Tøytigern Skrevet 2. desember 2014 #661 Del Skrevet 2. desember 2014 Hmm. Kanskje jeg burde gå og sove, før jeg glemmer det der med fastingen igjen.. Det er muligens en fordel at man har sovd litt før man dukker opp på avdelingen deres, også.. Hvis jeg ikke sovner, så kommer jeg sikkert tilbake. Hvis jeg aldri kommer tilbake, så var det der med te-drikkingen en veldig stor feil... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. desember 2014 #662 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det noen som har VG+ her? Jeg kutta det ut, men fikk så lyst til å lese denne historien http://pluss.vg.no/2014/11/28/1838/1838_23345217#xtor=CS1-1-23345217%5BPusen+som+endret+Nils%27+%2876%29+liv%5D Nei, desverre. Hadde vært spennende og lese dog. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. desember 2014 #663 Del Skrevet 2. desember 2014 (Da kommer jeg i tilfelle tilbake som zombie-nisse på julaften. Braainnzzz! ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. desember 2014 #664 Del Skrevet 2. desember 2014 Hmm. Kanskje jeg burde gå og sove, før jeg glemmer det der med fastingen igjen.. Det er muligens en fordel at man har sovd litt før man dukker opp på avdelingen deres, også.. Hvis jeg ikke sovner, så kommer jeg sikkert tilbake. Hvis jeg aldri kommer tilbake, så var det der med te-drikkingen en veldig stor feil... God Natt oooog, God Bedring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 2. desember 2014 #665 Del Skrevet 2. desember 2014 God Natt oooog, God Bedring? Takkogtakk. God natt i tråden . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 2. desember 2014 #666 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Haha, ja de har et poeng. Hvis det detr går såpass fort etter tredve så er det bare å nyte turen. *sukk* Ja en må vel nesten bare prøve? Det er jo en lang tur tross alt men siden livet kan innebære så vanvittig mye kan det oppleves som en kort tur som stoppet alt for tidlig. Og da kan man jo angre på at man ikke satt pris på nuet når det var der. Altså, med mindre man dør og havner i "himmelen", og så kommer tilbake! For å leve livet på nytt! Uten noe hukommelse fra det forrige livet, det meste må læres på nytt. Samtidig som noen relativt ukjent kan føles urovekkende kjent og familiært likevel. Og for hva? Hvorfor? Ble det hele planlagt på forhånd for å oppleve noe? Er det pga følelsene våre, egenskapene som gjøre oss menneskelige, som ville ha gjort det verdt det? Hihi, det ble litt sci-fi aktig dette innlegget, så det er helt opp til deg selv hvor seriøst du vil svare på det. Jeg trodde du mente det var kjempeinteressant... Ironiflagg er en bra ting. De har sarkasmeflagg her også. Men jeg skjønner at du ikke var så engasjert, fordi slaveriet var det minst betydningsfulle av hele greia. Saken var svarte jenters bakende. Og hvorfor de har blitt fortalt at den er vulgær. Pensum på skolen har jeg ikke lest særlig mye av. Jeg har ikke lært det jeg kan der. Forøvrigens trodde jeg damer var intressert i Kim Kardashian. Men jeg tok visst feil. De er ikke intressert i Fotballfruen, heller. Det vil si, de er ikke intressert før noen nevner noe "feil" hun har gjort... Men, for all del. Jeg skal ikke øse av min u-uttømmelige kilde til visdom ut over dere stakkarer på Kg. Dere skal få slippe. Ja, jeg skal begynne å bruke ironiflagget i blant. Og det var åpenbart at slaveriet var en liten del av det, men det var det eneste jeg hadde noe jeg ønsket å si noe om. Vulgære bakender, og påstander om dem, er derimot ikke noe jeg finner så interessant. Du var for øvrig veldig generaliserende i innlegget ditt så det er mye jeg kunne ha kommentert, som jeg ikke orket fordi jeg ikke hadde lyst til å starte/fortsette en diskusjon om det temaet. Og alle damer er utrolig nok ikke lik hverandre og ikke alle damer bryr seg like mye om Kardashian. Så for all del, takk. Endret 2. desember 2014 av Lizabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #667 Del Skrevet 2. desember 2014 Soft kitty warm kitty little ball fur happy kitty, sleepy kitty Pur pur pur.. ZzzzzzzZz Nice pussy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #668 Del Skrevet 2. desember 2014 Er det noen som har VG+ her? Jeg kutta det ut, men fikk så lyst til å lese denne historien http://pluss.vg.no/2014/11/28/1838/1838_23345217#xtor=CS1-1-23345217%5BPusen+som+endret+Nils%27+%2876%29+liv%5D Er trolig bare bokomtalen, forkledd som feature-artikkel... http://www.svd.se/kultur/litteratur/uddenberg-spinner-pa-ovantat-besok_7709470.svd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #669 Del Skrevet 2. desember 2014 Det meste på VG+ kan en lese gratis med litt hjelp fra Google. Det er lite på VG+ som er sugd av eget bryst, så en finner mesteparten av stoffet deres i sider fra lokalpresse eller i utenlandske medier. Rart egentlig at folk får til å betale for å lese artikler på nettet, men søkemotoren - den er ikke enkel. Irriterer meg litt om overskriftshelvetet på nrk sine nettsider. Skulle tro journalistene har vært på kurs hos KG eller Dagbla. Intetsigende overskrifter som kun kan beskrives som klikkhoreri, lurer meg til stoff som er totalt uinteressant. Skulle tro et seriøst medium holdt seg innenfor god gammel journalistisk oppskrift: Beskriv saken i overskriften, gi essensen i ingressen, og legg resten av detaljene lagvis dypere ettersom de fjerner seg fra allmenn interesse. Slik kan en hurtig få med seg hva saken gjelder med et raskt overblikk eller hurtig klikk. Og så kan en fortsette å lese om