Gå til innhold

Tenner dere på andre ting enn kropp? Feks ansikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

Fine magemuskler sier du? Verdens sterkeste mann er nesten 200 kilo. Tipper han har større magemuskler enn et beinrangel på 60 kilo. Alle har magemuskler, er bare snakk om fettprosent.:PAnonymous poster hash: 0a9d1...1ea

synlige magemuskler. Trenger ikke være Hulken.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Eller personlighet/utstråling?

Har feks merket at noen kvinner med veldig pent ansikt får mye oppmerksomhet fra menn selv om de har en helt ordinær ("midt på treet") kropp, så lurer på om det er mange som blir kåte på en person først og fremst pga. et tiltrekkende, søtt/pent ansikt?

Anonymous poster hash: ef06c...f03

Ansikt og kropp er det som kan vekke interessen ved første øyekast, gjerne ved totalt fremmede personer. Det som gjør susen er personlighet og utstråling. Kropp er ikke det som nødvendigvis gjør en dame sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansikt spiller veldig stor rolle. Veldig. Men dermed ikke sagt at det er moviestaransikter jeg trekkes mot. Match ansikt med personlighet og akkurat riktig lukt, så er jeg solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Sånn rent utseendemessig så er det viktigere med et pent ansikt enn en bra kropp. Men det er jo så mye mer som skal til, et fint smil, god humor, at han er trygg og god. Det vil si, han kan være så kjekk og stram han bare orker, er han en drittsekk er jeg ikke interessert.

Det som tenner meg er helheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min tenner på jenter med håret i hestehale. Han kan ikke forklare hvorfor, det er bare veldig sexy. Det er ikke nødvendigvis kroppen som gjør at gutten tenner, det kan være det meste.

Trur de fleste av oss kan tenne på dette. For min del forbinder jeg det med blowjobs. ^^

At jenta ofte tar håret opp i en kjapp hestehale for å slippe håret sitt i veien når hun skal leke, og har dette skjedd engang eller flere ganger så blir det jo straks til at man linker det sammen med hendelser. Jenter i hestehaler får isåfall en assosiasjon til noe godt og deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur de fleste av oss kan tenne på dette. For min del forbinder jeg det med blowjobs. ^^

At jenta ofte tar håret opp i en kjapp hestehale for å slippe håret sitt i veien når hun skal leke, og har dette skjedd engang eller flere ganger så blir det jo straks til at man linker det sammen med hendelser. Jenter i hestehaler får isåfall en assosiasjon til noe godt og deilig.

Jeg hater å ha håret i hestehale. Bruker det kun på trening. Føler meg mye finere og mer feminin med håret hengende ned :)

Anonymous poster hash: ef06c...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner på mannehender, og skjegg!

Tenner på høye menn og at de er større enn meg.Det er sexy!

Ellers må de ha god personlighet,snille øyne og en god utstråling : )De trenger ikke å ha et perfekt utseendet.

Så lenge de er normalt pene,har de det viktigste.

Sure strenge menn-er det minst sexye som finnes...disse er overhodet ikke attraktive,uansett hvor pene de er.

Anonymous poster hash: 0da21...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å ha håret i hestehale. Bruker det kun på trening. Føler meg mye finere og mer feminin med håret hengende ned :)

Anonymous poster hash: ef06c...f03

Jeg foretrekker jenter som har håret naturlig hengende ned jeg også. Er bare det at ei jeg holdt på med en god stund ofte tok håret sitt i en hestehale når hun skulle suge meg, og dermed blir også dette forbundet med en blowjob og dermed også naturlig nok sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pent/søtt ansikt kan egentlig tilgi det meste. Samme med andre deler/aspekter ved kroppen. Har man gjerne en ting man er begavet på så blir jo det gjerne også uthevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Føler de færreste gir meg komplimenter for ansiktet... Ei heller kroppen min som er kraftig overvektig. Så det må vel være personligheten som gjør meg attraktiv for mannfolka her inne. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner i hvert fall mest på utstråling. Viktig at jeg synes personen ser bra ut i ansikt/kropp også, men uten utstrålingen skjer det uansett ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...