Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Phoenix skrev:

Funkygine har lagt ut en instastory der hun kjefter på mannen fordi han ser på hus på Finn.no... Er det humor eller er hun sint på ekte? Skjønner ikke humoren i så fall...

Ikke godt å si men jeg ser ikke humoren i det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carina Maria
1 minutt siden, Orly skrev:

Ikke godt å si men jeg ser ikke humoren i det 

På snap chat mener jeg slik humor ikke hører hjemme for den vil bli misforstått og jeg er ikke vant med slik humor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg tror humoren er forskjellig alt fra vilken del av landet vi er i og jeg forstår ikke humoren til nordlendinger. Det er vanskelig og forstå hva som er humor og ikke når vi ikke kjenner personen i det virkelige liv men gjennom skjermen og det kan vere at dem to har en humor som andre ikke forstår. 

Jeg er fra samme plass som Jørgine,å ser heller ikke humoren..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Carina Maria skrev:

Jeg tror humoren er forskjellig alt fra vilken del av landet vi er i og jeg forstår ikke humoren til nordlendinger. Det er vanskelig og forstå hva som er humor og ikke når vi ikke kjenner personen i det virkelige liv men gjennom skjermen og det kan vere at dem to har en humor som andre ikke forstår. 

Visste ikke at de hadde en spesiell type humor i Ålesund. Hva karakteriserer den? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, neiognei skrev:

Visste ikke at de hadde en spesiell type humor i Ålesund. Hva karakteriserer den? 

Blir avsporing og diskutere det men en liten digresjon her. Hver lands del har forskjellig humor som karakteriserer den delen av landet. Nordlendinger har en grovere form for humor som jeg ikke er fan og trøndere har en form for humor som jeg heller ikke forstår. Derfor vil jeg tro dem på Sunn Møre også har sin form for humor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Carina Maria skrev:

Blir avsporing og diskutere det men en liten digresjon her. Hver lands del har forskjellig humor som karakteriserer den delen av landet. Nordlendinger har en grovere form for humor som jeg ikke er fan og trøndere har en form for humor som jeg heller ikke forstår. Derfor vil jeg tro dem på Sunn Møre også har sin form for humor? 

Nei det har vi ikke.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Macimba

De har vel sånn humor intert i hjemmet, da. Greit nok for meg, for jeg opplever den ikke - jeg bare ser den hvis jeg vil. Ofte vil jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
13 minutter siden, Keikolina skrev:

Nei. Dere er gjerrige der også 🤣

Dem er gjest frie og omsorgs fulle da ❤️ 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
55 minutter siden, Carina Maria skrev:

Dem er gjest frie og omsorgs fulle da ❤️ 

Slettet - på oppfordring. 

Endret av Macimba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
19 minutter siden, Macimba skrev:

Unnskyld meg, men tuller du? Det heter gjestfrie og omsorgsfulle.

Hvorfor sporer du av og kritiserer meg? Jeg har faktisk lese og skrive vansker og problem med sammen satte ord. Unskyld avsporingen. 

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Macimba Jeg siterte deg ikke, fordi jeg syns du skal slette det du skrev. Noen av oss her inne har  kanskje lese- og skrivevansker uten at de dermed skal latterliggjøres av den grunn. Veldig lite hyggelig av deg å skrive slikt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H

Er problemer med dobbelt ord lese og skrivevansker? Når man vet hva digresjon er, som er temmelig komplisert ord så har man da ikke det? Jeg har problemer med punktum, dobbeltord mm. Men jeg kommer da ikke under lese og skrivevansker av den grunn🤓

Endret av Emmy_H
Slettet innhold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
5 minutter siden, Veslefrikk skrev:

@Macimba Jeg siterte deg ikke, fordi jeg syns du skal slette det du skrev. Noen av oss her inne har  kanskje lese- og skrivevansker uten at de dermed skal latterliggjøres av den grunn. Veldig lite hyggelig av deg å skrive slikt. 

Tusen takk skal du ha ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Emmy_H skrev:

Er problemer med dobbelt ord lese og skrivevansker? Når man vet hva digresjon er, som er temmelig komplisert ord så har man da ikke det? Jeg har problemer med punktum, dobbeltord mm. Men jeg kommer da ikke under lese og skrivevansker av den grunn🤓

Det er en av dem store problemene ja og lese og skrive vansker varierer fra person til person. Av og til skriver jeg rett og av og til ikke for det varierer. Selv om jeg har lese og skrive vansker kan jeg fremmed ord for jeg liker og lese bøker. Jeg ble testet på ungdoms skolen og jeg gikk gjennom hele barne skolen før dem fant ut at jeg hadde lese og skrive vansker.

Endret av Carina Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Macimba
19 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, J.. skrev:

Ja,det er vi.

😌

Vil ikke si vi er mer gjerrige i Ålesund enn andre steder i landet. Men prisbevisste er vi

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, rock&republic skrev:

Vil ikke si vi er mer gjerrige i Ålesund enn andre steder i landet. Men prisbevisste er vi

Ser ikke noe galt i noen av delene uansett.

Men "slem humor" vil jeg ikke si er ett særpreg akkurat hos oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...