Siam Skrevet 21. september 2004 #161 Del Skrevet 21. september 2004 Oj, jeg må si du er flink! Jeg hadde nok testet for lenge siden... Men det er jo like greit å vente litt... Ønsker deg i alle fall lykke til. Gleder meg til å få oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 22. september 2004 Forfatter #162 Del Skrevet 22. september 2004 Har fremdeles ikke fått mensen... Er nå 11 dager "på overtid", noe som ikke nødvendigvis er unaturlig for meg. MEN de siste syklusene har vært ganske jevne, så dette kan jo bety noe. Har ikke testet enda, men kommer vel til å gjøre det til helgen. Da må alle krysse fingre og tær for meg!!! (Hvis jeg er gravid, er jeg faktisk 6+0 i dag.... :o !!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 23. september 2004 #163 Del Skrevet 23. september 2004 Kryss, kryss!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. september 2004 Forfatter #164 Del Skrevet 23. september 2004 Fremdeles ikke mensen, fremdeles ikke testet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 26. september 2004 Forfatter #165 Del Skrevet 26. september 2004 Testet i går. Er ikke gravid, men jeg depper ikke for det... Er egentlig greit nå som vi har flytting foran oss. Er jo greit at jeg også kan være med på bæring, etc... Vi regner med at "invielsen" av det nye huset gir utslag. Nå håper jeg bare den j**** mensen kommer snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 26. september 2004 #166 Del Skrevet 26. september 2004 Håper mensen kommer fort så du kan begynne på ny prøveperiode.. Man må se det positive i at du kan bære, for ikke å snakke om male, nå i disse innflyttingsdager. Skal se når dere kommer inn i det nye huset, får pakket ut, setter dere ned, slapper av og tar et glass rødvin....Da sitter'n.... Meeeen uteblir mensen veldig lenge får du nesten ta en test til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 26. september 2004 #167 Del Skrevet 26. september 2004 Æsj, så kjedelig da! Hadde nesten trodd du hadde noe på gang, jeg. Ha en fin uke, og lykke til med flyttingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. september 2004 #168 Del Skrevet 27. september 2004 Den utrolig irriterende tanta har det med å dukke opp i tide og utide...når du "trenger" henne ja..da kan du være sikker på å ikke se snurten av henne... Lykke til med flyttinga..og du..den innvielsen..den har jeg tro på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 27. september 2004 #169 Del Skrevet 27. september 2004 Innom for å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 30. september 2004 #170 Del Skrevet 30. september 2004 Hmmm, her har det ikke vært så mye aktivitet i det siste. Tenker du holder på å pakke, jeg. Har jeg rett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 14. oktober 2004 #171 Del Skrevet 14. oktober 2004 Innom og *dytter* litt..hvor blir du av da Lilly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 15. oktober 2004 #172 Del Skrevet 15. oktober 2004 Innom for å ønske deg en god helg, Lilly! 8) Tipper du er mitt i innflytting akkurat nå. Kanskje PCen står i en pappeske ennå... Se å kom deg på KG igjen, jente. Maling og annen oppussing kan vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #173 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hoppsann! Har ikke vært innom dagboka på en stund. Har hatt så mye å gjøre i forhold til flyttingen. Ble utrooooooolig overrasket over at jeg var på 1. side!!!! :o En annen grunn til at jeg ikke har vært så mye på kg i det siste er at vi har gått fra bredbånd tilbake til ISDN...... Grynt! Det er en stoooor overgang. Har ikke blitt noe graviditet på meg foreløpig. Har som sagt hatt mer enn nok med innflytting og jobb i det siste. Kanskje det blir vår julepresang i år? Hvem vet? Håper på å komme innom å skrive litt mer en av dagene nå + titte innom dagbøkene til alle dere andre. Lurer på hvordan det går med dere :klø: So long! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. oktober 2004 #174 Del Skrevet 28. oktober 2004 Der var du jo!!! Den julepresangen håper jeg jammen dere kan få!! Godt at du er tilbake, blir moro å høre mer fra deg igjen nå som dere har kommet dere på plass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 28. oktober 2004 #175 Del Skrevet 28. oktober 2004 Satser på at det blir et augustbarn på deg, jeg... Koselig at du er tilbake! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 2. november 2004 #176 Del Skrevet 2. november 2004 lenge siden sist... jeg har vært nokså fraværende i det siste. Håper på bedre tider fremover. Det må være spennende og travle tider nå som dere har flyttet! Håper dere får full klaff i det nye huset!!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 3. desember 2004 #177 Del Skrevet 3. desember 2004 Innom og dytter litt igjen..nummeret før side 2 her jo!!! det kan vi ikke ha noe av! Håper dere koser dere med advent og julekos i det nye huset Lilly!! Gleder meg til å høre fra deg igjen..håper det ikke blir så lenge til!! Det er jo over en mnd. siden du skrev sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. desember 2004 #178 Del Skrevet 18. desember 2004 Jeg ville bare stikke innom deg for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår! Håper du har det bra. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. desember 2004 #179 Del Skrevet 23. desember 2004 Tenkte jeg skulle stikke innom og si: Riktig God Jul Lily! Nå håper jeg du snart kommer tilbake igjen..er så spent på hvordan det går med deg! Stoooor fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. desember 2004 #180 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei, ønsker deg og dine en gledelig jul og en fantastisk godt nytt år! Kos dere masse !! Klemmer Cappo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå