Gå til innhold

Funkygine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til og med Kid Interiør prøver å overbevise meg til å klikke på en sak om hvordan hun har innredet hjemme. Ellers takk. 

• Liker 18
Skrevet
20 minutter siden, hippyskippy skrev:

Til og med Kid Interiør prøver å overbevise meg til å klikke på en sak om hvordan hun har innredet hjemme. Ellers takk. 

Ja,fyf ! Her aner man fred og ingen fare på jakt etter flanel sengetøy, så dukker hun jaggu meg opp der inne også!! Jaja, da ble det ikke handel på Kid interiør😂

• Liker 11
Skrevet
29 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ja,fyf ! Her aner man fred og ingen fare på jakt etter flanel sengetøy, så dukker hun jaggu meg opp der inne også!! Jaja, da ble det ikke handel på Kid interiør😂

Hvorfor boikotter dere henne? 

• Liker 5
Skrevet

2 timer siden, hippyskippy skrev:

2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Boikott av Kid ei stund nå ja.

Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Boikott av Kid ei stund nå ja.

:5:

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Klink skrev:

Hvorfor boikotter dere henne? 

Les sidene fra forrige lørdag og frem til i dag, så forstår du det kanskje.

1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

:5:

Jag ock du! 

Skrevet

Det pinligste er at de ikke selv finner seg selv pinlige. Pinlig. Pine. Funkypine.

• Liker 12
Skrevet

Aldri vært innom bloggen hennes. Men det er jo umulig å ikke få med seg hvor skuffet hun er over å bli nummer 2 i Skal vi danse. Ikke hørt et ord eller sett noe fra han som vant, han virket storfornøyd og takknemlig, så dro han hjem til sin beskjedne hverdag med jobb og samboer. Mens hun her fremdeles sutrer i diverse nettaviser om andreplassen

• Liker 26
Skrevet
6 timer siden, lllll skrev:

Aldri vært innom bloggen hennes. Men det er jo umulig å ikke få med seg hvor skuffet hun er over å bli nummer 2 i Skal vi danse. Ikke hørt et ord eller sett noe fra han som vant, han virket storfornøyd og takknemlig, så dro han hjem til sin beskjedne hverdag med jobb og samboer. Mens hun her fremdeles sutrer i diverse nettaviser om andreplassen

De der videoene her og der hvor hun forklarer hvordan hun blir når hun ikke vinner er særs pinlige.

Gjest lillesnøfnugg
Skrevet

Har dere ikke sett Funky i «Norges beste»? Mer sutring skal du leite lenge etter.

Skrevet

Syns de er uspiselige hele gjengen. 

• Liker 13
Skrevet
7 timer siden, snoren skrev:

Wow, så fine Funkydokkane er. 

Gjest CecilieX
Skrevet (endret)

Det må være lov å påpeke at det heter «dokkene».  Noe ansvar for negativ påvirkning må Instagrammere ta!

Endret av CecilieX
Skrevet (endret)
21 minutter siden, CecilieX skrev:

Det må være lov å påpeke at det heter «dokkene».  Noe ansvar for negativ påvirkning må Instagrammere ta!

Det er jo åpenbart skrevet på dialekt,da sier man dokkane (på Sunnmøre..)

Jada,helt klar over at vi bare har 2 riktige skrivemåter i Norge,men alikevel.. 

Å på bokmål blir det vel uansett dukkene,ikke dokkene..

Endret av J..
  • Liker 11
Skrevet
27 minutter siden, CecilieX skrev:

Nu må ikke du bli så skriftspråknormativ da. ;)

Gjest CecilieX
Skrevet
48 minutter siden, J.. skrev:

Det er jo åpenbart skrevet på dialekt,da sier man dokkane (på Sunnmøre..)

Jada,helt klar over at vi bare har 2 riktige skrivemåter i Norge,men alikevel.. 

Å på bokmål blir det vel uansett dukkene,ikke dokkene..

Det heter ikke dokkane på dialekt heller. 

«Dåkkjine» ville vært en mulighet, hvis det var snakk om Ytre Sunnmøre.

Men var egentlig et forsøk på humor fra min side, som kanskje ikke fungert helt etter hensikten. I typisk bloggerstil kan jeg nå enten a) skrive et flammende innlegg om hat og hets eller b) kaste meg ned i offerposisjon eller c) mene at misforståelsen utelukkende ligger hos mottaker. 

Avslutter med standard passiv-aggressiv «ha en fortreffelig dag❤️«

Skrevet (endret)
1 minutt siden, CecilieX skrev:

Det heter ikke dokkane på dialekt heller. 

«Dåkkjine» ville vært en mulighet, hvis det var snakk om Ytre Sunnmøre.

Men var egentlig et forsøk på humor fra min side, som kanskje ikke fungert helt etter hensikten. I typisk bloggerstil kan jeg nå enten a) skrive et flammende innlegg om hat og hets eller b) kaste meg ned i offerposisjon eller c) mene at misforståelsen utelukkende ligger hos mottaker. 

Avslutter med standard passiv-aggressiv «ha en fortreffelig dag❤️«

Ja hva vet jeg,er jo bare fra samme plass selv.

Å vi sier/skriver dokkene..

Fin dag til deg å. 🙂

Endret av J..
Gjest CecilieX
Skrevet (endret)
34 minutter siden, J.. skrev:

Ja hva vet jeg,er jo bare fra samme plass selv.

Å vi sier/skriver dokkene..

Fin dag til deg å. 🙂

«Leika dokke me dokkene dokka dokke då»?

😂

Sorry! Sunnmørshumor kjenner du vel igjen? 

Endret av CecilieX

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...