Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

nei, sende mannen for å åpne døra :)

Anonymous poster hash: 8c84f...288
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpner ikke, men sniker meg gjerne frem for å se i kikkehullet.

Skrevet

Har ikke ringeklokke så det skjer ikke....

men har "det kommer noen alarm" også kalt hunder.

Jeg åpner om jeg er våken og oppe.

• Liker 2
Skrevet

Går ut på verandaen og kikker ned for å se hvem som ringer på

Skrevet

Spørs. Ikke hvis sannsynligheten er stor for at det er selgere/Jehovas vitner/den nevrotiske naboen som vil diskutere ett løv på trappen eller fire snøflak på parkeringsplassen.

Innimellom kan det dog være en nabo som spør pent om å få låne parkeringsplassen min et par timer eller lignende, da åpner jeg.

Anonymous poster hash: 74c57...023

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det igår og det var for siste gang. Inn stormer en alkoholiker nabo som tydeligvis har gjort i buksen. Hun ble kastet ut av kjæresten og er umulig å få ut. Etter mange lange timer med telefoner til krisesenter og politi får jeg endelig kjørt henne hjem. Aldri mer at jeg åpner døren uten å vite hvem det er.

Anonymous poster hash: 1cc21...a80

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Det er kveld og det ringer på døra og du venter ikke besøk og du kjenner heller ingen der du bor. Åpner du?

Anonymous poster hash: 356cb...74d

Jeg ser ut gjennom det kikehullet i døra først.

Skrevet

Har porttelefon. Men er skeptisk til å svare det oh med mindre vi har planlagt besøk.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig. Kanskje hat jeg vunnet i lotto? :)

Skrevet

Jada, med fine vokteren min i vaktmodus. Tviler på at noen ville prøvd seg på noe, de vet jo ikke at han kun har det i kjeften :P

Skrevet (endret)

Jeg kan se hvem det er, er det en mann eller tvilsom dame etter klokka 22, åpner jeg ikke. Jeg står i døra en stund for å vurdere om de ser farlige ut eller ikke. En gang kom noen tenåringsjenter, jeg klarte ikke å bestemme meg for om de så farlige ut eller ikke, så jeg endte opp med å stirre på dem til det ble ubehagelig for dem, de gikk sin vei da.

Neida, jeg åpner.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg bor alene - midt i Oslo.

Anonymous poster hash: 189ad...0cb
  • Liker 1
Skrevet

Nei. Her jeg bor har kommunen kjøpt opp ei blokk ved siden av som kommunal bolig. Bor en del rusmisbruket o.l der. En dag jeg var ute på gårdsplassen med jentungen kom en av disse ut på sin veranda. Så med en gang han var påvirket da han gikk rundt å pratet til seg selv. Så hoppet han ned så seg rundt og tok opp en stor kjekk. Holdt som om han skulle slå og så bort på meg som satt 20 meter unna. Så slapp han den og begynte å mjaue som ei katt. Da gikk jeg inn! Har flere ganger blitt fulgt etter hvis jeg triller tur av en narkoman i 40 årene og sett generelt mye rart. Når jeg kjøpte leilighet her var det bare hyggelige folk her. Mest eldre og småbarnsfamilier. Så denne ene blokka kommunen kjøpte ødela hele området. Er heldigvis i prosessen med å selge

Anonymous poster hash: 1ab18...793

Gjest The damned
Skrevet

Kan se hvem det er, så det kommer an på. Eventuelt så sender jeg samboeren min for å åpne.

Skrevet

Har porttelefon med kamera og kikkhull, så nei, jeg åpner ikke. Er det uanmeldt besøk er det 100% sikkert at det er selger eller noe religiøst dritt.

• Liker 1
Skrevet

Åpnet ikke på halloween. Men ellers åpner jeg stort sett. Blir så nysgjerrig på hvem det var hvis ikke. :)

Anonymous poster hash: 11daa...399

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...