Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Ja, den Twist lakrisen er veldig god. :jepp: Savner á spise den. Virker ikke som den finnes i Twist posen de har over her. Sá fár du fá en god melkesjokolade da! Enjoy! :sjokolade:

Å tank joo! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, uten å ha smakt det, så tror jeg at jeg foretrekker sjokoladen min uten lakris. Nå er jeg ikke så altfor begeistret for det generelt. Bortsett fra den i Twisten, og den gule Kicken.

Nero er altså ikke noe for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg nesten glómte á fortelle at jeg har ekte Milka sjokolade her! Ble kjópt til meg i dag! En hel boks for meg sjólv ogsá! :hoppendeglad: Den type sjokolade som smelter fort nár du putter det inn i munnen! :strix: Feel free having some of it too, people!

Her: --> :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade:

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk :blomst: tar gjerne en bit eller fem sammen med kaffe og banan. Vet du forresten at du har 25 poster til 2000 poster? Jeg må være over gjennomsnittet interessert i tall, siden jeg følger med på sånt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Dog litt intens fan som har laget den videoen. :sjokkert:

Ja, begynte á lure litt pá om Svensker kallte Kristus for Christer. Men syntes det virket litt underlig ut ogsá. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Litt merkelig/creepy kan du si. Er vel et forsøk på å være morsom.

Ja det kan godt vaere. Enten det eller at de lovpriser Christer som en slags gud for dem. ;):lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...