Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, tar gjerne en bit av kaken jeg! ^^,

Så en link til massevis av småkaker og slikt for en stund tilbake, noe som fikk meg til å sleve litt i munnviken. Noen av de så bokstavelig talt himmelsk ut. :)

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg Cordelia. Surmuling hører ikke hjemme noe sted i en alder av nærmere 30 vel. Spesielt når tålmodigheten blir satt på prøve intensjonelt når det finnes minst en million andre måter å gjøre eller si noe på. Men de utgår jo alle sammen likevel. :(

Men surmuling kan bestå av så mangt da, og det verste jeg vet, er når jeg selv har vært den som har vært kjip og har kun meg selv å takke, for at jeg er den jeg er.

Er så ille når en skal ta alt i verste mening. Hjelper ikke når jeg med mitt temperament ikke tåler sånn oppførsel i det hele tatt. Veit jeg kan være direkte, men kan ikke bare gå og vase hele tiden heller. Jaja, er vel julestria som begynner å legge seg i bakhodet. Selv om jeg ikke kan si jeg er superstresset.

Sånn generelt med referanse til det er enda verre med 40 enn 5o åra. Må si jeg blir litt satt ut iblant av hvordan folk som er både ti og mer år eldre enn med har en oppførsel man trodde forvant ut av ungdomskolen. Og det kommer fra en rimelig barnslig person på 34. Det er så rart. :klo:

Hoppis, du ble jo nisse istad!

Peanut: Der kom julestemningen inn og jo. :nisseblunk::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så ille når en skal ta alt i verste mening. Hjelper ikke når jeg med mitt temperament ikke tåler sånn oppførsel i det hele tatt. Veit jeg kan være direkte, men kan ikke bare gå og vase hele tiden heller. Jaja, er vel julestria som begynner å legge seg i bakhodet. Selv om jeg ikke kan si jeg er superstresset.

Sånn generelt med referanse til det er enda verre med 40 enn 5o åra. Må si jeg blir litt satt ut iblant av hvordan folk som er både ti og mer år eldre enn med har en oppførsel man trodde forvant ut av ungdomskolen. Og det kommer fra en rimelig barnslig person på 34. Det er så rart. :klo:

Vel, du er nok ikke alene om å ikke tåle diverse oppførsler. Man har jo og de som elsker å provosere og plage andre, som må slenge dritt i håp om å svekke selvfølelsen deres slik at de kan utnytte dem når de er brutt ned. Små dråper om gangen bare, det skal angivelig være akseptabelt nok da.

Men det jeg synes er så rart da, er hvorfor folk som holder på sånn blir så overrasket og ikke forstår hva som skjer, når den siste dråpen kommer når glasset er fullt.

Julestri tror jeg har lite med det å gjøre da tror jeg. Enkelte stresser mye pga det, men stressede mennesker finner alltid noe nytt å stresse over uansett.

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, du er nok ikke alene om å ikke tåle diverse oppførsler. Man har jo og de som elsker å provosere og plage andre, som må slenge dritt i håp om å svekke selvfølelsen deres slik at de kan utnytte dem når de er brutt ned. Små dråper om gangen bare, det skal angivelig være akseptabelt nok da.

Men det jeg synes er så rart da, er hvorfor folk som holder på sånn blir så overrasket og ikke forstår hva som skjer, når den siste dråpen kommer når glasset er fullt.

Julestri tror jeg har lite med det å gjøre da tror jeg. Enkelte stresser mye pga det, men stressede mennesker finner alltid noe nytt å stresse over uansett.

Hehe, nei stort sett går det greit med denne personen. Men når den plutselig slår seg vrang og vonbroten over småting, da blir det litt håpløst. Er vel det som er greit med at en ikke omgåes daglig.

Ja, det er mange oppførsler som en kunne vært foruten. Noen er verre en andre. Finnes jo de som har det som gjennomgående personlighetstrekk og desverre. Kjenner heldigvis ikke så mange av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slurper i meg rødvin mens jeg prøver å finne ut om det snør eller faktisk regner ute.
Hvis det regner blir det forferdelig moro i morgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ut og kjøre en av de neste dagene med lånt bil jeg ikke har kjørt på snøføre før. Og med snø over speilblank is, lurer jeg enda på hvordan jeg skal komme meg ut på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hehe, nei stort sett går det greit med denne personen. Men når den plutselig slår seg vrang og vonbroten over småting, da blir det litt håpløst. Er vel det som er greit med at en ikke omgåes daglig.

Ja, det er mange oppførsler som en kunne vært foruten. Noen er verre en andre. Finnes jo de som har det som gjennomgående personlighetstrekk og desverre. Kjenner heldigvis ikke så mange av de.

Åh, men så mangt kan jo være småting, det kan vel være ganske mange småting etterhvert og i mange tilfeller. Og skal man reagere på enkelthendelser eller et langt mønster som bare utfolder seg i dets naturlige gang..?

Det er ganske mange faktorer som gjør noe håpløst. Både i oppførsler, personlighetstrekk, mennesker, samfunn og ideologier generelt. Og jeg kjenner uheldigvis til svært mange av de.

Forresten, lurer du på hvordan du skal kjøre? Det er bare til å gi gass det! Pedal to the meetaaal! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror jeg holder igjen litt på gassen akkurat ut av utkjørslen, speilglatt, ikke oppkjørt vei med løssnø over. Har vært utenfor veien en gang for mye. :ler:

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, men da har du jo allerede prøvd det.

Denne gangen kan du jo bruke omgivelsene til din fordel. Og bruke den isen under løssnøen til noe lurt noe, det meste handler bare om timing egentlig. :)

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, med mindre jeg kommer meg utenom de verste områdene på stedet, så tror ikke det hjelper så mye med teknikk akkurat der. Kommer en ut på feil sted med piggfri der er det fort fucked. Har ikke lyst til å dra med meg naboens søpplekasser. Kommer en seg ut på veien er det jo egentlig bare vettug kjøring som gjelder. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...