Gå til innhold

Funkygine

nurse07

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Elevbruker skrev:

Så kjekt for hun :)

Ja, tipper det har mye med Vegard Harm å gjøre, og det opplegget de kjører sammen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Jordbærogfløte skrev:

Ja, tipper det har mye med Vegard Harm å gjøre, og det opplegget de kjører sammen.

Hvilket opplegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Hvilket opplegg?

Trenings opplegg hun hjelper han komme ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Elevbruker skrev:

Trenings opplegg hun hjelper han komme ned i vekt.

Ok, men hvilken plattform blogger hun fra? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, smalls skrev:

Hennes egen alle trenings videoene er ute på youtube og vgtv om du vil se dem :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Akkurat nå, Bambi1995 skrev:

Vet de kjønnet på babyen i magen og eller har delt det? :)

gutt :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke typen til å bli «betatt» av jenter men fy f Jørgine er nydelig!! #misunnelig

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym2467 skrev:

Jeg er ikke typen til å bli «betatt» av jenter men fy f Jørgine er nydelig!! #misunnelig

Pent ansikt ihvertfall. Ville ikke hatt kroppen. Hver sin smak.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På noen bilder synes jeg hun er aldeles nydelig og andre ganger ser hun ut som kronprinsesse Victoria i fjeset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Jørgine. ❣️ 
Det er viktig å sette fokus på at det ikke er en dans på roser å bære frem ett barn. For noen er det det, og da kan jo de skrive om det, men jeg føler ikke at man skal tie eller «lyve» for å hele tiden tenke på følgerne etc. Det er så mange gravide som føler seg fæle fordi de har disse tankene som Jørgine deler. Det er kjempe viktig at de å ser at det er helt greit! Det er lov å klage både 2 og 20 ganger. Det er lov å hate å være gravid. Av alle grunner. Utseende som helsemessige! 
Om man ikke føler det slik er jo det supert! Men det er ikke gøy å føle man er den eneste som er gravid som misliker forandringene og alt som følger med. Der føler jeg Jørgine og fler gjør en viktig jobb. 
Pilotfrue feks deler jo samme reisen. Hun har av det jeg har sett hatt ett litt annet syn på reisen. Det er jo ikke noe mer feil eller riktig. Her finnes det ingen fasit! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at folk kan like en person som driver så voldsomt med utlevering av andre.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella
På 11.6.2018 den 17.00, O.G. skrev:

På noen bilder synes jeg hun er aldeles nydelig og andre ganger ser hun ut som kronprinsesse Victoria i fjeset. 

Men kronprinsesse Victoria er jo veldig vakker hun også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2018 den 11.45, Anonym2467 skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor «alle» synes det! Joda, hun er søt nok, veldig brun og veltrent, men synes ikke hun har et spesielt pent ansikt. Veldig lang hake og leppene ser litt merkelig Restylane-poutete ut. Men det er vel en smakssak.

Hun er nydelig på headerbildet, da!

Endret av Rubella
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
1 time siden, Rubella skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor «alle» synes det! Joda, hun er søt nok, veldig brun og veltrent, men synes ikke hun har et spesielt pent ansikt. Veldig lang hake og leppene ser litt merkelig Restylane-poutete ut. Men det er vel en smakssak.

Hun er nydelig på headerbildet, da!

Hun har sjarm, sterke trekk, flotte farger, og er rett og slett nydelig :) Det mener jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 25.5.2018 den 12.51, smalls skrev:

Hun er under United Influencers, om jeg ikke tar helt feil...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaaah. Gikk inn på bloggen hennes nå, første jeg ser er barna brukt i en reklame for gnagsårplaster. Så jævlig ugreit.

Hun virker så jævlig vettug, men drar grensene for langt på utlevering og utnyttelse av barna i reklameøyemed.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Citronella skrev:

Men kronprinsesse Victoria er jo veldig vakker hun også!

Jeg synes ikke det. Helt utrolig lang hake som i noen vinkler får henne til å se ut som en hest.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...