Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, solietta skrev:

Vil nok vært unaturlig hvis ikke barna hadde vært med , siden serien er om Jørgine sin familie.  De barna vil nok ikke  være i hovedfokuset de barna.

Men da får man droppe det da, hvis det ikke «holder» å ha en serie med voksne mennesker som forstår konsekvensene av utlevering/eksponering! Barn har rett på et privatliv og få bestemme over egen digitale identitet! 

https://www.dagsavisen.no/nyemeninger/privatliv-og-likes-1.1478481?fbclid=IwAR2o0CIQ0l24qnO9FmzXEHG-1xce1-l22dT1ZIxepcMWKEes0YADJ3UXZe8

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.5.2019 den 8.33, Gjest Ninnn skrev:

Nå skal jeg stille et urimelig dumt spørsmål: vedlikeholder Funkygine fysikken sin kun med kroppsvektøvelser? Hun står vel ikke på senter og pumper jern, hun?

Jo, hun løfter mye tungt. Du får ikke sånn kropp av bare kroppsvekt. Teiteste jeg ser er når folk med store, veltrente rumper påstår man kan få slike resultater med mini bands og rumpehev✌️

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har link til kjolen hun brukte på gullruten igår? Den var nydelig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kverrulanten skrev:

Noen som har link til kjolen hun brukte på gullruten igår? Den var nydelig!

Den er fra byTimo 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, listefyll skrev:

Den er fra byTimo 

Så det, men jeg fant den ikke på nettsiden deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Mulig det står i tråden, men spør likevel; hvorfor er familien hennes hos de hele tiden? Må jo være slitsomt 😳

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Kristine79 skrev:

Mulig det står i tråden, men spør likevel; hvorfor er familien hennes hos de hele tiden? Må jo være slitsomt 😳

Lurer på det selv, men mener at jeg har lest på bloggen hennes at brødrene bor hos henne forbindelse med ting de gjør for sponsorene. Spare penger for å slippe hotellopphold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kristine79 skrev:

Tror ikke de ville vært så mye sammen om de synes det var slitsomt 😊

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kristine79 skrev:

Jeg hadde klikka 😄

Men siden de er så mye sammen, så er det jo åpenbart at de trives med å ha det sånn.  Good for them.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Kristine79 said:

Nå jobber vel hele familien sammen, så hvis man ser på det slik så ser jo folk flest sine kollegaer 8 timer for dag på jobb også 🤷🏼‍♀️

Endret av Hoppety
Fikset typo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Må bare rett og slett si at jeg digger henne. Hun gir akkurat det folk vil ha. Og det er fasaden bak medaljen. Det er ikke noe juks og fanteri med henne eller familien hennes. Hun er absolutt et sunt forbilde på både ung eldre. Ikke rart at hun et så godt likt blant folk. Og enda mer likt ble hun da Vegard Harm ba om hennes hjelp om å komme i form etc. De to er så komisk sammen at det er bare rett å slett elskverdig å følge dem videre på mini serien demmes. Det eert godt å se at hun skillet seg 100% ut fra rosabloggerne. Og det beste av alt er at hun bærer sin egen tittel og ikke mannes😉

Endret av Uglesjel
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig når Vegard Harm tar alle ungene med på piknikk og bading. Handler først. 😂 Han er nå flink, det skal han ha. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker henne, men jeg orker virkelig ikke all den reklamen. Har avfulgt henne på samtlige kanaler.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, hippyskippy skrev:

Liker henne, men jeg orker virkelig ikke all den reklamen. Har avfulgt henne på samtlige kanaler.

Helt enig. Hun er blitt «kommers» som vi sa i gamle dager. Alt er reklame.

Sånn er det vel en bloggers byrde, alle skriver jo bare reklameinnlegg nå om dagen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Lagerbestilling

I og med at jeg ikke er glad i å trene og ikke liker utlevering av barn så har jeg lest veldig lite om Funkygine. Men jeg var innom et par innlegg og et par artikler, hva er det der "Funkyfam"? Virker veldig amerikanisert, hvor hele familien skal utleveres i en tv-serie? Jeg kan ikke fatte hvorfor hun drar seg selv så langt ned klassemessig og intellektuelt. Vakre, spreke dama kunne ha holdt et kjempehøyt nivå dersom hun lot være med å selge ungene sine for fame & money. Greit nok at hun er halvt italiensk og familiekjær, men du ser ikke at de italienske filmstjernene eksponerer familiene sine i mediene i hytt og pine likevel. Det er noe med å respektere at ikke alle har et like stort oppmerksomhetsbehov som seg selv. Hun ER ikke barna sine og vet ikke hvordan de kommer til å føle på denne utleveringen når de blir eldre. Hun er blendende vakker og misunnelsesverdig spretten og sterk, jeg håper hun kan få såpass med selvtillit til at hun kan stå i rampelyset alene, uten å holde uvitende barn foran seg som skjold.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lagerbestilling skrev:

I og med at jeg ikke er glad i å trene og ikke liker utlevering av barn så har jeg lest veldig lite om Funkygine. Men jeg var innom et par innlegg og et par artikler, hva er det der "Funkyfam"? Virker veldig amerikanisert, hvor hele familien skal utleveres i en tv-serie? Jeg kan ikke fatte hvorfor hun drar seg selv så langt ned klassemessig og intellektuelt. Vakre, spreke dama kunne ha holdt et kjempehøyt nivå dersom hun lot være med å selge ungene sine for fame & money. Greit nok at hun er halvt italiensk og familiekjær, men du ser ikke at de italienske filmstjernene eksponerer familiene sine i mediene i hytt og pine likevel. Det er noe med å respektere at ikke alle har et like stort oppmerksomhetsbehov som seg selv. Hun ER ikke barna sine og vet ikke hvordan de kommer til å føle på denne utleveringen når de blir eldre. Hun er blendende vakker og misunnelsesverdig spretten og sterk, jeg håper hun kan få såpass med selvtillit til at hun kan stå i rampelyset alene, uten å holde uvitende barn foran seg som skjold.

Hun er vel sånn da. Hun er vakker ja, men hun er jo ikke noe spesielt hverken smart eller sofistikert. Oppfatter henne som ganske brautete, veldig bortskjemt og helt gjennomsnittlig intelligent. 

Klassemessig? Er hun i en viss klasse bare fordi at hun er vakker, eller hva mener du? Rart å uttale seg sånn om en man ikke har fulgt, ikke har lest så mye om osv. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lagerbestilling
46 minutter siden, neiognei skrev:

Hun er vel sånn da. Hun er vakker ja, men hun er jo ikke noe spesielt hverken smart eller sofistikert. Oppfatter henne som ganske brautete, veldig bortskjemt og helt gjennomsnittlig intelligent. 

Klassemessig? Er hun i en viss klasse bare fordi at hun er vakker, eller hva mener du? Rart å uttale seg sånn om en man ikke har fulgt, ikke har lest så mye om osv. 

Tenker mer på at hun har masse utstråling og en "mojo" som gjør at man ønsker å kjenne henne. Engasjementsraten hennes på Instagram er jo like stor som mange av de andre toppbloggerne tilsammen, hun går i tillegg opp i inntekt hvor de andre går kraftig ned, og da stiller hun i en egen klasse om du spør meg 🙂 Og da er det kjipt at hun utleverer ungene sine, for det er blodharry uansett hvordan man vrir og vender på det.

Endret av Lagerbestilling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.6.2019 den 11.58, neiognei skrev:

Det blir jo helt feil. Tenker meg at du ikke har følgt henne lenge nok. Til at du klare og komme med de svake argumentene. For hun er smart på sin måte. At hun ikke er så sofistikert er jo bare latterlig når folk faktisk vil ha mer av den hun faktisk er. Hun er seg selv og det holder i massiv. Synes det er bra at hun skille seg betraktelig ut i bloggverden.

Endret av Uglesjel
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.6.2019 den 15.00, Uglesjel skrev:

Må bare rett og slett si at jeg digger henne. Hun gir akkurat det folk vil ha. Og det er fasaden bak medaljen. Det er ikke noe juks og fanteri med henne eller familien hennes. Hun er absolutt et sunt forbilde på både ung eldre. Ikke rart at hun et så godt likt blant folk. Og enda mer likt ble hun da Vegard Harm ba om hennes hjelp om å komme i form etc. De to er så komisk sammen at det er bare rett å slett elskverdig å følge dem videre på mini serien demmes. Det eert godt å se at hun skillet seg 100% ut fra rosabloggerne. Og det beste av alt er at hun bærer sin egen tittel og ikke mannes😉

💯 prosent enig . Digger og har fulgt henne lenge

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...