Lizabeth Skrevet 3. desember 2014 #681 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Joda, det er definitivt en fordel å kunne leve i nuet, men det er nå vel litt slik at selv det kommer til kort iblant. Hehe, har mer enn nok med dette livet akkurat nå, så et evt. etterfølgende får en ta som det kommer. Heh, joda, det er klart en bare bør ta ett liv om gangen. Jeg mente det ikke som et etterfølgende liv etter dette, det jeg skrev var mer som urgammel fortid og så dette er det etterfølgende. Endret 3. desember 2014 av Lizabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #682 Del Skrevet 3. desember 2014 Heh, joda, det er klart en bare bør ta ett liv om gangen. Jeg mente det ikke som et etterfølgende liv etter dette, det jeg skrev var mer som urgammel fortid og så dette er det etterfølgende. Så hvis vi forstår deg rett, så lever du med din fortid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 3. desember 2014 #683 Del Skrevet 3. desember 2014 Så hvis vi forstår deg rett, så lever du med din fortid? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. desember 2014 #684 Del Skrevet 3. desember 2014 Kakao med marshmallows anyone? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. desember 2014 #685 Del Skrevet 3. desember 2014 Kakao, tusen takk. De hvite, vonde klumpene kan noen andre få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. desember 2014 #686 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg har en Betty Crocker Cookbook fra 1951 og der står det om Martha Washingtons Colonial Chocolate, som hun lagde for sin mann, George Washington. Fascinerende oppskrift! Fant den igjen på nett her: http://colonialquills.blogspot.no/2011/10/colonial-recipes-martha-washingtons.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 3. desember 2014 #687 Del Skrevet 3. desember 2014 Mmmm, kakao. Får ta til takke med litt te, dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #688 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg setter umåtelig stor pris på kineserne som tar seg bryet med å rulle halvtinte torskefileter i griljermel og kavring, for så å sende torsken tilbake, slik at jeg kan sitte her å slafse nattmat uten et grann av fiskeslo på nevene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. desember 2014 #689 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker kakao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. desember 2014 #690 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker kakao*Sender en kopp varm, deilig kakao over* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 3. desember 2014 #691 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 3. desember 2014 #692 Del Skrevet 3. desember 2014 Apropos yummies: http://kirbiecravings.com/category/recipes/mug-cakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. desember 2014 #693 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Jeg liker ikke kakao Endret 3. desember 2014 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 3. desember 2014 #694 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg liker peanutter!!! Og kakao =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 4. desember 2014 #695 Del Skrevet 4. desember 2014 Skal se en episode til med dexter, så blir det senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #696 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg skal høre på radio og se på innsiden av øyelokkene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. desember 2014 #697 Del Skrevet 4. desember 2014 Jeg skal høre på radio og se på innsiden av øyelokkene mine. Det ga mersmak (men jeg skal holde meg til mine øyelokk altså) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 4. desember 2014 #698 Del Skrevet 4. desember 2014 Kom på at jeg hadde uåpnet adventste liggende. Nå kan man hoppe til sengs med fred i sinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 4. desember 2014 #699 Del Skrevet 4. desember 2014 Igår så hadde jeg en gigantisk mensklump, den så ut som en kyllingfilet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. desember 2014 #700 Del Skrevet 4. desember 2014 Igår så hadde jeg en gigantisk mensklump, den så ut som en kyllingfilet. Ehm, ... Hm.... Vel ... Dette har jeg ikke greie på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå