE ELSKER NONJUAN HAN ER SÅ NYDELIG OG KJEKK BARK OG FLOTT OG SKJØNNER JO AT ALLE JENTER BARE ELSKER HAN!!! JA ASS OG JEG ER IKKE NONJUAN SOM SKRIVER DETTE SELV.... NEI NEI NEI..... HELT SANT



Anonymous poster hash: 0cbb2...76b

Wow... jeg blir helt satt ut jeg.....!! Tusen takk....



Anonymous poster hash: 0cbb2...76b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA ASSA OG JEG BARE ELSKER NONJUAN HAN ER SÅ NYDELIG OG KJEKK BARK OG FLOTT OG SKJØNNER JO AT ALLE JENTER BARE ELSKER HAN!!! JA ASS OG JEG ER IKKE NONJUAN SOM SKRIVER DETTE SELV.... NEI NEI NEI..... HELT SANT

Anonymous poster hash: 0cbb2...76b

Wow

Wow... jeg blir helt satt ut jeg.....!! Tusen takk....

Anonymous poster hash: 0cbb2...76b

Snakker du ofte med deg selv NonJuan?

Anonymous poster hash: 33b86...21b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...