Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Gjest Janus
8 timer siden, O.G. skrev:

Jeg synes ikke det. Helt utrolig lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest.

Utrulig latterlig kommentar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såklart kan man ha vanskeligheter med å legge slike ting bak seg - men da tar man det med noen venner over et glass vin eller noe. Man snakker ikke om det til "hele verden", det går bare utover ungene i det lange løp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birdo skrev:

Såklart kan man ha vanskeligheter med å legge slike ting bak seg - men da tar man det med noen venner over et glass vin eller noe. Man snakker ikke om det til "hele verden", det går bare utover ungene i det lange løp. 

Eller ett langt,veldig utbroderende blogginnlegg........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, J.. skrev:

Eller ett langt,veldig utbroderende blogginnlegg........

Flere..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Birdo skrev:

Såklart kan man ha vanskeligheter med å legge slike ting bak seg - men da tar man det med noen venner over et glass vin eller noe. Man snakker ikke om det til "hele verden", det går bare utover ungene i det lange løp. 

 

1 minutt siden, J.. skrev:

Eller ett langt,veldig utbroderende blogginnlegg........

Alt det der sier sitt om moden Funkygine er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, O.G. skrev:

 

Alt det der sier sitt om moden Funkygine er.

Enig..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Birdo skrev:

Jepp.

 

Akkurat nå, J.. skrev:

Enig..

Jeg mener det ikke som noe ondt mot Jørgine, hun prøver jo bare å skape et liv for seg selv. Jeg skjønner jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

 

Jeg mener det ikke som noe ondt mot Jørgine, hun prøver jo bare å skape et liv for seg selv. Jeg skjønner jo det.

For all del.

Men hun trenger ikke å henge ut xen for hele Norge av den grunn.

Er bare bittert,umodent og en smule kleint.

Han er og blir far til X og XX uansett.

Endret av J..
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, J.. skrev:

For all del.

Men hun trenger ikke å henge ut xen for hele Norge av den grunn.

Er bare bittert,umodent og en smule kleint.

Han er og blir far til X og XX uansett.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Du har opplevd et stort svik. 

Nå er du gift med en fantastisk mann. Og venter barn (Vet ikke om ungen er født?). 

Gå videre. Fokuser på hva du har. Lurer på om hun noen gang tenker på hvordan den nye ektemannen opplever dette fokuset på X'en

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, O.G. skrev:

Jeg tror du bør gå å snakke med noen, for det der er ikke normalt etter så mange år. 

Må være deilig å ha fasiten til absolutt alles sosiale og nære relasjoner. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mnjah skrev:

Må være deilig å ha fasiten til absolutt alles sosiale og nære relasjoner. 

Du syntes ikke det var et godt forslag når det fremdeles kommer slike reaksjoner etter så mange år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes innlegget hennes «Og så heller fokusere på de som leser bloggene...» lukter ansvarsfraskrivelse lang vei. Hvorfor ikke stille når statsråden inviterer til møte for å diskutere et så viktig tema? Det hjelper ikke å lage et blogginnlegg senere, det er lite troverdig at bloggeren bryr seg når hun ikke stiller opp. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tessa89 skrev:

Jeg synes innlegget hennes «Og så heller fokusere på de som leser bloggene...» lukter ansvarsfraskrivelse lang vei. Hvorfor ikke stille når statsråden inviterer til møte for å diskutere et så viktig tema? Det hjelper ikke å lage et blogginnlegg senere, det er lite troverdig at bloggeren bryr seg når hun ikke stiller opp. 

Den bloggposten gjorde meg bare uvel, faktisk. Jeg synes hun begynner å avsløre seg mer og mer som en egoist som ikke ser lengre enn egen nesetipp. Jeg tror det der sporty gla'jente imaget er falskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble uvel selv også. Hun skriver også at det er grenser for hvor mye ansvar vi skal pålegge en 14 år gammel jente som blogger. Men nettopp ved å lage klare retningslinjer blir jo ansvaret på bloggerne mindre, fordi de får konkrete regler å forholde seg til. Da slipper en å lure på hva som er greit å publisere, ergo blir det mindre å laste bloggerne for. Hun burde virkelig vært på det møtet, for hvem som til syvende og sist har ansvaret har hun ikke forstått. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tessa89 skrev:

Ble uvel selv også. Hun skriver også at det er grenser for hvor mye ansvar vi skal pålegge en 14 år gammel jente som blogger. Men nettopp ved å lage klare retningslinjer blir jo ansvaret på bloggerne mindre, fordi de får konkrete regler å forholde seg til. Da slipper en å lure på hva som er greit å publisere, ergo blir det mindre å laste bloggerne for. Hun burde virkelig vært på det møtet, for hvem som til syvende og sist har ansvaret har hun ikke forstått. 

Jeg leser kommentarfeltet nu og hun er seriøst på defensiven der hun hevder sin naturlige skjønnhet. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg leser kommentarfeltet nu og hun er seriøst på defensiven der hun hevder sin naturlige skjønnhet. :daane:

Naturlig skjønnhet med opererte pupper..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da! Her var det mye lys på men ingen hjemme... Jeg har aldri vært FG største fan fordi jeg syns hun virker fryktelig naiv i forhold til eksponeringen hun har av sine barn. Legger ut snapper av barna sine som har funnet bind og bruker det som bleier og i det hele tatt. Men i dette innlegget hvor hun forklarer hvorfor hun ikke dro på Hellelands kroppspressdebatt er hun da så rykende naiv at jeg blir matt i pelsen. Hun ser og skjønner virkelig ikke sin egen rolle som influencer i dette. 

"Det er foreldrene som må lære barna å være kritiske. Selv trenger hun åpenbart ikke være kritisk til noe hun gjør eller lar vær å gjøre for det er ikke hennes oppgave..." 🙈

Og alle kommentarene som hyller innlegget hennes. Lurer på alderen på de som har kommentert? 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...