Gjest Peanut Skrevet 14. desember 2014 #881 Del Skrevet 14. desember 2014 *Glomph* Drakk litt hvit (sjokolade)kakao i dag jeg. ^^, Dét var godt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #882 Del Skrevet 14. desember 2014 Den tester ikke jeg før kruset får montert nødstopp. Hvit sjokolade er min favoritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 15. desember 2014 #883 Del Skrevet 15. desember 2014 *Glomph* Drakk litt hvit (sjokolade)kakao i dag jeg. ^^, Dét var godt det. Whittard har en med hvit sjokolade og creme bruleé smak. Den vil jeg ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #884 Del Skrevet 15. desember 2014 Humpff. Hvorfor finnes det ikke en kakaoautomat her på KG? Det kunne stått en skikkelig kakaokokk bak maskinen og øst opp skikkelig vare til oss. Det hadde vært noe det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 15. desember 2014 #885 Del Skrevet 15. desember 2014 *Glomph* Drakk litt hvit (sjokolade)kakao i dag jeg. ^^, Dét var godt det. Tror jeg smakte pá hvit sjokolade kakao en gang men husker det ikke sá bra ná. Det er verdt á próve ut? Liker hvit sjokolade ellers, den du spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 15. desember 2014 #886 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Humpff. Hvorfor finnes det ikke en kakaoautomat her på KG? Det kunne stått en skikkelig kakaokokk bak maskinen og øst opp skikkelig vare til oss. Det hadde vært noe det... Du, det skulle vaert massevis av forskjellige maskiner som kunne hjulpet oss med á fá sjokolade, kakao, godteri og annet spiselig og drikke som vi kunne fá sánn pá ekte ifra der. Ikke bare elektronisk dilldall men som en kunne virkelig ha smakt det. Hvis du skjónner hva jeg mener? Endret 15. desember 2014 av SunflowerPenguin 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. desember 2014 Forfatter #887 Del Skrevet 15. desember 2014 God førjul, maggi 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #888 Del Skrevet 15. desember 2014 Jupp, jeg skjønner just presis hva du mener, Pingu. Lol og lol...tusen takk, Kami. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 15. desember 2014 #889 Del Skrevet 15. desember 2014 Bra á se deg tilbake Hoppetaujenta. Savnet avataren din da den var litt annerledes tidligere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #890 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Takk...jeg var visst ikke helt meg selv der...jeg kjente det jeg også, men ser du julekjolestasen min av og til? Endret 15. desember 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 15. desember 2014 #891 Del Skrevet 15. desember 2014 Ja, det gjór jeg. Veldig fin Hoppetaujenta. Du kler den godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. desember 2014 #892 Del Skrevet 15. desember 2014 Tusen takk skal du ha. Nå ble jeg en cm høyere kan jeg kjenne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. desember 2014 #893 Del Skrevet 15. desember 2014 Humpff. Hvorfor finnes det ikke en kakaoautomat her på KG? Det kunne stått en skikkelig kakaokokk bak maskinen og øst opp skikkelig vare til oss. Det hadde vært noe det... :wow: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 15. desember 2014 #894 Del Skrevet 15. desember 2014 (endret) Arrrrgh, seriøst når du er nærmere tredve er du vel blitt for gammel for å furte som en liten unge. Det er forbanna slitsomt å forholde seg til sånn ustadig surmuling!! Søsken iblant ass. Setter en fremdeles på prøve. Phew, måtte få det ut. Endret 15. desember 2014 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 16. desember 2014 #895 Del Skrevet 16. desember 2014 Huff, jeg føler med deg Cordelia. Surmuling hører ikke hjemme noe sted i en alder av nærmere 30 vel. Spesielt når tålmodigheten blir satt på prøve intensjonelt når det finnes minst en million andre måter å gjøre eller si noe på. Men de utgår jo alle sammen likevel. Men surmuling kan bestå av så mangt da, og det verste jeg vet, er når jeg selv har vært den som har vært kjip og har kun meg selv å takke, for at jeg er den jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2014 #896 Del Skrevet 16. desember 2014 Jeg vil bare si at jeg er fryktelig glad for at alt det regnet som jeg har vært med på i noen netter, ikke kom ned som snø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 16. desember 2014 #897 Del Skrevet 16. desember 2014 Surmuling er hakket verre når det er en på 40 eller 50. >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. desember 2014 #898 Del Skrevet 16. desember 2014 Er det? Hvorfor det mener du? Er ikke surmuling nokså likt uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 16. desember 2014 #899 Del Skrevet 16. desember 2014 (endret) Tror jeg absolutt på Peanut. Eksen til min mor var sånn, før han ble en eks. ^^, Edit: Altså, han er nok fortsatt den samme personen og surmuler helt sikkert i samme grad som før, men vi hører ikke noe særlig av det lengre og jeg slipper å støtte hun og vise henne at det ikke hun det er noe gale med, hver gang han surmulte nok fordi han var misfornøyd og vanskelig og mente at det var hennes feil. Heldigvis er de tidene over nå da. Endret 16. desember 2014 av Lizabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 16. desember 2014 #900 Del Skrevet 16. desember 2014 Er det? Hvorfor det mener du? Er ikke surmuling nokså likt uansett da? Mnjoo, men da er man liksom voksen...og voksne folk som surmuler fordi de ikke får viljen sin er litt sånn... >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå