edea Skrevet 2. august 2004 #21 Del Skrevet 2. august 2004 Hmm denne dagboken har jeg ikke lest før.... skal nok følge med litt mere nøye fra nå av.... Jeg jakter IKM 9. aug. i denne omgang. Men all ventingen er egentlig helt forferdelig. sender deg en :blomst_opp: og ønsker deg lykke til med prøvingen! hilsen edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 3. august 2004 Våknet opp med noe vanvittig vondt i puppene i dag.... men det er sikkert bare mensen som lurer. Det ble nemlig litt dårlig med prøving akkurat rundt eggløsning (tror jeg) fordi jeg ikke var helt i form. (Blæh!!!) Men hvem vet. Sædcellene kan vel leve noen døgn inni der, så jeg kan jo håpe fremdeles. I morgen har jeg BURSDAG! Blir 26 år. To dager etter meg blir mannen 31 år, så det hadde jo vært en super bursdagspresang om det viste seg at jeg var blitt gravid likevel. Nå er jeg også litt mer avslappet i forhold til lege. Ble veldig glad for at det ordnet seg og at jeg fikk en dame. Er det bare meg som foretrekker "damelege" under en evt graviditet, eller? MEN jeg kommer til å gruuuue meg som bare det når jeg skal til legen første gangen. Det er jo liksom ikke bare èn ting som skal sjekkes. Uff..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 Forfatter #23 Del Skrevet 3. august 2004 Takk for hilsen Sirka og Edea. (Det er så koselig at det er så mange innom dagboka...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 Forfatter #24 Del Skrevet 3. august 2004 ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' JEG VIL HA BABY! ''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 3. august 2004 #25 Del Skrevet 3. august 2004 Også åtte stykker da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 Forfatter #26 Del Skrevet 3. august 2004 Tja.... får vel ta en av gangen, kanskje.........? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. august 2004 #27 Del Skrevet 3. august 2004 Gratulerer med dagen i morgen, da!! Får håpe tiden frem til IKM ikke går så aaaaltfor tregt. Det hjelper vel med en bursdagsfeiring. Eller så kan du tenke på meg som må vente på IKM helt til 21. august! Lykke til med prøvingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. august 2004 Forfatter #28 Del Skrevet 3. august 2004 Takk for gratulasjoner, Siam! Er veldig spent på om jeg er blitt gravid denne måneden, men har som sagt mine tvil da det ikke ble så mye prøving tett opptil eggløsning. Men jeg kan jo ta feil... Hvem vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. august 2004 #29 Del Skrevet 3. august 2004 Krysser alt for du er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #30 Del Skrevet 3. august 2004 Krysser også fingrene for deg at det klaffer denne perioden. Lykke til og gratulerer med dagen i morgen om jeg ikke leste feil da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 3. august 2004 #31 Del Skrevet 3. august 2004 Svinger innom for å si god natt. I morgen når du våkner har du BURSDAG! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 4. august 2004 #32 Del Skrevet 4. august 2004 Hei! måtte stikke innom dagboka di for å sjekke hvordan det går! Vi har IKM samme dato denne mnd..og vi krysser selvsagt alt vi kan krysse for at det nå skal klaffe!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinnen Skrevet 4. august 2004 #33 Del Skrevet 4. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. august 2004 #34 Del Skrevet 4. august 2004 hei, og takk for hilsen i dagboka mi!! GRATULERER MED DAGEN!!!! Klem fra edea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 4. august 2004 Forfatter #35 Del Skrevet 4. august 2004 Tusen takk for alle gratulasjoner! Ja, nå er jeg 26 år! Fikk en fint armbånd av mannen. Jeg mistet et jeg hadde som jeg var så glad i, så mannen hadde kjøpt et som lignet veldig. Da ble jeg glad! :klem2: Av pusekatten min fikk jeg lerrett, palett og 3 malepensler. Jeg elsker å male (selv om jeg ikke er no' flink) og kommer til å kaste meg over det snart, tenker jeg... Holder på å lage sukkerbrød nå. Mannen min har jo bursdag i overimorgen, og hans familie kommer på besøk, så da må vi jo ha kake. Ellers skal vi ut å spise i kveld. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 4. august 2004 #36 Del Skrevet 4. august 2004 GRATULERER MED DAGEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. august 2004 #37 Del Skrevet 4. august 2004 Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. august 2004 #38 Del Skrevet 4. august 2004 :o Tror ikke jeg har vært her før jeg.... :oops: Gratulerer så ma sse med dagen, håper du får en fin dag Og velkommen som dagbokskriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. august 2004 #39 Del Skrevet 4. august 2004 Jeg slenger meg inni rekken av gratulanter; :bursdag: :bursdag: til både deg og mannnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 4. august 2004 Forfatter #40 Del Skrevet 4. august 2004 :bukke: Tusen takk, tusen takk :bukke: Tenk at dere husket på bursdagen min......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå