Gå til innhold

Hvordan er været hos deg nå?


LilleBille

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Veldig tåkete og trist.🌫️:tristbla: Dagene før var det veldig fint vær, så litt dumt det er sånn i dag. 😔Men vi kan jo ikke ha det samme fine været hverdag.:sjokk: Det hadde blitt kjedelig.😂:bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

Cid skrev (56 minutter siden):

Soling?

Jupp, koste meg under markisa 17 i dag😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Markisa?

Orker ikke sol i fleisen, blir rynkete og gammel også. Markisa helps me stay digg😂😂😂

Endret av Frøkenfryden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (13 minutter siden):

Orker ikke sol i fleisen, blir rynkete og gammel også. Markisa helps me stay digg😂😂😂

Hva er verst, å få grått hår eller rynker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Hva er verst, å få grått hår eller rynker?

Har hatt verdens sakteste gråning going on i 5 år. Lar det ikke gå sin gang. Kan fikse sånt. Rynker er som det er, det får gå. Får smile mye så det blir smilerynker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (36 minutter siden):

Har hatt verdens sakteste gråning going on i 5 år. Lar det ikke gå sin gang. Kan fikse sånt. Rynker er som det er, det får gå. Får smile mye så det blir smilerynker. 

Jeg har hørt at jeg har fått noen få grå hårstrå, hørte det første gang når jeg var 25 år og nå 5 år senere ser jeg fortsatt ikke noe til grått hår :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (13 minutter siden):

Jeg har hørt at jeg har fått noen få grå hårstrå, hørte det første gang når jeg var 25 år og nå 5 år senere ser jeg fortsatt ikke noe til grått hår :klo: 

Kun bak kanskje? 😉 Det går supersakte hos meg, men kom jo tidlig. Men har sånn jobb der grått hår kan gjøre at folk tror jeg er klok tror jeg, sånn sett kanskje dumt å farge🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...