Justlooking Skrevet 3. november 2019 #1821 Skrevet 3. november 2019 Hun ble stemt frem som årets influenser på kjendisgallaen til se og hør. https://www.seher.no/kjendis/jorgine-massa-vasstrand-er-arets-influenser/71777924 1
aiba Skrevet 3. november 2019 #1822 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, FruenFraHavet skrev: Jeg synes det er MYE kritikkverdig i måten hun pusher barna på, jeg misliker hvordan familien skal selges. Men å påstå at hun «ser ut som om hun er 40 år» blir for dumt. Hun gjør jo det 2
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 3. november 2019 #1823 Skrevet 3. november 2019 9 minutter siden, Justlooking skrev: Hun ble stemt frem som årets influenser på kjendisgallaen til se og hør. https://www.seher.no/kjendis/jorgine-massa-vasstrand-er-arets-influenser/71777924 Hun ser bra ut, trenger ikke fire tonn sminke for å være pen.
Gjest O.G. Skrevet 3. november 2019 #1824 Skrevet 3. november 2019 3 timer siden, FruenFraHavet skrev: Jeg synes det er MYE kritikkverdig i måten hun pusher barna på, jeg misliker hvordan familien skal selges. Men å påstå at hun «ser ut som om hun er 40 år» blir for dumt. Andre kan jo synes hun ser ut som hun pusher førti, selv om ikke du synes det.
smalls Skrevet 3. november 2019 #1825 Skrevet 3. november 2019 1 time siden, lillesnøfnugg skrev: Hun ser bra ut, trenger ikke fire tonn sminke for å være pen. Enig. Synes hun er kjempe pen jeg 🙂 Liker at hun ikke er veldig oversminket. Jeg synes ikke hun ser ut som en på 40 år 10
Cati Skrevet 3. november 2019 #1826 Skrevet 3. november 2019 Jeg også må si jeg stusset over alderen! Trodde ikke hun var bare 30 år, men heller 39/40. 12
Gjest spinjitzu Skrevet 4. november 2019 #1827 Skrevet 4. november 2019 Jeg synes hun er pen, og ser ut som hun nærmer seg 40. Er det noen motsetning i det da? Er alle over 30 liksom stygge? Ble veldig overrasket over at hun bare er 30.
WonderWomaan Skrevet 4. november 2019 #1828 Skrevet 4. november 2019 På 1.9.2019 den 18.08, Vipser skrev: "På grunn av alt hudvevet, ville brystvorten kommet alt for høyt opp ved et vanlig brystløft. Jeg ble derfor anbefalt å legge inn protese i tillegg til løftet. Ettersom det ikke var et alternativ å fylle på med silikon, ble løsningen til slutt å stappe mitt eget hudvev (fra puppen) inn på undersiden av brystet for å få et naturlig løft av brystvorten." Brystløft uten silikon her, altså. Altså ikke naturlig kropp da, siden hun tydeligvis måtte på operasjonsbordet for å fikses. 7
Jr.Garcon Skrevet 4. november 2019 #1829 Skrevet 4. november 2019 Naturlig kropp? Dama har typ trent daglig i 20+ år og har ikke fokus på annet enn kosthold og fysisk aktivitet. I tillegg til året rundt solarium og operasjon (er) ? Hun grinte jo fordi hun ble "tjukk" når hun var gravid 😂 Hun og brødrene hennes har virkelig forstått hva som er det viktigste her i livet - utseende. Jeg håper plattformen deres vokser så de kan gi norske unge jenter og gutter et balansert forhold til trening,kosthold og egen kropp. L O L !!! 28
Vipser Skrevet 4. november 2019 #1830 Skrevet 4. november 2019 5 timer siden, WonderWomaan skrev: Altså ikke naturlig kropp da, siden hun tydeligvis måtte på operasjonsbordet for å fikses. Bra du fant kommentaren min fra 1.9! Jeg svarte en som sammenligner det med silikondokkene i andre blogger. Hun bruker kun eget vev, så det kan ikke sammenlignes med å fylle på med plastikk. 4
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2019 #1831 Skrevet 4. november 2019 58 minutter siden, Vipser skrev: Bra du fant kommentaren min fra 1.9! Jeg svarte en som sammenligner det med silikondokkene i andre blogger. Hun bruker kun eget vev, så det kan ikke sammenlignes med å fylle på med plastikk. Hun har fikset på sitt utseendet med å pynte på puppene og leppene. Så naturlig er hun ikke.
MaleficentAurora Skrevet 4. november 2019 #1832 Skrevet 4. november 2019 Funky er en av de få som faktisk ikke treng eller har behov for å sminke seg. Hun er naturlig pen fra naturens side. Første gangen jeg så henne med sminke så syntes jeg at hun så eldre ut. Men da måtte jeg Google henne opp for å se andre bilder som hun hadde sminke på for så og sammenligne. Det og endre seg på 4år er ikke unaturlig når det skjer på den naturlige uten kosmetiske inngrep med varige mèn. Om man plassere CBE, SE ved siden av Funky så ser man solklart hvem som det eldres drastisk med både sminke og uten. 9
smalls Skrevet 4. november 2019 #1833 Skrevet 4. november 2019 34 minutter siden, Uglesjel skrev: Funky er en av de få som faktisk ikke treng eller har behov for å sminke seg. Hun er naturlig pen fra naturens side. Første gangen jeg så henne med sminke så syntes jeg at hun så eldre ut. Men da måtte jeg Google henne opp for å se andre bilder som hun hadde sminke på for så og sammenligne. Det og endre seg på 4år er ikke unaturlig når det skjer på den naturlige uten kosmetiske inngrep med varige mèn. Om man plassere CBE, SE ved siden av Funky så ser man solklart hvem som det eldres drastisk med både sminke og uten. Signerer! 👍 4
Pollen Skrevet 4. november 2019 #1834 Skrevet 4. november 2019 10 timer siden, Jr.Garcon skrev: Naturlig kropp? Dama har typ trent daglig i 20+ år og har ikke fokus på annet enn kosthold og fysisk aktivitet. I tillegg til året rundt solarium og operasjon (er) ? Hun grinte jo fordi hun ble "tjukk" når hun var gravid 😂 Hun og brødrene hennes har virkelig forstått hva som er det viktigste her i livet - utseende. Jeg håper plattformen deres vokser så de kan gi norske unge jenter og gutter et balansert forhold til trening,kosthold og egen kropp. L O L !!! Grinte? Det er virkelig ikke et ord. Kun du og Paprika som bruker det. 11
Gjest O.G. Skrevet 4. november 2019 #1835 Skrevet 4. november 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Funky er en av de få som faktisk ikke treng eller har behov for å sminke seg. Hun er naturlig pen fra naturens side. Første gangen jeg så henne med sminke så syntes jeg at hun så eldre ut. Men da måtte jeg Google henne opp for å se andre bilder som hun hadde sminke på for så og sammenligne. Det og endre seg på 4år er ikke unaturlig når det skjer på den naturlige uten kosmetiske inngrep med varige mèn. Om man plassere CBE, SE ved siden av Funky så ser man solklart hvem som det eldres drastisk med både sminke og uten. Nu er det ingen som trenger eller har behov for å sminke seg, vi gjør det fordi vi digger prosessen. Og jo, Jørgine ser freshere ut med sminke i fjeset hun også, på linje med alle andre.
MaleficentAurora Skrevet 4. november 2019 #1836 Skrevet 4. november 2019 4 minutter siden, O.G. skrev: Nu er det ingen som trenger eller har behov for å sminke seg, vi gjør det fordi vi digger prosessen. Og jo, Jørgine ser freshere ut med sminke i fjeset hun også, på linje med alle andre. Det var ikke poenget mitt😂 Stort sett så ser alle freshere ut med sminke. Det et derfor sminke finnes for at man skal kunne skjule det man ikke vil vise til resten av verden. Men så har det også måten man sminket seg på. Når Funky blir sminket så er det for se fresh å framhevet ansiktet sitt. Det kan man ikke si om alle andre akkurat. 2
Jr.Garcon Skrevet 4. november 2019 #1837 Skrevet 4. november 2019 (endret) 2 timer siden, Pollen skrev: Grinte? Det er virkelig ikke et ord. Kun du og Paprika som bruker det. Ordet godtas på Wordfeud og Scrabble. Ordet er også ført opp som et verb i dinordbok.no, preterium " hun grinte". Jeg visste ikke at det her var en norsk rettskriving og korrektur tråd. 😅 Endret 4. november 2019 av Jr.Garcon 8
Diamant20 Skrevet 5. november 2019 #1838 Skrevet 5. november 2019 På 4.11.2019 den 2.23, Jr.Garcon skrev: Naturlig kropp? Dama har typ trent daglig i 20+ år og har ikke fokus på annet enn kosthold og fysisk aktivitet. I tillegg til året rundt solarium og operasjon (er) ? Hun grinte jo fordi hun ble "tjukk" når hun var gravid 😂 Hun og brødrene hennes har virkelig forstått hva som er det viktigste her i livet - utseende. Jeg håper plattformen deres vokser så de kan gi norske unge jenter og gutter et balansert forhold til trening,kosthold og egen kropp. L O L !!! Hun har jo sagt selv at hun spiser det hun vil og så mye hun vil. Kroppen hennes kommer av trening og ikke rumpeoperasjoner. Årsaken til at hun hadde brystoperasjon var jo ikke utseende, men av helt andre årsaker. 5
smalls Skrevet 5. november 2019 #1839 Skrevet 5. november 2019 45 minutter siden, Diamant20 skrev: Hun har jo sagt selv at hun spiser det hun vil og så mye hun vil. Kroppen hennes kommer av trening og ikke rumpeoperasjoner. Årsaken til at hun hadde brystoperasjon var jo ikke utseende, men av helt andre årsaker. Nemlig.Hun tok jo ikke puppeoperasjon for å få store boobs og ville ikke ha små pupper. Hun tok vel brystløft etter graviditet? 1
Diamant20 Skrevet 5. november 2019 #1840 Skrevet 5. november 2019 Akkurat nå, smalls skrev: Nemlig.Hun tok jo ikke puppeoperasjon for å få store boobs og ville ikke ha små pupper. Hun tok vel brystløft etter graviditet? Tror det stemmer, hun hadde vel noen problemer i forhold til aktivitet bla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå