Gå til innhold

SOS Rasisme = Jødehat

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er jeg enig i. Hadde palestinere sett at de kunne oppnå noe ved et forhandlingsbord, så ville ikke de væpnede gruppene hatt særlig spillerom eller støtte.

Da er det litt rart at det første Gaza-beboerne gjorde etter at Israel opphevet okkupasjonen av Gaza i 2005 var å gi makten til Hamas...

Endret av jabx
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Folk sier ofte at jøder er grådige, kapitalistiske og omskjærer guttene sine, men hva vet vel jeg. :vetikke:

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet

Folk sier ofte at jøder er gråde, kapitalistiske og omskjærer guttene sine, men hva vet vel jeg. :vetikke:

Det! har du jammenmeg rett i!! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Folk sier ofte at jøder er grådige, kapitalistiske og omskjærer guttene sine, men hva vet vel jeg. :vetikke:

Skal vi se... en stor andel av jødene som jobbet for å opprette Israel var sosialister. Joda.

Skrevet

Skal vi se... en stor andel av jødene som jobbet for å opprette Israel var sosialister. Joda.

Joda men kunne de ikke laget et eget land istedet for å stjele landet til andre? Palestine eller hva det het.

Skrevet

Joda men kunne de ikke laget et eget land istedet for å stjele landet til andre? Palestine eller hva det het.

Du bør nok bruke litt tid på Google og Wikipedia, men da jeg mistenker at læreterskelen kan være litt høy kan jeg opplyse:

Det er ikke, og har aldri vært, noe land som heter Palestina, og derfor heller ikke noe folk som heter palestinere.

Skrevet

De stjal ikke andres land. Men nå avsporer du bare. Jeg kommenterte din påstand om jøder som kapitalister.

Har du drukket?

Skrevet

Omskjæring driver også muslimene med..

Skrevet

De væpnede grupper (=Hamas) trenger ikke støtte, de er ganske udemokratiske og dreper uten å blinke deres politiske motstandere.

Er det slik det palestinske demokrati fungerer? At dersom en sterk og fin politiker blir for populær, så blir han kjapt henrettet av Hamas? Kjenner du navn på slike politikere som har blitt henrettet?

Skrevet

Du bør nok bruke litt tid på Google og Wikipedia, men da jeg mistenker at læreterskelen kan være litt høy kan jeg opplyse:

Det er ikke, og har aldri vært, noe land som heter Palestina, og derfor heller ikke noe folk som heter palestinere.

Jeg synes uansett ikke det var særlig pent.

Skrevet

Omskjæring driver også muslimene med..

Det finnes bare en gud og det er den kristne.

Skrevet (endret)

De stjal ikke andres land. Men nå avsporer du bare. Jeg kommenterte din påstand om jøder som kapitalister.

Har du drukket?

Dette er bare et rykte jeg har hørt, ikke noe jeg har funnet på. Sannheten får alle stå for på dommens dag. :)

Endret av Cowboy Lotte
Skrevet (endret)

Da er det litt rart at det første Gaza-beboerne gjorde etter at Israel opphevet okkupasjonen av Gaza i 2005 var å gi makten til Hamas...

Virkelig? Etter at israelerne demonstrerte for all verden at ingen ting kan oppnåes ved å forhandle eller inngå våpenhviler, at de ulovlige bosetningene bare vil bli flere, og at okkupasjonen ikke vil ta noen ende, DA valgte innbyggerne på Gaza Hamas.

Endret av Mann 42
Skrevet

Det finnes bare en gud og det er den kristne.

Hva gjør kristne så mye bedre?

Skrevet

Hva gjør kristne så mye bedre?

Færre selvmordsbombere??

Skrevet

Færre selvmordsbombere??

aldri hørt om jødiske selvmordsbombere
Skrevet

aldri hørt om jødiske selvmordsbombere

Korrekt, og ikke kristne heller.

Eller budhister, for den sakens skyld!

Skrevet

Korrekt, og ikke kristne heller.

Eller budhister, for den sakens skyld!

Hva er japanere? Drev ikke de med kamikaze flyvning?

Skrevet

Hva er japanere? Drev ikke de med kamikaze flyvning?

Jo, og det er noe som alltid har undret meg: Hvorfor brukte de hjelm???

Skrevet

Jo, og det er noe som alltid har undret meg: Hvorfor brukte de hjelm???

Nei si det. Hehe. Mye vits liksom. Men seriøst hvilken trosretning har de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...