Frøkenanonym Skrevet 3. desember 2014 #21 Del Skrevet 3. desember 2014 Stilig tapet :D godfølelsen å flytte inn i nytt hus da har du i det minste mye annet å tenke på enn prøvingen hva jobber du som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #22 Del Skrevet 3. desember 2014 Stilig tapet :D godfølelsen å flytte inn i nytt hus da har du i det minste mye annet å tenke på enn prøvingen hva jobber du som? Ja vi gleder oss begge til flytting :D Håper oppussingen tar bort litt tanker ang prøvingen Jeg jobber som prosessoperatør Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 #23 Del Skrevet 6. desember 2014 Hehe hvis du går inn for å tenke på oppussingen istedet for prøving, blir mye gjort :D Jeg er også prosesstekniker wuæ, tenk om vi kjenner hverandre! Hahah.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 8. desember 2014 Forfatter #24 Del Skrevet 8. desember 2014 Hehe hvis du går inn for å tenke på oppussingen istedet for prøving, blir mye gjort :D Jeg er også prosesstekniker wuæ, tenk om vi kjenner hverandre! Hahah.. oooh, jaa tenk om vi gjør det xD Dårlig med oppdatering i helgen, har bare jobbet og sovet (livet på nattskift) Nå teller jeg dager, 2 skift igjen så er det litt fri :D :D Jeg er på dag 22 av en hvem vet hvor lang syklus håper TR kommer snart så vi får kommet igang skikkelig... Nå skal jeg på trening :D :D Idag blir det spinning og styrke med favoritt PT'en.. Wish me luck 2 timer med trening venter :trene: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #25 Del Skrevet 9. desember 2014 Skryteoppdatering: Idag hadde jeg en av mine beste spinningøkter på LEEENGE, den følelsen når alt stemmer og økten blir knallbra :danse: Ellers så lader jeg opp til SISTE skifet på jobb før det er fri, kan ikke si jeg gleder meg til å bevege meg ut i stormen Ellers venter jeg fremdeles på TR, ingen tegn til at "hun" har tenkt å ankomme heller.... Tror jeg tar en test imorgen bare for å sjekke, har ingen forhåpninger denne mnd men greit å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #26 Del Skrevet 11. desember 2014 TR har fremdeles ikke meldt sin ankomst, tok en test idag og den var blendahvit. Er på dag 25 i syklusen nå, ikke at jeg vet hvor lang syklus jeg har nå etter pilleslutt.. Denne venting er verre enn noe annet Husmoren i meg har gått ut i streik, skulle egentlig ta den ukentlige vaskingen idag, meeeen det ble kun skifting på sengen og støvsuging, utsetter resten til imorgen Idag har jeg min siste PT time for denne gang, men blir nok helt sikkert å bestille flere for det er virkelig en investering jeg ikke angrer på Ha en fin dag til alle :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 11. desember 2014 #27 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg har hatt opptil 34 dager i syklusen, vær gjerne tålmodig og vent lengre med å teste har du kjøpt billige tester? Hold in there Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogkløver Skrevet 11. desember 2014 #28 Del Skrevet 11. desember 2014 Krysser fingrene for at det bare er litt tidlig å teste da! hadde vært en kjekk tidlig julegave med positiv test Du får prøve igjen om noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #29 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg har hatt opptil 34 dager i syklusen, vær gjerne tålmodig og vent lengre med å teste har du kjøpt billige tester? Hold in there Ja bare å smøre seg med tolmodighet xD Jeg kjøpte en sånn pakke med EL tester så fikk jeg med graviditetstester i samme slengen. Tror det kom på rundt 2-300 kr for 30 el tester og 10 graviditetstester... Tenker at jeg må bare spare på testene, tror det blir mer styr og tankekaos om jeg skal drive å teste hele tiden (selv om jeg har lyst hele tiden ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 12. desember 2014 Forfatter #30 Del Skrevet 12. desember 2014 Krysser fingrene for at det bare er litt tidlig å teste da! hadde vært en kjekk tidlig julegave med positiv test Du får prøve igjen om noen dager Ja bare å krysse fingrene :D Isåfall vet er jeg ivertfall veeldig heldig som treffer på første forsøk etter pilleslutt Det blir isåfall litt av en julegave, tipper samboer blir glad da :D Idag skal vi ut å kjøpe julegaver... *stress* Måtte alle ha en fantastisk helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #31 Del Skrevet 15. desember 2014 Fremdeles ingen tegn til TR, venter i "spenning" Testen idag var negativ, så idag er jeg på dag 