Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

2 timer siden, jentekvinne skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg å fortelle hvordan man skal finne ut hva en emoji heter? 

Bruk av emoji er endel av  kommunikasjonen.  Er det ikke greit å vite hva folk kommuniserer,  slik at man kan unngå misforståelser og avsporinger?   Jfr  noen av de siste svarene i tråden. 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke at det er fysisk mulig å være så sporty når man er høygravid! Treningsturen de er på ser helt rå ut. Så noe på snap tror jeg om bekkenproblemer, men hun holder nå koken. Ikke ment som kritikk, men jeg tror ikke jeg hadde turt å reise så sent i svangerskapet??

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Puffin skrev:

Jeg skjønner ikke at det er fysisk mulig å være så sporty når man er høygravid! Treningsturen de er på ser helt rå ut. Så noe på snap tror jeg om bekkenproblemer, men hun holder nå koken. Ikke ment som kritikk, men jeg tror ikke jeg hadde turt å reise så sent i svangerskapet??

Hun er helt rå, men tror hun fort blir rastløs av å bare sitte i ro og MÅ være i aktivitet. Trening er en stor del av livet hennes. Hun liker ikke kroppen når hun er gravid, så må hele tiden trene for å ikke miste kroppen hvis du skjønner. Hvor mange månder er hun på vei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Aurora** said:

Hun er helt rå, men tror hun fort blir rastløs av å bare sitte i ro og MÅ være i aktivitet. Trening er en stor del av livet hennes. Hun liker ikke kroppen når hun er gravid, så må hele tiden trene for å ikke miste kroppen hvis du skjønner. Hvor mange månder er hun på vei?

Ja, den ser jeg. Aktivitetsnivået er helt vannvittig!
Ble brått usikker på når terminen faktisk er ... hmm!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke delt terminen sin enda, men ser hun har skrevet på bloggen i dag at hun skal røpe det i neste innlegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2018 den 1.23, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Jeg elsket å være gravid alle gangene. Kommer til an på hva fokuset og perspektivet er.

Veldig mange er ekstremt opptatt av egen kropp og utseende, dessverre...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nettopp delt at hun er 30+3, 2 mnd igjen med andre ord. Mange som er spreke hele graviditeten. Jeg løp og trente hver dag frem til fødsel sist gang, er straks halvveis igjen og holder fortsatt koken👍😊 det føles deilig å bevege seg og være sprek når man er gravid 😃

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Puffin skrev:

Jeg skjønner ikke at det er fysisk mulig å være så sporty når man er høygravid! Treningsturen de er på ser helt rå ut. Så noe på snap tror jeg om bekkenproblemer, men hun holder nå koken. Ikke ment som kritikk, men jeg tror ikke jeg hadde turt å reise så sent i svangerskapet??

Hun er ikke offisielt høygravid før om en måned :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Allure said:

Hun er ikke offisielt høygravid før om en måned :)

Uansett helt rå innsats! :) Var bare jeg som antok at hun var høygravid basert på magen, men tok feil! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 minutt siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev:

Hun er så negativ.. 

Hvordan da..? har ikke merket noe negativt fra henne..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dama er helt rå. Elsker hennes måte å være på og humoren :D Virkelig et godt forbilde :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, BethD skrev:

Hvordan da..? har ikke merket noe negativt fra henne..?

Ikke jeg heller. Eller hun er negativ til å være gravid. Skjønner henne godt. Jeg hatet å gå gravid og følte meg som en hval på slutten 🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun virker som en tvers igjennom god person. Så snill og omtenksom. 

Synd at hun ikke føler seg fin som gravid og ikke liker det. Selv likte jeg det så godt, men alle kan ikke være like :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert landets beste og mest troverdige blogger. Ikke noe å utsette på henne og måten hun er på. Ekte og ærlig med gode intensjoner hele veien. At hun orker å være så sprek og høygravid står det ufattelig respekt av. Vi alle kunne klart det men de færreste orker dessverre.....vi er for bedagelig anlagt. 

Heller sånne forbilder som henne enn mange av de andre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bedre å være ærlig om at man ikke trives med en gravid kropp enn å redigere magen mindre slik en annen blogger gjorde.. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
1 time siden, skruf skrev:

Bedre å være ærlig om at man ikke trives med en gravid kropp enn å redigere magen mindre slik en annen blogger gjorde.. 

Ikke sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, TøffeSnåkus skrev:

Desidert landets beste og mest troverdige blogger. Ikke noe å utsette på henne og måten hun er på. Ekte og ærlig med gode intensjoner hele veien. At hun orker å være så sprek og høygravid står det ufattelig respekt av. Vi alle kunne klart det men de færreste orker dessverre.....vi er for bedagelig anlagt. 

Heller sånne forbilder som henne enn mange av de andre

Fremdeles ikke høygravid😂  (vet det er pirk men rett skal være rett)

Utover dette er jeg enig i at hun er råsprek og at hun er et forbilde i denne kategorien!

Men ikke noe å utsette på henne? Leste jeg feil? Hun er en versting på eksponering av barn! Og barna er ofte svært lettkledd på både blogg og insta. Enten har hun utpreget lav IQ som ikke tar innover seg potensielle konsekvenser eller så bryr hun seg ikke. Vet ikke hva som er verst:klaske:

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest O.G.
49 minutter siden, Allure skrev:

Fremdeles ikke høygravid😂  (vet det er pirk men rett skal være rett)

Utover dette er jeg enig i at hun er råsprek og at hun er et forbilde i denne kategorien!

Men ikke noe å utsette på henne? Leste jeg feil? Hun er en versting på eksponering av barn! Og barna er ofte svært lettkledd på både blogg og insta. Enten har hun utpreget lav IQ som ikke tar innover seg potensielle konsekvenser eller så bryr hun seg ikke. Vet ikke hva som er verst:klaske:

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...