Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hihi...der er da alltids lov å forsøke seg med noen ønsker, så får man ta det som kommer, når det kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg helskinnet gjennom julen. Ennå gjenstår et måltid med torsk, et med ribbe og to med pinnekjøtt. Egg, bacon og bønnefrokosten som jeg har gledet meg til, blir det ikke noe av, hvis ikke jeg tar den som nattmat - og jeg er stappmett. Alle små kriker og kroker i meg er så etterstappet med julekaker og iskrem, at det føles som om jeg har fått ståtarm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen av de utfordringene som du sliter med, men til lørdag skal jeg handle is

og fylt konfekt i mengder. Middager kan det være det samme med nå.

Jeg er snopehungrig. *med èn p* :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

...så blir hun Dronningen av Morgenstunder med Gull i munn! :jepp:

Jeg hadde ná likt det. Jeg ville da mest vaere Prinsessen av Morgenstunder med Gull i munn! :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har ingen av de utfordringene som du sliter med, men til lørdag skal jeg handle is

og fylt konfekt i mengder. Middager kan det være det samme med nå.

Jeg er snopehungrig. *med èn p* :spise:

Hva betyr det uttrykket der? :klo:

Ellers hóres det skikkelig haerlig ut hva du skal ha! Is og Fylt Konfekt! :sikle:

Neste ár ville jeg ha likt at vi hamstra inn 24 Julekalendere hver slik at vi kan spise en hel julekalender hver dag i lópet av desember til den 24.! ;):nigo:

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg helskinnet gjennom julen. Ennå gjenstår et måltid med torsk, et med ribbe og to med pinnekjøtt. Egg, bacon og bønnefrokosten som jeg har gledet meg til, blir det ikke noe av, hvis ikke jeg tar den som nattmat - og jeg er stappmett. Alle små kriker og kroker i meg er så etterstappet med julekaker og iskrem, at det føles som om jeg har fått ståtarm...

Dere har masse god mat! :jepp::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"med en p"...betyr bare en oppklaring på ordet snopehungrig...

Med to p`er blir det nemlig noe helt annet....og det har ikke noe med meg å gjøre. :rolleyes:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg er snopehungrig. *med èn p*

I stedet for SNOPPEhungrig ;) ;) ;) Sulten på PIKK

Syntes ikke dette var noe morro. Det er veldig tydelig at Hoppetaujenta ville ikke ha tenkt pá den máten. Heller ikke min type humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...