Gå til innhold

Hvordan er været hos deg nå?


LilleBille

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Åå🌸🥰

Det var en kjekk tid :) Jeg var den første som fikk henne til å le 😄 Rart å tenke på at hun er 20 år nå og jeg 30, årene har gått så fort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven
Pappadrømmen skrev (1 time siden):

Absurd. Da var jeg fremdeles bare 16 år😄 Pr mnd unna 17 års dagen.

Ja men det er lenge siden. Føler at verden var en del annerledes da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Frøkenfryden skrev (59 minutter siden):

Jeg var 22 og bodde på Tøyen og rula Oslo😎

Jeg var også 22 og bodde på tveita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (2 minutter siden):

Ja men det er lenge siden. Føler at verden var en del annerledes da

Før smarttelefoner og sosiale mediers inntog. Internettets spede begynnelse var en bedre tid enn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Pappadrømmen skrev (Akkurat nå):

Før smarttelefoner og sosiale mediers inntog. Internettets spede begynnelse var en bedre tid enn i dag.

Nja. Synes det er lettere i dag. Da hadde jeg en schvær stasjonær PC. Som kosta mer enn en smartphone gjør i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lurven skrev (Akkurat nå):

Nja. Synes det er lettere i dag. Da hadde jeg en schvær stasjonær PC. Som kosta mer enn en smartphone gjør i dag.

Lettere betyr ikke alltid bedre. Personlig hadde jeg enda ikke internett i 2003, og det var intet savn før jeg fikk det og ble avhengig.

Det var utrolig gøy og spennende å laste ned filmer og serier ulovlig, og spennende å chatte med jenter de første åra. Så ble internett kjedelig og vanlig og noe man tar for gitt.

Lengter vel egentlig tilbake til en enklere tid.

Men nå ser jeg at dette var skikkelig avsporing, så: været her er lettskyet og 6 grader!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Pappadrømmen skrev (Akkurat nå):

Lettere betyr ikke alltid bedre. Personlig hadde jeg enda ikke internett i 2003, og det var intet savn før jeg fikk det og ble avhengig.

Det var utrolig gøy og spennende å laste ned filmer og serier ulovlig, og spennende å chatte med jenter de første åra. Så ble internett kjedelig og vanlig og noe man tar for gitt.

Lengter vel egentlig tilbake til en enklere tid.

Men nå ser jeg at dette var skikkelig avsporing, så: været her er lettskyet og 6 grader!

Ja skjønner hva du mener, jeg hadde ikke smartphone før 2015. Lett å bli avhengig.

Jeg mener at ting var både enklere og vanskeligere før men at verden går riktig vei og ting blir generelt bedre.

De eneste som holder seg noenlunde likt er været. Lettskyet 7 grader her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (1 minutt siden):

Ja skjønner hva du mener, jeg hadde ikke smartphone før 2015. Lett å bli avhengig.

Jeg mener at ting var både enklere og vanskeligere før men at verden går riktig vei og ting blir generelt bedre.

De eneste som holder seg noenlunde likt er været. Lettskyet 7 grader her

Jeg er nok bare en nostalgiker av natur😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Pappadrømmen skrev (1 minutt siden):

Jeg er nok bare en nostalgiker av natur😉

Ja jeg liker også nostalgi. Men mest i form av morsomme historier om hvordan ting var før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (3 timer siden):

Før smarttelefoner og sosiale mediers inntog. Internettets spede begynnelse var en bedre tid enn i dag.

Jeg hadde ikke internett i barndommen og prøvde ikke sosiale medier før jeg var nesten voksen men jeg liker fortsatt bedre nåtiden siden  mye er enklere. Spesielt med strømmetjenester, jeg savner ikke å måtte dra til videoutleie butikk hver gang jeg ville se en ny film 🙊 har gode minner fra det men kunne aldri gått tilbake til det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (16 timer siden):

Det var en kjekk tid :) Jeg var den første som fikk henne til å le 😄 Rart å tenke på at hun er 20 år nå og jeg 30, årene har gått så fort 

Ble glad av å lese denne❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre grader. Tror det blir sol. Prøve å ikke jobbe overtid og få litt sol etterpå🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...