penny_ Skrevet 1. juli 2018 #561 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) Akkurat nå, O.G. skrev: Hvilke av hennes menn? Kim eller Morten? Hun er da bare gift med én. Mannen = ektemannen Endret 1. juli 2018 av penny_ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 1. juli 2018 #562 Del Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, O.G. skrev: Jo da, men jeg er ikke enig med deg og det har jeg slått fast gang på gang og likevel kverulerer du. NÅ forstår jeg 💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #563 Del Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, penny_ skrev: Hun er da bare gift med én. Mannen = ektemannen ok, jeg misforstod deg, beklager. Vi tar den igjen: 3 minutter siden, penny_ skrev: Hvorfor er du så opptatt av å forsvare mannen til Jørgine når du ikke en gang vet hva hans standpunkt er? Forsvare mannen hennes? Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #564 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: ok, jeg misforstod deg, beklager. Vi tar den igjen: Forsvare mannen hennes? Hvordan da? Dette: 1 time siden, O.G. skrev: Men hun skylder sin nye mann å ikke snakke så mye om det offentlig lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #565 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, penny_ skrev: Dette: Og det der er å forsvare ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #566 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Og det der er å forsvare ham? Ja, du mener tydeligvis at hun gjør noe galt mot Morten og at hun bør slutte med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #567 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, penny_ skrev: Ja, du mener tydeligvis at hun gjør noe galt mot Morten og at hun bør slutte med det. Men at jeg mener det er jo ikke det samme som at jeg forsvarer ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #568 Del Skrevet 1. juli 2018 2 minutter siden, O.G. skrev: Men at jeg mener det er jo ikke det samme som at jeg forsvarer ham. Du prøver i alle fall hardt. Det er jo litt sært når du ikke vet hva han mener. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #569 Del Skrevet 1. juli 2018 4 minutter siden, penny_ skrev: Du prøver i alle fall hardt. Det er jo litt sært når du ikke vet hva han mener. Den kan jeg sende tilbake til deg. For det er ingenting av det du kommer med av argumenter som vil få meg til å mene at det å snakke om skiten som skjedde mens hun var gift med Kim er noe hun bør ta opp offentlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #570 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Den kan jeg sende tilbake til deg. For det er ingenting av det du kommer med av argumenter som vil få meg til å mene at det å snakke om skiten som skjedde mens hun var gift med Kim er noe hun bør ta opp offentlig nå. Hva prøver jeg hardt på? Jeg syns det er merkelig at du mener så mye om hvordan de skal leve livet sitt. Tror Morten klarer å stå opp for seg selv hvis det er så ille. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #571 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, penny_ skrev: Hva prøver jeg hardt på?Jeg syns det er merkelig at du mener så mye om hvordan de skal leve livet sitt. Tror Morten klarer å stå opp for seg selv hvis det er så ille. Jeg synes det er så merkelig at du gjør Jørgines situasjon så himla spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #572 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Jeg synes det er så merkelig at du gjør Jørgines situasjon så himla spesiell. Kan du vennligst sitere det innlegget hvor jeg skriver noe om situasjonen hennes? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #573 Del Skrevet 1. juli 2018 1 minutt siden, penny_ skrev: Kan du vennligst sitere det innlegget hvor jeg skriver noe om situasjonen hennes? Kan du vennligst slutte å kverulere siden vi ikke blir enige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 1. juli 2018 #574 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, O.G. skrev: Kan du vennligst slutte å kverulere siden vi ikke blir enige? Ok, da vet jeg at du har forstått at jeg har rett fordi du først kommer med en påstand du ikke kan underbygge (var ikke det det som var så viktig for deg på forrige side?) og at du går tom for argumenter og besvarer mitt spørsmål med et spørsmål som ikke har rot noe sted. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #575 Del Skrevet 1. juli 2018 (endret) 6 minutter siden, penny_ skrev: Ok, da vet jeg at du har forstått at jeg har rett fordi du først kommer med en påstand du ikke kan underbygge (var ikke det det som var så viktig for deg på forrige side?) og at du går tom for argumenter og besvarer mitt spørsmål med et spørsmål som ikke har rot noe sted. Jeg besvarer spørsmålene dine med spørsmål fordi jeg har blitt lei deg og kveruleringen din. Jeg har redegjort for mitt syn i flere sider her nu og du gir deg ikke. Ingenting av det du kommer med eller måter du prøver å sette meg fast på, vil få meg til å forandre meningen om sirkuset som er Jørgine og Mortens liv i blogg. Endret 1. juli 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khloe P.T Skrevet 1. juli 2018 #576 Del Skrevet 1. juli 2018 6 minutter siden, penny_ skrev: Ok, da vet jeg at du har forstått at jeg har rett fordi du først kommer med en påstand du ikke kan underbygge (var ikke det det som var så viktig for deg på forrige side?) og at du går tom for argumenter og besvarer mitt spørsmål med et spørsmål som ikke har rot noe sted. Enkelte diskusjoner er ikke verdt det ... Og da mener jeg ikke deg 🤐 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. juli 2018 #577 Del Skrevet 1. juli 2018 På 30.6.2018 den 19.40, O.G. skrev: Du ser visst ikke poenget mitt. Jørgine har giftet seg igjen, hun er høygravid (kanskje føder hun i denne stund) med denne mannen hun har giftet seg med, når hun da fokuserer på eksen og hans utroskap i disse lykkelige tider gir meg inntrykk av at hun ikke er over det og at det der er noe hun fremdeles tenker mye på . Hun ble ilag med Kim som tenåring, i hennes formative år var hun kjæresten hans, de giftet seg og fikk barn sammen veldig tidlig før korthuset de hadde brast. Det Kim gjorde var forkastelig, men når det er sagt: Man bør ikke gå inn i noe nytt forhold før man er totalt ferdig med eksen, og det betyr ikke sint på ham mer, ingen flere bloggeinnlegg om utroskapen hans eller snakke om det i podcast mens man sitter der nygift og høygravid. Hun har gått videre i livet sitt, hun holdt bryllup igjen og nytt barn er på vei, det er på tide at hun lar det der med Kim ligge nu. Og alle dere som har sånn empati med Jørgine i den saken. Hadde dere virkelig likt at den fyren som liksom ikke er som alle andre menn og som dere hadde giftet dere med etter kort tids forhold hadde sittet og snakket om sin eks utroskap og forskjellig kjærlighetspråk i alle offentlighet i tide og utide mens dere satt der stortjukk? Hvorfor i all verden er du så opptatt av dette? Du har skrevet om dette i flere uker nå! Virker helt opphengt i det! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #578 Del Skrevet 1. juli 2018 3 minutter siden, tirben skrev: Hvorfor i all verden er du så opptatt av dette? Du har skrevet om dette i flere uker nå! Virker helt opphengt i det! Fordi forskjellige andre debattører har tatt det opp igjen og igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 1. juli 2018 #579 Del Skrevet 1. juli 2018 4 minutter siden, O.G. skrev: Fordi forskjellige andre debattører har tatt det opp igjen og igjen. Du mener at Jørgine må bli ferdig med dette og gå videre. Kanskje du også nå skal bli ferdig med det? Move on! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juli 2018 #580 Del Skrevet 1. juli 2018 Akkurat nå, tirben skrev: Du mener at Jørgine må bli ferdig med dette og gå videre. Kanskje du også nå skal bli ferdig med det? Move on! Så slutt å sitere meg da. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå