Gå til innhold

Funkygine


nurse07

Anbefalte innlegg

Jeg er nok i mindretall, men jeg synes ikke Funkygine har så himla bra kropp. Masse muskler på en dame er ikke pent i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Viking-girl skrev:

Hvis Jørgine syns kropp er topp, hvorfor ble hun da så sur når Morten kløyp henne litt i rumpa og kalte henne for «bolla» på en søt og kosete måte? At hun har kroppsissues er jeg ikke det minste gram i tvil om. Det er jo bevist ved dette siste svangerskapet at hun ikke orker å se seg selv naken og uttaler seg selv som feit! Så vidt jeg ser har hun en flott gravidemage og ikke et gram overflødig på kroppen. Greit at ikke alle nyter et svangerskap, men å kalle seg for feit (!!) er baaare trist som faen. 

tenker det er helt normalt jeg. Tror ikke jeg kjenner noen som liker hvordan kroppen forandrer seg under en graviditet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, O.G. said:

Jeg er nok i mindretall, men jeg synes ikke Funkygine har så himla bra kropp. Masse muskler på en dame er ikke pent i mine øyne. 

Hun har en sterk, sunn, veltrent og ivaretatt kropp. Om du syntes det er pent eller ei er ikke særlig hyggelig å sitte her og kommentere.. smaken er som baken. Men hun tar veldig godt vare på maskineriet sitt. En kropp som er sterk og sunn er alltid vakker i mine øyne 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Puny skrev:

tenker det er helt normalt jeg. Tror ikke jeg kjenner noen som liker hvordan kroppen forandrer seg under en graviditet. 

Bortsett fra de tre første månedene (ekstem trøtthet og humørsvingninger) likte jeg veldig godt å gå gravid. Større pupper (for en som ikke er tilgodesett med all verden på den fronten), litt mer former, håret ble tykkere og blankere og jeg følte meg usedvanlig harmonisk. Fikk drøssevis med komplimenter og synes jeg hadde et  fint svangerskap med få plager. (og grei fødsel) Svangerskap og opplevelsen av det å være/gå gravid varierer veldig og det synes jeg vi skal ha respekt for. 

1 minutt siden, Potatopotato skrev:

Hun har en sterk, sunn, veltrent og ivaretatt kropp. Om du syntes det er pent eller ei er ikke særlig hyggelig å sitte her og kommentere.. smaken er som baken. Men hun tar veldig godt vare på maskineriet sitt. En kropp som er sterk og sunn er alltid vakker i mine øyne 

Jeg synes hun ser sterk, flott og sunn ut. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Jeg synes hun ser sterk, flott og sunn ut. 

Jeg og :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Potatopotato skrev:

Hun har en sterk, sunn, veltrent og ivaretatt kropp. Om du syntes det er pent eller ei er ikke særlig hyggelig å sitte her og kommentere.. smaken er som baken. Men hun tar veldig godt vare på maskineriet sitt. En kropp som er sterk og sunn er alltid vakker i mine øyne 

Jeg synes hun er for butt til å kle så mye muskler og det der skrytet om å alltid ha bikinikroppen er seriøst ukledelig i tillegg. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Puny skrev:

tenker det er helt normalt jeg. Tror ikke jeg kjenner noen som liker hvordan kroppen forandrer seg under en graviditet. 

Enig! Jeg hatet å være gravid, og likte ikke at kroppen min este ut og puppene vokste! Det er koselig med barn, og er glad jeg fikk barna mine,  men tiden som gravid, var grusom! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, tirben skrev:

Enig! Jeg hatet å være gravid, og likte ikke at kroppen min este ut og puppene vokste! Det er koselig med barn, og er glad jeg fikk barna mine,  men tiden som gravid, var grusom! 

Men klaget du halvnaken i blogg/IG om det da du gikk gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Bortsett fra de tre første månedene (ekstem trøtthet og humørsvingninger) likte jeg veldig godt å gå gravid. Større pupper (for en som ikke er tilgodesett med all verden på den fronten), litt mer former, håret ble tykkere og blankere og jeg følte meg usedvanlig harmonisk. Fikk drøssevis med komplimenter og synes jeg hadde et  fint svangerskap med få plager. (og grei fødsel) Svangerskap og opplevelsen av det å være/gå gravid varierer veldig og det synes jeg vi skal ha respekt for. 

Jeg synes hun ser sterk, flott og sunn ut. 

Syntes også man skal ha stor respekt for at det oppleves forskjellig. Mine, alle mine venninner og Jørgine følelser rundt dette er helt normale og bør ikke sykeliggjøres. 

Det er helt normalt å føle seg feit og stygg som gravid også.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Puny skrev:

Syntes også man skal ha stor respekt for at det oppleves forskjellig. Mine, alle mine venninner og Jørgine følelser rundt dette er helt normale og bør ikke sykeliggjøres. 

Det er helt normalt å føle seg feit og stygg som gravid også.

På ingen måte uenig i det. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, tirben skrev:

Enig! Jeg hatet å være gravid, og likte ikke at kroppen min este ut og puppene vokste! Det er koselig med barn, og er glad jeg fikk barna mine,  men tiden som gravid, var grusom! 

Helt enig. Følte meg intenst stygg og feit hver dag som gravid. Jeg har ikke et problematisk selvbilde for det. Drøssevis av damer føler det sånn, det er bare en periode.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puny skrev:

Helt enig. Følte meg intenst stygg og feit hver dag som gravid. Jeg har ikke et problematisk selvbilde for det. Drøssevis av damer føler det sånn, det er bare en periode.

Jeg følte meg som en strandet hval de 3/2 siste måndene. Stor unge. Følte meg direkte feit, men var ikke noe jeg turte å si høyt. Siden det å være gravid skal være så fantastisk og man skal vise frem magen stolt. Var til og med noen som lurte på om jeg ventet tvillinger :dry:

Så kan forstå Jørgine 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Puny skrev:

tenker det er helt normalt jeg. Tror ikke jeg kjenner noen som liker hvordan kroppen forandrer seg under en graviditet. 

Jeg har aldri følt meg så vakker som da jeg gikk gravid❤Aldri hatt så fin kropp og savner den!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke så fan av eksponeringen av barna. Hun har brukt barna som et ledd i veien på å bli stor i sosiale medier. Barna har ofte blitt brukt i treningsvidoene, mener at flere av disse har ‘gone viral’  på bl.a Instagram. Barn drar inn mye likes og det vet nok Jørgine svært godt og utnytter godt 💸

Synes hun slipper unna endel kritikk når det gjelder eksponeringen, spesielt det at hun legger ut bilder av barna i minimalt med klær. For foøk flest byr det ikke på problemer, men det er naivt å tro ikke folk misbruker den type bilder.  Barn i sårbare situasjoner bør holdes langt unna sosiale medier, slik hører kun til fotoalbum i hjemmet. At noen er villig til å risikere slikt er for meg en stor gåte og svært egoisisk, uansett hvor liten risikoen er for at det skjer

 

Endret av gjestgitt
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket å være gravid alle gangene. Kommer til an på hva fokuset og perspektivet er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, O.G. skrev:

Jeg er nok i mindretall, men jeg synes ikke Funkygine har så himla bra kropp. Masse muskler på en dame er ikke pent i mine øyne. 

Synes hun ser mye bedre ut som gravid, sikkert fordi hun har mer fett på kroppen og ikke minst i ansiktet :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, RaraAvis78 skrev:

Jeg har aldri følt meg så vakker som da jeg gikk gravid❤Aldri hatt så fin kropp og savner den!

Jeg også. Gikk rundt svær med god samvittighet, var jo en baby der inne som trengte plass ♥️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså.. hva betyr det for denne diskusjonen hvordan hvermannsen følte seg i sitt svangerskap?....

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy
17 timer siden, Trollmora skrev:

Måten det blir gjort på.

I tilegg lever funky av kroppen sin, som PT, Gruppetrener og forfatter (?), mens HD vil mer og mer bort fra dette, sluttet som PT og startet som butikksjef.

Seriøst? Så bare fordi HD vil vekk fra det betyr det at det IKKE er ok at h un viser kroppen. Nå sporer jeg av tråden beklager det. Har ikke noe å kommentere på verken Funky eller HD, men synes det er underlig. Kropp er da kropp uansett størrelse eller form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først av alt: ta diskusjonen om deres eget svangerskap i en annen tråd.

Brødrene til Jørgine kler faktisk AV seg på besøk .  Kan aldri se for meg de går ute slik? Derfor er det heller ikke naturlig at de sitter i bar overkropp. hadde vært noe annet på stranden eller hjemme hos seg selv 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...