Gå til innhold

Tenner dere på andre ting enn kropp? Feks ansikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

... Eller personlighet/utstråling?

Har feks merket at noen kvinner med veldig pent ansikt får mye oppmerksomhet fra menn selv om de har en helt ordinær ("midt på treet") kropp, så lurer på om det er mange som blir kåte på en person først og fremst pga. et tiltrekkende, søtt/pent ansikt?



Anonymous poster hash: ef06c...f03
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir ikke kåt av et pent ansikt, men tiltrukket.

Anonymous poster hash: 2f71c...b67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min tenner på jenter med håret i hestehale. Han kan ikke forklare hvorfor, det er bare veldig sexy. Det er ikke nødvendigvis kroppen som gjør at gutten tenner, det kan være det meste.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ansiktet er mye viktigere enn kroppen for min del. Magemuskler fremkaller overhodet ikke den samme "jeg kan beundre dem i timevis"-følelsen som vakre øyne gjør.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan tenne på menn jeg verken synes har pen kropp eller særlig pent ansikt. Oppførselen deres er til og med ikke særlig bra. Men det er noe ved dem som er råsexy. Blant annet veldig høy selvtillit tror jeg, og noe udefinerbart. Men jeg ville aldri hatt sex med disse mennene.

Som regel har de jeg tenner på pent ansikt, snille øyne, varmt smil, ok/bra kropp, pene hender.. Og så liker jeg stemmen deres/det de sier. Ting de gjør, måten de kysser/tar på meg..

Fra å være tent på en fyr, til å kunne gjennomføre noe fysisk med han, er jeg helt avhengig av sterk følelsesmessig tilknytning også.



Anonymous poster hash: 15e37...14f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hårlengde så man kan ha det i strikk syns jeg er sexy på menn (men ikke for langt).

Vakre øyne er også veldig tiltrekkende.

Faktisk, så er vel selve kroppen mindre viktig for meg så lenge den er gjennomsnittlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tenner mest på personlighet/utstråling, er jo det som gjør at kroppen ikke bare er et ..tomt skall, på en måte. Også får man jo ikke det ene uten det andre, så er jo en stor sammenheng der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selfølgelig. Ansikt først, deretter utstråling/personlighet også kommer kanskje kropp. Kropp er ikke så viktig for meg så lenge den er ca midt på treet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Personlighet og øyne trumfer det meste. Et smilende ansikt er tennende, varme ord enda mer. At en som konsekvens kan ende opp med å rundpule dama er noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner ikke på ansiktet, men tiltrukket som noen over her sa, ja. Noen fine magemuskler derimot kan jeg bli tent av.

Fine magemuskler sier du? Verdens sterkeste mann er nesten 200 kilo. Tipper han har større magemuskler enn et beinrangel på 60 kilo. Alle har magemuskler, er bare snakk om fettprosent.:P

Anonymous poster hash: 0a9d1...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magemuskler sier du? Verdens sterkeste mann er nesten 200 kilo. Tipper han har større magemuskler enn et beinrangel på 60 kilo. Alle har magemuskler, er bare snakk om fettprosent.:PAnonymous poster hash: 0a9d1...1ea

En på 200 kg har kanskje sterke magemuskler, men ikke "fine". :-p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har utrolig sexy stemme. Det er en skikkelig turn on!



Anonymous poster hash: ead05...d94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenne på ansikt, personlighet og stemme, eller måten noen snakker på eller ler, men kropp er nok viktigst, men ikke for alle.



Anonymous poster hash: 6d209...ef7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg nok tenner mest på er utstrålingen til en mann. Kroppen er ikke så viktig. Og kan ikke si jeg tenner på et fint ansikt. Men jeg tenner veldig på underarmer og hender, hvis de er store og sterke.... :)



Anonymous poster hash: 7b7e7...98c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et maskulint og litt mystisk ansikt med rolige øyne og et lekent smil tenner meg nok mye mer enn "bare" en fin kropp. Litt grove, mellomstore mannehender med litt synlige blodårer er også svært tennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tiltrekkes like mye av personlihget som av utseende. Intelligens og at han brenner for noe tenner meg enormt! At noen er engasjert og flink i noe, aaaah.. :rodmer: For å prøve å lage et eksempel: Jeg så en gang en dokumentar om Tim Bergling (Avicii), og jeg synes på ingen måte at han er pen!! Det er et eller annet med utseendet hans som jeg misliker, litt sånn drittsekklook.. MEN - etter den dokumentaren har jeg fantasert om han mange ganger! Han jobba så utrolig hardt! Og han ga så mye av seg selv i arbeidet! Han virket så utrolig jordnær og seriøs.. Jobbet de siste sekundene før han gikk på scenen for å levere best mulig. Han spiller på de størte scenene, de største festivalene, største festene, men han er alltid avholds på jobb (i motsetning til mange andre). Og så ser du hvordan han koser seg bak mixepulten og nyter hvert øyeblikk, du ser at han er født til jobben sin! Herregud, da ble jeg helt forelska..

Kanskje litt space'a eksempel, men ingenting slår en gutt som er pen OG som studerer, liksom. Det er rett og slett sexy :)



Anonymous poster hash: 536f9...be3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt space'a eksempel, men ingenting slår en gutt som er pen OG som studerer, liksom. Det er rett og slett sexy :)

Anonymous poster hash: 536f9...be3

Må man studere for å like det man driver med? Avicii studerer jo ikke...

Hva med de som studerer og angrer på valget og ikke liker det de driver med?

Hmm.

Anonymous poster hash: 04e0d...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...