29.... Blir gal! Ellers er det lite å melde om, helgen har flydd unna og jeg teller dager til vi overtar huset 1 mnd igjen nå :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NetNad Skrevet 15. desember 2014 #32 Del Skrevet 15. desember 2014 Her vil jeg følge med Høres spennende ut Har nettop bestemt oss for å prøve vi også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 16. desember 2014 Forfatter #33 Del Skrevet 16. desember 2014 Her vil jeg følge med Høres spennende ut Har nettop bestemt oss for å prøve vi også åå så koselig med besøk :D Lykke til med prøvingen babystøv sendes Har du også dagbok? Idag skal vi i banken å skrive under papirene på huset :D :D Idag er det akkurat 1 MND til vi overtar *lykke* Ellers har tanta fremdeles ikke ankommet Dag 30 idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NetNad Skrevet 16. desember 2014 #34 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg har ingen dagbok nei, men vurderer å starte en Jeg har en gutt på 2 år, så har vært igjennom dette en gang før Gikk det greit i banken i dag? Jeg heier på at tanta holder seg unna. Har du tatt noen flere tester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #35 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har ingen dagbok nei, men vurderer å starte en Jeg har en gutt på 2 år, så har vært igjennom dette en gang før Gikk det greit i banken i dag? Jeg heier på at tanta holder seg unna. Har du tatt noen flere tester? aah jeg skjønner Det gikk veldig fint i banken idag, vi får heldigvis lån til å bygge garasje Så nå håper vi kommunen godkjenner søknader og alt som hører med.. Vil helst slippe å skrape is av bilen Jeg og håper tanta holder seg unna, tok en test tror det var mandag, så tenker å vente til fredag dersom TR ikke har ankommet til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NetNad Skrevet 17. desember 2014 #36 Del Skrevet 17. desember 2014 Så bra det gikk bra Jeg savner garasje Men har heldigvis webasto på bilen, så is skraping det gidder jeg ikke Har nok med en vilter 2 åring som skal i barnehagen tidlig om morgenen Ååå.. klarer du vente helt til fredag? Da er du flink gitt Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 17. desember 2014 Forfatter #37 Del Skrevet 17. desember 2014 Så bra det gikk bra Jeg savner garasje Men har heldigvis webasto på bilen, så is skraping det gidder jeg ikke Har nok med en vilter 2 åring som skal i barnehagen tidlig om morgenen Ååå.. klarer du vente helt til fredag? Da er du flink gitt Heier på deg aaah webasto heeldig deg :D Kanskje jeg skal legge det inn på ønskelisten til ny bil.. samboer sitter store deler av døgnet på Finn for å se etter ny bil må jo ha en med plass til barnevogn.. Kjenner jeg gruer meg til å bevege meg ut i jungelen av barnevogner og annet utstyr når den tid kommer Tro meg jeg har lyst å teste hver dag meeen må prøve å begrense meg hehe.. så jeg teller timer til fredagsmorgen xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NetNad Skrevet 18. desember 2014 #38 Del Skrevet 18. desember 2014 Er heldigvis ikke mange timer igjen til fredagsmorgen nå Webasto er must altså.. Veldig greit å ha når man har baby og skal ut om vinteren. Tykke vinterklær i bilsetet er fy fy Jeg er litt utstyrsjunkie.. Vil ha alt men ikke tenk på det før du faktisk er gravid. Da blir du kokko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 19. desember 2014 Forfatter #39 Del Skrevet 19. desember 2014 Testen idag var også negativ.... DUSTETE p-piller som antagligvis tuller med systemet DAG 33 idag, så dersom tanta ikke har dukket opp til mandag/tirsdag får jeg ta enda en test.... Ønsker helst at tr skal komme slik at vi kan komme igang skikkelig, ellers kanskje jeg hadde sein EL hvem VET Jeg jobber denne helgen så har vertfall noe annet å tenke på så dagene går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 22. desember 2014 Forfatter #40 Del Skrevet 22. desember 2014 Idag kom TR... Det var litt sånn "yess" da er det bare å ringe inn det nye året med prøving og håp om graviditet i nærmeste fremtid :D Tenk at det bare er to dager til jul I år har jeg lite julestemning, men så skal jeg jo jobbe hele julen så mistenker at det er grunnen :S ¨men neste år DA skal vi ha jul hjemme i huset vårt, forhåpentligvis med en liten en eller at jeg ivertfall er gravid :D :D Måtte alle dere fine lesere ha en riktig god jul og et godt nytt ÅR... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå