Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

8 timer siden, snoren skrev:

Det er jo annerledes i utlandet, visse land så har de ikke setebelte engang 😮 Kan jo hende de kjørte en gammel bil?

Hva så? Like dødelig farlig selv om det er i utlandet.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillesnøfnugg

Så frustrende at hun ikke skjønner selv at hun kan la ungene sine få slippe eksponering i SoMe? Hun er så privilegert at hun ikke trenger å selge de ut, slik CBE og VP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor Noah ble så potte sur på Morten; fordi Morten har rett i at han ikke er 100% italiensk😅 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Cati skrev:

Hva så? Like dødelig farlig selv om det er i utlandet.

Ja, selvfølgelig er det like farlig, men hvordan kan man bruke et setebelte når det ikke er der?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo bare vært i trygge norge hvor alt er sikret og eu-godkjent. i land utenfor europa sitter jo hele slekten på en motorsykkel og Newsflash - de fleste vokser opp der og!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har alltid hatt sansen for henne, og spesielt etter Vegard X Funkygine, men TV-serien var jammen skuffende. Håper den tar seg opp, for den var jo totalt uten innhold? Hadde sett for meg mer fokus på trening og hvordan få hverdagen til å gå opp med hektisk program og mine og våre barn, litt mer dybde etc, men etter tre episoder sitter jeg kun igjen med at familien er mye sammen og har ingen intimgrenser..

Endret av Nana
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nana skrev:

Har alltid hatt sansen for henne, og spesielt etter Vegard X Funkygine, men TV-serien var jammen skuffende. Håper den tar seg opp, for den var jo totalt uten innhold? Hadde sett for meg mer fokus på trening og hvordan få hverdagen til å gå opp med hektisk program og mine og våre barn, litt mer dybde etc, men etter tre episoder sitter jeg kun igjen med at familien er mye sammen og har ingen intimgrenser..

Hvor mange episoder skal det være? Det ligger bare de tre ute på sumo, på Glow Up ligger jo kommende episoder, veldig skuffende hvis det bare er tre episoder vi får se.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, snoren skrev:

Hvor mange episoder skal det være? Det ligger bare de tre ute på sumo, på Glow Up ligger jo kommende episoder, veldig skuffende hvis det bare er tre episoder vi får se.

21 (!) episoder står det nederst her https://www.nettavisen.no/livsstil/tv-2--funkyfamknuser-alle-tidligere-rekorder/3423865913.html

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, snoren skrev:

Så gøy! Håper det tar seg opp da 😄

Gøy? 21 episoder med heftig eksponering av mindreårige som ikke har noe de skulle sagt så lenge mor og (ste)far nyter oppmerksomheten?

OK.

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mariángel skrev:

Gøy? 21 episoder med heftig eksponering av mindreårige som ikke har noe de skulle sagt så lenge mor og (ste)far nyter oppmerksomheten?

OK.

Gøy å følge med på funkgyine, ungene hennes er like interessant som en hvit vegg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Uglesjel skrev:

Fatter ikke hvorfor Noah ble så potte sur på Morten; fordi Morten har rett i at han ikke er 100% italiensk😅 

Jo, at noen skal påpeke at man ikke er 100% kan være litt sårt. Hvertfall som italiener. 

Han har vel bodd store deler av livet i Italia og føler seg mest italiensk. Han sa jo at han bare bor i Norge foreløpig. 

Men han reagerte litt voldsomt ja, men kan også forstå det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Ellii skrev:

Jo, at noen skal påpeke at man ikke er 100% kan være litt sårt. Hvertfall som italiener. 

Han har vel bodd store deler av livet i Italia og føler seg mest italiensk. Han sa jo at han bare bor i Norge foreløpig. 

Men han reagerte litt voldsomt ja, men kan også forstå det. 

Han kan ikke ha bodd store deler av livet sitt i Italia. Han snakket jo kun litt italiensk. Tror han er oppvokst i Norge med sin norske mor, men klart det er kulere som nordmann å være italiener.

2 minutter siden, HerKommerMummi skrev:

Er det egentlig en bror til, som ikke er med på serien? 🤔

Ja, det tror jeg også. En som driver med musikk. Lurer på om han er hel eller halv?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sol79 skrev:

Han kan ikke ha bodd store deler av livet sitt i Italia. Han snakket jo kun litt italiensk. Tror han er oppvokst i Norge med sin norske mor, men klart det er kulere som nordmann å være italiener.

Ja, det tror jeg også. En som driver med musikk. Lurer på om han er hel eller halv?

Jeg trodde han var oppvokst sammen med faren i Italia. Men tar sikkert feil. 

Det handler ikke bare om at det er kulere å være italiensk. Det er ofte mye mer samhold og familiefølelse.

Jeg synes hun sa at hun har 5 brødre. De to tvillingene er hennes helbrødre, og Noah er halvbror. Han har en annen far. Og så har faren til Jørgine to sønner med en annen mor. (eller to andre mødre) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 timer siden, snoren skrev:

Ja, selvfølgelig er det like farlig, men hvordan kan man bruke et setebelte når det ikke er der?

Har bodd deler av året i Italia i mange mange år og tilbragt alle somre der de siste 20 årene. Aldri vært problem med hverken bilbelter eller barneseter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Cati skrev:

Har bodd deler av året i Italia i mange mange år og tilbragt alle somre der de siste 20 årene. Aldri vært problem med hverken bilbelter eller barneseter.

Kanskje de hører til på bygda? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Mariángel skrev:

OK.

Men enn den der fotballkarrieren hans Morten da? Setter laget hans pris på at han får denne realitytvberømmelsen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...