Gå til innhold

Hvorfor sier noen at de "tjener" pengene sine fra NAV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sier ikke at jeg tjener penger fra NAV. Det er helt feil og si, og det høres rart ut hvis noen sier det. Har selv aldri hørt noen si det.

Jeg bryr meg nå ikke hva folk sier heller ;)

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff enda en av disse nav folk tråder...

Folk har en grunn til å gå på nav, går på nav selv og jobber ikke. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om de som syter og klager over det, kom i min situasjon og si selv hvor enkelt det er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi hugger, kapper, sorterer, pakker og leverer ved, inkludert bæring inn hos folk uansett hvilken etasje, 7,5 timer om dagen 5 dager i uka. Hun jobber beinhardt. Hun får ikke lønn, derimot mottar hun uførepensjon. Mener du seriøst at hun ikke skal få lov til å si og å være stolt av at hun tjener pengene sine?

Anonymous poster hash: 450df...c98

Hvorfor er hun på uførepensjon når hun jobber?

Anonymous poster hash: c061c...3a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun på uførepensjon når hun jobber?

Anonymous poster hash: c061c...3a7

Fordi hun trenger tilrettelegging i jobben.

Anonymous poster hash: 450df...c98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er hun på uførepensjon når hun jobber?

Anonymous poster hash: c061c...3a7

Fordi det er mange mennesker som ikke har mulighet til å jobbe i "normale" bedrifter pga syndromer eller sykdom, men som allikevel kan være i jobb og føle seg nyttige.

Og nå er det da slik at man ikke kan sitte på ræva og motta aap, man må være med i et opplegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som jeg spør sier dem aldri hadde orka å bare ligge i senga dagen lang, hadde noen her orket det?



Anonymous poster hash: 3327e...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel ingen som orker å ligge i senga hele dagen, hvis de har mulighet til å stå opp. Hva har det med temaet å gjøre?



Anonymous poster hash: bd8ba...5d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som orker å ligge i senga hele dagen, hvis de har mulighet til å stå opp. Hva har det med temaet å gjøre?

Anonymous poster hash: bd8ba...5d8

Når man ikke har jobb og eller er på nav kan det skje så har litt med tema å gjøre ;)

Anonymous poster hash: 3327e...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi hugger, kapper, sorterer, pakker og leverer ved, inkludert bæring inn hos folk uansett hvilken etasje, 7,5 timer om dagen 5 dager i uka. Hun jobber beinhardt. Hun får ikke lønn, derimot mottar hun uførepensjon. Mener du seriøst at hun ikke skal få lov til å si og å være stolt av at hun tjener pengene sine?

Anonymous poster hash: 450df...c98

Hvordan kan hun få uføretrygd om hun klarer å jobbe? Så vi skal betale for at hun skal få uførepensjon når hun klarer å jobbe selv?

Anonymous poster hash: f151e...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan hun få uføretrygd om hun klarer å jobbe? Så vi skal betale for at hun skal få uførepensjon når hun klarer å jobbe selv?

Anonymous poster hash: f151e...ffc

Les innlegget hans da

Anonymous poster hash: 3327e...b2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...