Gå til innhold

Jeans til en 40 åring

Fremhevede innlegg

Skrevet

Personlig så synes jeg kanskje de går litt for langt opp i rumpa, noe som får den til å se veldig lang og flat ut. Cameltoen har jeg forstått at du selv liker, så det er vel ikke vits å si noe på :)

Ellers en fin bukse som ser et nr for liten ut bare :)

Edit: kanskje ikke for liten heller, mulig bare litt feil passform til din figur :)

Lang og flat rumpe, den forstod jeg ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lang og flat rumpe, den forstod jeg ikke?

Når buksen blir dratt så langt opp i rumpa, så rumpeballene blir helt splittet langt opp. Så skaper det en illusjon av en veldig lang rumpe som blir dratt litt ned, den blir også seende ganske flat ut ettersom du er så slank som du er. Du bør gå for en bukse som heller gir illusjon av et løft ( den siste buksen du postet er bedre der )
  • Liker 5
Skrevet

Dette likte jeg mye bedre :) spesielt bak :)

Takk :laugh: Jeg synes ikke den satt like godt bak som den andre, men jeg kjøpte begge. Men den føltes god å ha på.

Gjest Tigress
Skrevet

Den andre jeansen satt fint på deg. Den første er eg samd i at ikkje satt pent over baken. Men kameltåa i brok nummer to var heilt til å leve med!

Skrevet

Den andre jeansen satt fint på deg. Den første er eg samd i at ikkje satt pent over baken. Men kameltåa i brok nummer to var heilt til å leve med!

Takk :) Det ble litt mindre kameltå i den ja, sikkert fordi jeg ikke fikk den lengre opp. Men den utvider seg kanskje litt.

Skrevet

Jeg tror du hadde kledd low waist bukser veldig godt!! Bukse nr2 satt også veldig fint på deg, og den har jo litt lavere liv enn den første. Høyt liv, og i tillegg å dra buksen opp slik gjør at rumper din ser veldig lang og flat ut, noe som er dumt når du egentlig har en kjempefin kropp!!

Du burde se etter bukser med litt bedre passform til din kropp, gjerne som er sydd inn ved rumpepartiet slik at du får den rumpe splittet du liker uten st buksen egentlig ikke er til det! For det kan være veldig fint, bare ikke med bukser som ikke er laget for det.

Men så klart, om du syntes den var fin og er fornøyd slik, så er det jo så klart ikke noe problem :) men siden du spør om tips og legger ut bilder her så vil du kanskje ha noen råd :)

Anonymous poster hash: dbb87...8fe

Skrevet

Den første busken syntes jeg ikke satt noe fint på deg. Du fikk veldig flat rumpe i den (kameltåa er ganske fremtredende, men har forstått nå at du liker det, så greit nok).

Bukse nr 2 derimot synes jeg sitter superbra på deg! Fin rumpe fikk du i den og :) Håper den ikke utvider seg sånn at du får til å dra den mere opp :)

• Liker 1
Skrevet

Her er det andre paret

Denne var kjempefin! :jepp:

Skrevet

Man blir sett på trashy og utfordrende når man kler seg som en ungdom når man er 40. Om du heller kler deg classy for din alder (du kan fremdeles vise pupp) så blir du sett på som sexy og ikke trashy. Anonymous poster hash: 01696...f34

Men kan man ikke gå med jeans med slitte partier (altså slitt farge, ikke hull) når man nærmer seg 40? Synes det kan være litt fint, jeg. Ikke for trang, som ts, men sånn at den sitter fint. Ble veldig usikker her nå, om jeg må bytte ut halve jeanssamlingen...

Anonymous poster hash: 0f4d5...67b

Skrevet

Jeg var for å prøve nye jeans i dag. Det ble disse også en lik modell bare litt mørkere. Liker dere disse?

frukgnyjeans.jpg

frukgnyjeans2.jpg

Altså....æsj! Dra buksa 10 cm lenger ned så vi slipper å se omrisset av de indre kjønnsleppene dine i tillegg til de ytterste...nasty og igrunn litt komisk. Om ikke annet så hadde jeg flirt godt om en kvinne gikk sånn. Regner med at du overdriver kraftig for å understreke ett poeng, hehe :)

Anonymous poster hash: 01696...f34

• Liker 6
Skrevet

Den var fin, hva slags merke/modell er det og er den lav på livet?

Den første er en Levi's legging og den andre en Levi's Curve Slight (et eller annet slikt). Den er sånn halveis i livet synes jeg.

Skrevet

Altså....æsj! Dra buksa 10 cm lenger ned så vi slipper å se omrisset av de indre kjønnsleppene dine i tillegg til de ytterste...nasty og igrunn litt komisk. Om ikke annet så hadde jeg flirt godt om en kvinne gikk sånn. Regner med at du overdriver kraftig for å understreke ett poeng, hehe :)

Anonymous poster hash: 01696...f34

Buksa mi er der den skal være etter min mening. Det er slik jeg liker å ha den og ikke overdrevet.

Det er helt greit at dere ikke liker det.

Skrevet

Buksa mi er der den skal være etter min mening. Det er slik jeg liker å ha den og ikke overdrevet.

Det er helt greit at dere ikke liker det.

Der at du drar den så langt opp ser rart ut både framme og bak.

Forann får du cameltoe, og bak får du en enormt dyp rumpesprekk som får det nesten til å se ut som rumpeballene sægger.

Anonymous poster hash: 0fa32...bd2

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor gidder du å fortsette med å legge ut bilder av deg i forskjellige buksemodeller (som er så og si like) når du vet hva majoriteten her inne mener om kameltå og hvordan buksene sitter på deg?

Jeg sier ikke helt poenget når du selv sier at du er fornøyd med hvordan buksene sitter på, og du har ingen planer om å ta til deg tips.

Anonymous poster hash: d4262...172
  • Liker 7
Skrevet

Hvorfor gidder du å fortsette med å legge ut bilder av deg i forskjellige buksemodeller (som er så og si like) når du vet hva majoriteten her inne mener om kameltå og hvordan buksene sitter på deg?

Jeg sier ikke helt poenget når du selv sier at du er fornøyd med hvordan buksene sitter på, og du har ingen planer om å ta til deg tips.

Anonymous poster hash: d4262...172

Oppmerksomhet vel ;)

Anonymous poster hash: cd84b...6ef

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...