Gå til innhold

Lillys lille

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nam nam. Nå skal jeg og mannen ut å spise på kinarestaurant.

Tuddelu :vinke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen Lilly!!

Håper du har hatt en kjempefin bursag! :blomst:

Takk for hilsen i dagbokenmin :)

Skrevet

Takk for gratulasjon, Sandra!

Ja, da var bursdagen min overstått, og mannens står for tur. Var ute å kjøpte gave® til han i dag + at jeg har bakt og gjort rent. Familien hans kommer jo på besøk i morgen.

I det siste har jeg hatt skikkelig vondt i puppene! Au, au... I går klarte jeg nesten ikke ta av bh'en når jeg skulle legge meg. Det var så vondt å "slippe de løs" - hvis dere skjønner :tunge1: . Jeg antar at det er mensen som kommer snikende, men det hadde jo vært en hyggelig overraskelse hvis det var noe annet.... :wink:

Om en drøy uke begynner jeg på jobb igjen. På en måte gleder jeg meg til å begynne igjen, men det er jo så deeeeilig å ha ferie også. Hmmm. Ja, jeg kommer vel ikke utenom i år heller....

Vi holder utkikk etter hus for tiden. Bor nå i et rekkehus med en :evil: nabo, så vi håper vi kan få oss en enebolig snart. MEN det er så få hus til salgs her vi bor akkurat nå, og de som er til salgs er enten for dårlige, eller for dyre, eller har dårlig beliggenhet. Håper drømmehuset dukker opp snart. Kan ikke få flyttet fort nok, egentlig.

I kveld skal vi til min svoger å spise reker. Nam! Jeg er egentlig allergisk mot det, men kommer til å ta en allergitablett. Jeg ELSKER nemlig reker!!!!!!!!!!! :wow:

Skrevet

Nei og nei, dette er jo spennende.

Når skal du teste, sa du?

Hilsen nyskjerrig-siam

Skrevet

Tja, jeg vil vente noen dager til for å se om mensen lurer i krokene. Tror nok helst at det er det som er i vente, men når du sa at det hørtes spennende ut, Siam..... ja, da kan det jo kanskje være det jeg håper på.....GULP! :o :)

Skrevet

Har jo glemt å skrive om pp, ikm etc i dagboken, jeg...

Er i pp 2. IKM ca 10 - 15 august. Kanskje før, kanskje etter fordi jeg ofte har litt uregelmessig mens. Hadde mensen 5. juli forrige gang.

Er det ikke utrolig? Jeg giftet meg 5. juli i fjor. Da fikk jeg mensen, og jommen fikk jeg ikke mensen på 1 års bryllupsdagen vår også :evil: ... skal dette fortsette hvert år blir jeg SINNA! :tunge1:

Skrevet

Heisannpeisann!

Flere en meg som har vondt i puppene... :-?

jeg og! men her er mensen i anmarsj. ha begynt den sedvanlige spottinga...

men nok om meg: Jeg skulle jo ønske deg

:hjerte::velkommen: hit til våre fantastiske prøverdagbøker!!!!

la oss utbringe en :perebrus: skål for deg!

-og gratulerer med overstått bursdag! :blomst:

Gjest Madden
Skrevet

Er det ikke kjedelig å vente da!!!!! jeg holder på å bli gal!! :ler: Når tester du..hvis mensen ikke kommer før tia altså!!?

Skrevet

Uff, jo. Det er kjedelig å vente.... Jeg vil liksom ha det overstått nå. Og særlig hvis det er mensen som lurer i krokene. Da vil jeg være ferdig med det og se fremover mot en ny prøveperiode. Og denne prøveperioden skal vi jommen meg være flinke til å prøve! Vi har liksom hatt en pp hvor jeg tror vi begynte litt sent, og en pp hvor jeg tror vi sluttet litt tidlig (fordi jeg ikke var i form) Men neste gang skal prøvingen klaffe. (Hvis ikke den har det likevel, da) :wink:

Vet ikke helt når jeg kommer til å teste. Er liksom så innstilt på at det er mensen som kommer. Får se hvor lenge jeg holder ut. Fikk nesten lyst til å løpe ned å gjøre det nå, men testene er jo ikke akkurat billige, så det kan jo lønne seg å vente. :wink:

Skrevet

Test NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Ømme pupper og mensmurringer var de eneste symptomene jeg hadde da jeg fant ut at jeg var gravid.

Og husk: Du kan bli gravid 5 dager før og 1 dag etter eggløsning... Det kan godt hende du har truffet blink (eller mannen din har, mener jeg... :wink: ).

Skrevet

Tror du det, Sirka?? Ja, det kan jo hende. I natt har jeg sovet dårlig pga at det har stikke i magen..... :o Kan det være et tegn, eller er det jeg som begynner å overtolke signaler?? Får jo forhåpninger, vet du :wink:

Ja, nå er jeg ferdig med forberedelsene til i kveld. Bursdagsfeiringen til min mann.

:bursdag:, kjære!!!!!!!

Det blir feiring med hans familie i dag, så får vi se om ikke vi også finner på noe kos i helgen.

Fikk tid til en deilig pause etter alle forberedelsene og hva er vel mer naturlig enn å stikke innom kg og dagboka??

Kanskje jeg tester over helgen....... hvis ikke mensen kommer, da :-?

Skrevet

Jeg krysser fingrene for deg!!

Håper det er en liten spire som lager problemer.

Ha en fin helg :klem:

Skrevet

Krysser fingrene for deg, og venter spent på om du får et svar snart (og da et positivt ett så klart) :)

God helg! :blomst:

Skrevet

Takk for hilsen Lilly!!

Krysser for at det er tidlige graviditetssymptomer du kjenner :tommelsmil:

GOD HELG!

Skrevet

Familien til mannen er litt forsinket i dag, så da drister jeg meg til å gløtte inn på dagboka litt... Koselig med mange hilsener! :klem2:

Har bakt sjokoladekake :wow:

Gjest Madden
Skrevet

Lykke til med bursdagsfeiringa!! Og si ifra hvis du ikke klarte å la være å teste du heller!! er kjempespent på dine vegne!! :)

Og du....værsåsnillåsendoverlittkakeda!!!!! :vinke: Sitter akkurat her og venter jeg!!! :ler:

Riktig god helg forresten!! :klem:

Skrevet

Krysser for positiv test! :tommelsmil:

Ønsker deg ei fin helg! :klem:

Skrevet

Nå er alt "bursdagsstyret" over for denne gang, og nå skal jeg og mannen ut på by'n å svi av litt av pengene vi fikk..... Jeg har 1400,-, og mannen har 1000,- JIPPI! Det er gøy å handle. Skal nok handle klær og sko i hvertfall. Men jeg får se hvor lenge jeg orker å gå. Det er jo så < i dag. :briller:

Hm lurer på hva jeg skal kjøpe. Tror jeg skal kjøpe en blå olabukse. Så en som var ganske fin tidligere i uka... Får se... Og gensere/topper MÅ jeg ha. Men det er typisk i dag som jeg har penger, at jeg ikke finner noe.

Tuddelu så lenge. Mannen roper på meg. Vi må dra NÅ!!! :wink:

NB: Har vært flink og latt være å teste foreløpig... :) Må vente til uka.... (MÅ, MÅ, MÅ...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...