Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*Glomph* Drakk litt hvit (sjokolade)kakao i dag jeg. ^^, Dét var godt det. :strix:

Whittard har en med hvit sjokolade og creme bruleé smak. Den vil jeg ha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Humpff. Hvorfor finnes det ikke en kakaoautomat her på KG? Det kunne stått en skikkelig kakaokokk

bak maskinen og øst opp skikkelig vare til oss. Det hadde vært noe det... :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

*Glomph* Drakk litt hvit (sjokolade)kakao i dag jeg. ^^, Dét var godt det. :strix:

Tror jeg smakte pá hvit sjokolade kakao en gang men husker det ikke sá bra ná. Det er verdt á próve ut? Liker hvit sjokolade ellers, den du spiser. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Humpff. Hvorfor finnes det ikke en kakaoautomat her på KG? Det kunne stått en skikkelig kakaokokk

bak maskinen og øst opp skikkelig vare til oss. Det hadde vært noe det... :rodmer:

Du, det skulle vaert massevis av forskjellige maskiner som kunne hjulpet oss med á fá sjokolade, kakao, godteri og annet spiselig og drikke som vi kunne sánn pá ekte ifra der. Ikke bare elektronisk dilldall men som en kunne virkelig ha smakt det. Hvis du skjónner hva jeg mener?

Endret av SunflowerPenguin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk...jeg var visst ikke helt meg selv der...jeg kjente det jeg også, men ser du julekjolestasen min av og til? :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wow: :wow: :wow:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arrrrgh, seriøst når du er nærmere tredve er du vel blitt for gammel for å furte som en liten unge. Det er forbanna slitsomt å forholde seg til sånn ustadig surmuling!! :klaske::heks: Søsken iblant ass. Setter en fremdeles på prøve.

Phew, måtte få det ut.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg Cordelia. Surmuling hører ikke hjemme noe sted i en alder av nærmere 30 vel. Spesielt når tålmodigheten blir satt på prøve intensjonelt når det finnes minst en million andre måter å gjøre eller si noe på. Men de utgår jo alle sammen likevel. :(

Men surmuling kan bestå av så mangt da, og det verste jeg vet, er når jeg selv har vært den som har vært kjip og har kun meg selv å takke, for at jeg er den jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at jeg er fryktelig glad for at alt det regnet som jeg har vært med på i noen netter, ikke kom ned som snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg absolutt på Peanut. Eksen til min mor var sånn, før han ble en eks. ^^,

Edit: Altså, han er nok fortsatt den samme personen og surmuler helt sikkert i samme grad som før, men vi hører ikke noe særlig av det lengre og jeg slipper å støtte hun og vise henne at det ikke hun det er noe gale med, hver gang han surmulte nok fordi han var misfornøyd og vanskelig og mente at det var hennes feil. Heldigvis er de tidene over nå da. :)

Endret av Lizabeth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Hvorfor det mener du? Er ikke surmuling nokså likt uansett da? :)

Mnjoo, men da er man liksom voksen...og voksne folk som surmuler fordi de ikke får viljen sin er litt sånn... >_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...