Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig jørgine eksponerer barna sine, men jeg ville aldri kjent igjen noen av dem. Aner ikke hvordan de ser ut, hvor gamle de er eller noe. CBE sine derimot - hadde kjent igjen (særlig den eldste) blant hundre på gaten (uten foreldrene). 

• Liker 13
Gjest Keikolina
Skrevet
1 minutt siden, Ellevira skrev:

Mulig jørgine eksponerer barna sine, men jeg ville aldri kjent igjen noen av dem. Aner ikke hvordan de ser ut, hvor gamle de er eller noe. CBE sine derimot - hadde kjent igjen (særlig den eldste) blant hundre på gaten (uten foreldrene). 

Haha ja, er sant. Funky sine er mer anonyme på et vis selv om de blir eksponert.

Skrevet (endret)

Hvorfor drev de å filmet Cbe under prisutdelingen?

Fordi hun ikke vant de prisene (Og ble litt sur) eller fordi hun er så kjent? Var jo ikke noe særlig filming på andre der

Endret av Pasha
  • Liker 7
Skrevet
47 minutter siden, Ellevira skrev:

Wow da kan du umulig følge henne på Snap

• Liker 10
Skrevet
13 minutter siden, Pasha skrev:

Hvorfor drev de å filmet Ceb under prisutdelingen?

Fordi hun ikke vant de prisene (Og ble litt sur) eller fordi hun er så kjent? Var jo ikke noe særlig filming på andre der

Ceb? Hvis du mener CBE, jeg så henne bare i monitor 1 gang når hun klappet og smilte for funky som vant pris. 

• Liker 7
Skrevet
28 minutter siden, Pasha skrev:

Hvorfor drev de å filmet Ceb under prisutdelingen?

Funky ble også filmet i CBE sin del av serien bloggerne.. Så er Funky en stor konkurrent mot CBE når det kommer til prisutdelinger.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Ellevira skrev:

Da følger du ikke godt nok med. Men du har et godt poeng at CBE eldste datter kan man fint gjenkjenne på åpen gate, enn det man ville ha gjort med datteren eller sønnen til Funky.

• Liker 8
Skrevet
7 timer siden, Fredrik29 skrev:

Ceb? Hvis du mener CBE, jeg så henne bare i monitor 1 gang når hun klappet og smilte for funky som vant pris. 

Cbe ja.

Så henne filmet direkte 2 eller ganger. 

Skrevet
10 timer siden, Uglesjel skrev:

Da følger du ikke godt nok med. Men du har et godt poeng at CBE eldste datter kan man fint gjenkjenne på åpen gate, enn det man ville ha gjort med datteren eller sønnen til Funky.

Babyen hadde jeg kjent igjen overalt, så mye jeg har sett ham på instagram og instastory. 

• Liker 10
Gjest Blåklokka*
Skrevet

Episode 2 var fin synes jeg! Noe helt annet enn første. Håper resten av episodene følger i samme stil. 

Skrevet
På 21.10.2019 den 13.36, morhjertegod skrev:

Nå var det vel strengt talt hun som gjorde den offentlig, da hun hengte ut eksmannen sin på bloggen, så at det ble offentlig er jo et valg hun tok. Jeg ser ikke poenget med denne tv serien, hun er pen og godt trent, thats it. Hun klarte vise seg i undertøyet tre ganger bare på første episode, om det er naturlig å valse rundt i boksere/ undertøy å vise muskler på tv,så kall det gjerne naturlig. Ikke min smak, første episode ga meg like lite som Bloggerne, Sofie Elises verden osv osv......Jeg har ikke sansen for dama, så er nok ikke nøytral. Men jeg trenger eller ikke se på, første episode var nok, ga meg ingen ting.

Ja, veldig lite gjennomtenkt siden det der er faren til hennes to eldste barn. 

Skrevet
2 timer siden, Blåklokka* skrev:

Episode 2 var fin synes jeg! Noe helt annet enn første. Håper resten av episodene følger i samme stil. 

Jeg så episode 3 nå. Kjedelig. Mye snakk om familie og hvor viktig familie er for alle. Lillebror Noah blir sint på Morten pga han sier han Noah ikke er 100 % italiensk (?!) 😅 tvillingene poserer foran kamera, Morten tisser på badet med døra åpen og halve familien inne på badet😳 De er på en sykkeltur hvor ingenting spesielt skjer. De er i Roma hvor heller ingenting spesielt skjer. Familien funky får i oppdrag av den italienske familien å promotere en klesbutikk de har åpnet. Ingen rød tråd i episoden i det hele tatt (utenom at alle kommentarene om at familie er viktigst osv). Nei, dette var skuffende. 

• Liker 36
Skrevet
1 time siden, Shoco90 skrev:

Jeg så episode 3 nå. Kjedelig. Mye snakk om familie og hvor viktig familie er for alle. Lillebror Noah blir sint på Morten pga han sier han Noah ikke er 100 % italiensk (?!) 😅 tvillingene poserer foran kamera, Morten tisser på badet med døra åpen og halve familien inne på badet😳 De er på en sykkeltur hvor ingenting spesielt skjer. De er i Roma hvor heller ingenting spesielt skjer. Familien funky får i oppdrag av den italienske familien å promotere en klesbutikk de har åpnet. Ingen rød tråd i episoden i det hele tatt (utenom at alle kommentarene om at familie er viktigst osv). Nei, dette var skuffende. 

Jeg er for at folk er fri altså, men....

Skrevet

Skuffende og trist rett å slett, jeg er for folk er fri også men denne serien? Den gir ingenting!
Lite igjennomtenkt, burde gitt seg når hun "var på topp" og heller ligget lavt som f.eks treningsfrue og ikke bli så oppmersomhetssøkende og utlevere så mye om sin familie.

• Liker 14
Skrevet

Syns ikke noe om at de kjører bil med baby liggende på fanget. 

• Liker 25
Skrevet

Begge de minste er eksponert og brukes i reklameinnlegg både på Snap og Instastory i dag 

• Liker 11
Skrevet
1 time siden, Amethyst skrev:

Det hadde vært totalt ramaskrik om en mindre populær influencer hadde gjort tilsvarende 

• Liker 19
Skrevet

Har Funkyfam serien bare 3 episoder? Kommer det ikke fler?

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Amethyst skrev:

Det er jo annerledes i utlandet, visse land så har de ikke setebelte engang 😮 Kan jo hende de kjørte en gammel bil?

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, snoren skrev:

Det er jo annerledes i utlandet, visse land så har de ikke setebelte engang 😮 Kan jo hende de kjørte en gammel bil?

Da kjører man ikke bil. Barn dør i bilulykker i utlandet også. Kvalmt å bry seg så lite om barnet sitt.. (nå har ikke jeg sett klippet/bildet, bare svarer utifra innlegget her) 

• Liker 32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...