Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Er det et sted BV bør blandes inn så er det hos disse bloggerne som eksponerer barn. 

Jeg mener, nei. Så alvorlig er det ikke. 

Den hendelsen som diskuteres nå (julepynten?) syns jeg ikke noe om. Generelt barn på en blogg er ikke bvsak så langt ungene får den omsorgen de trenger. Og det kan det hende de får, selv om foreldrene velger og eksponere de på nett. Ikke bra, men bvsak Nei. Det er bare tåpelig. 

• Liker 6
Skrevet
18 minutter siden, Klink skrev:

Jeg mener, nei. Så alvorlig er det ikke. 

Den hendelsen som diskuteres nå (julepynten?) syns jeg ikke noe om. Generelt barn på en blogg er ikke bvsak så langt ungene får den omsorgen de trenger. Og det kan det hende de får, selv om foreldrene velger og eksponere de på nett. Ikke bra, men bvsak Nei. Det er bare tåpelig. 

Du hadde ikke sagt det hvis Jørgine og Morten hadde vært såkalt "ressurssvake" folk.

Skrevet
45 minutter siden, O.G. skrev:

Du hadde ikke sagt det hvis Jørgine og Morten hadde vært såkalt "ressurssvake" folk.

Hva mener du med det? Ressurssvake hvordan da? Det går på evnen til å ta vare på barna og det ser jeg ikke at Jørgine mangler. Dårlige valg en gang i blant, men barna hennes har det, i følge det jeg ser, bra. Så blir det vel egentlig synsing begge deler, jeg ser i alle fall ingenting som er noen sak for barnevernet. 

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, Klink skrev:

Hva mener du med det? Ressurssvake hvordan da? Det går på evnen til å ta vare på barna og det ser jeg ikke at Jørgine mangler. Dårlige valg en gang i blant, men barna hennes har det, i følge det jeg ser, bra. Så blir det vel egentlig synsing begge deler, jeg ser i alle fall ingenting som er noen sak for barnevernet. 

Vel, legge ut utskjelling av en liten unge på Snapchat er ikke noe jeg vil kalle å være istand til å ta vare på ungene.

Skrevet
4 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, legge ut utskjelling av en liten unge på Snapchat er ikke noe jeg vil kalle å være istand til å ta vare på ungene.

Utskjelling? Ærlig talt, det må faktisk være lov å snakke til ungene sine uten at man er uegnet som forelder. 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Ved spørsmål og kommentarer til moderering kan man sende en PM til meg eller lage en tråd på Ris og Ros Rampelyset. 

Sol, admin.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet (endret)
1 time siden, Kverrulanten skrev:

Utskjelling? Ærlig talt, det må faktisk være lov å snakke til ungene sine uten at man er uegnet som forelder. 

Man er på grensen til  uegnet når man «snakker» aka kjefter for en bagatell så barnet begynner å gråte, også på toppen av det hele legger det ut til flere hundre tusen å se. Det er ikke mye ressurssterkt. Vi snakker om voksne folk her, ikke tenåringsmødre.

Endret av lillesnøfnugg
Skrevet
1 time siden, O.G. skrev:

Hva mente du med ressurssvake? Vel, der mista hun meg litt også, men barna hennes vil jeg nå påstå har det bra ut fra det vi vet. Jeg mener hun er istand til å ta vare på barna sine på en slik måte at  BV ikke trenger å blandes inn. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Kverrulanten skrev:

Snakke til?

Jørgine kjeftet ungen huden full for en bagatell og filmet og la det ut på SnapChat i tillegg. Det er ikke noe jeg vil kalle for å ta en god avgjørelse for ungen sin. 

Endret av O.G.
Skrevet

Den videoen der var fæl,ungen falt jo også,moren peker og ler.Hun hyler hun skriker til barnet. Ja det er ingen som er perfekt  og alle gjør feil Men å ligge dette ut på sosiale medier....ser at videoen er nå borte så forhåpentligvis skjønte hun og skjerper seg i forhold til hvordan vi snakker til barna og hva hun ligger ut.

Det i går var stort overtramp ang dette barnet!!

• Liker 32
Skrevet
13 minutter siden, Sure sitronen skrev:

Den videoen der var fæl,ungen falt jo også,moren peker og ler.Hun hyler hun skriker til barnet. Ja det er ingen som er perfekt  og alle gjør feil Men å ligge dette ut på sosiale medier....ser at videoen er nå borte så forhåpentligvis skjønte hun og skjerper seg i forhold til hvordan vi snakker til barna og hva hun ligger ut.

Det i går var stort overtramp ang dette barnet!!

Jeg synes Jørgine er en dårlig mor.

Skrevet

Følger henne ikke men fikk henne opp som forslag på snap, fysj for en ufyselig mor som gjør sånt. Helt rett for meg å ikke følge henne. Trist å gjøre sånt mot barn som alle kan se. Men hun tjener vel penger på det så...

• Liker 19
Skrevet
40 minutter siden, O.G. skrev:

Jeg synes Jørgine er en dårlig mor.

Jeg er enig, men mener du det kun basert på snapchatfilmen eller har du lagt merke til ting over tid? 

• Liker 3
Skrevet

Hun la også ut et innlegg på Instagram hvor hun samarbeider med Plan fadder og oppfordrer til å bli fadder. Hvor naturlig det nå er å bruke en person som latterliggjør mindreårige og legger det ut så hele verden kan se det, som frontfigur for mindreåriges velferd og rettigheter. 

• Liker 25
Skrevet
35 minutter siden, hobbykokken skrev:

Jeg er enig, men mener du det kun basert på snapchatfilmen eller har du lagt merke til ting over tid? 

Hun er versting av eksponering av ungene og denne snappen er kremen på kaka, for å si det sånn. Hva foregår egentlig i huset der`?

Annonse
Skrevet
33 minutter siden, O.G. skrev:

Hun er versting av eksponering av ungene og denne snappen er kremen på kaka, for å si det sånn. Hva foregår egentlig i huset der`?

Ja, du kan så si. Jeg har reagert på det lenge jeg og..

• Liker 13
Skrevet

Kan noen forklare kort hva som skjedde i denne videoen på Snap? 

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, Jolanda skrev:

Kan noen forklare kort hva som skjedde i denne videoen på Snap? 

Minste jakter på julepynt på treet, Jørgine roper nei eller et eller annet flere ganger,, skjermer juletreet for minste, minste sutrer. 

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, hobbykokken skrev:

Virker utrolig umodne. Jeg tror dessverre de tror den filmen de la ut er morsom og at de fremstår som joviale 😥

Noe må det være. 

Skrevet
1 hour ago, Klink said:

Minste jakter på julepynt på treet, Jørgine roper nei eller et eller annet flere ganger,, skjermer juletreet for minste, minste sutrer. 

Er ikke dette videoen på Instagram?

I den på snap så gråter ungen og hun ler? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...