det er en sak av spesiell interesse. Helt greit å rappe tabloidenes lesevennlighet, men frels oss fra klikkhorenes tidstyveri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. desember 2014 #670 Del Skrevet 2. desember 2014 Det der er litt komisk på samme måte som for en som d eks bruker smarttelefon til alt, men sliter med generell surfing på nett. Eller de som er veldig flinke på å surfe, men forstår ikke hvordan de skal koble seg på nett 😂 Men så lenge en har penger til unødvendig bruk, er det vel greit å betale for vg+ og db+ osv Rart egentlig at folk får til å betale for å lese artikler på nettet, men søkemotoren - den er ikke enkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #671 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg var nær nippet til å melde meg på db-tjenesten, men sanset meg i tide; trykket ikke på bestillingsknappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 2. desember 2014 Forfatter #672 Del Skrevet 2. desember 2014 Jeg var nær nippet til å melde meg på db-tjenesten, men sanset meg i tide; trykket ikke på bestillingsknappen. Flenk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. desember 2014 #673 Del Skrevet 2. desember 2014 Æ veit. Flenk du å! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 2. desember 2014 #674 Del Skrevet 2. desember 2014 Et spørsmål, Kami- er det sånn her: http://www.ariplikat.de/cartoons/wp-content/uploads/2013/03/kamikatze.jpg du gjør når det er mat fremme? :3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2014 #675 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Nei og nei Jeg kjenner at Grumpy me er tilbake Får lyst til å svare venner frekt på alle de statusene på facebook. Hva hjelper når man er i den tilstanden? Skal jeg gå en tur? Skal jeg ringe noen? Spise noe som ikke gjør meg gretten? Kvelden startet liksom fin, jeg sa jeg skulle vokse meg en pikk og at xxxx fikk versegod å bli skrullehomo siden jeg nå skal bli mann. Men så gikk det et par timer, så ble jeg irritert. Endret 2. desember 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. desember 2014 #676 Del Skrevet 2. desember 2014 Er trolig bare bokomtalen, forkledd som feature-artikkel... http://www.svd.se/kultur/litteratur/uddenberg-spinner-pa-ovantat-besok_7709470.svd Ha en fin kveld du også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. desember 2014 #677 Del Skrevet 2. desember 2014 Ja en må vel nesten bare prøve? Det er jo en lang tur tross alt men siden livet kan innebære så vanvittig mye kan det oppleves som en kort tur som stoppet alt for tidlig. Og da kan man jo angre på at man ikke satt pris på nuet når det var der. Altså, med mindre man dør og havner i "himmelen", og så kommer tilbake! For å leve livet på nytt! Uten noe hukommelse fra det forrige livet, det meste må læres på nytt. Samtidig som noen relativt ukjent kan føles urovekkende kjent og familiært likevel. Og for hva? Hvorfor? Ble det hele planlagt på forhånd for å oppleve noe? Er det pga følelsene våre, egenskapene som gjøre oss menneskelige, som ville ha gjort det verdt det? Hihi, det ble litt sci-fi aktig dette innlegget, så det er helt opp til deg selv hvor seriøst du vil svare på det. Joda, det er definitivt en fordel å kunne leve i nuet, men det er nå vel litt slik at selv det kommer til kort iblant. Hehe, har mer enn nok med dette livet akkurat nå, så et evt. etterfølgende får en ta som det kommer. Det meste på VG+ kan en lese gratis med litt hjelp fra Google. Det er lite på VG+ som er sugd av eget bryst, så en finner mesteparten av stoffet deres i sider fra lokalpresse eller i utenlandske medier. Rart egentlig at folk får til å betale for å lese artikler på nettet, men søkemotoren - den er ikke enkel. Irriterer meg litt om overskriftshelvetet på nrk sine nettsider. Skulle tro journalistene har vært på kurs hos KG eller Dagbla. Intetsigende overskrifter som kun kan beskrives som klikkhoreri, lurer meg til stoff som er totalt uinteressant. Skulle tro et seriøst medium holdt seg innenfor god gammel journalistisk oppskrift: Beskriv saken i overskriften, gi essensen i ingressen, og legg resten av detaljene lagvis dypere ettersom de fjerner seg fra allmenn interesse. Slik kan en hurtig få med seg hva saken gjelder med et raskt overblikk eller hurtig klikk. Og så kan en fortsette å lese om det er en sak av spesiell interesse. Helt greit å rappe tabloidenes lesevennlighet, men frels oss fra klikkhorenes tidstyveri! Grøss ja. Hvor er yrkesstoltheten blitt av lurer jeg på. Den derre reklamen fra BI om "ikke vær en lettvekter" blir mer og mer sann. Ja, hvor mange ganger har en ikke åpnet papiravia på en artikkel som potensielt kunne være interessante, også bare................BLÆH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. desember 2014 #678 Del Skrevet 2. desember 2014 Nei og nei Jeg kjenner at Grumpy me er tilbake Får lyst til å svare venner frekt på alle de statusene på facebook. Hva hjelper når man er i den tilstanden? Skal jeg gå en tur? Skal jeg ringe noen? Spise noe som ikke gjør meg gretten? Kvelden startet liksom fin, jeg sa jeg skulle vokse meg en pikk og at xxxx fikk versegod å bli skrullehomo siden jeg nå skal bli mann. Men så gikk det et par timer, så ble jeg irritert. Åh, den der har jeg og hatt i det siste. Går ut av huset i godt humør, også bare.......BLÆH!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 3. desember 2014 Forfatter #679 Del Skrevet 3. desember 2014 Et spørsmål, Kami- er det sånn her: http://www.ariplikat.de/cartoons/wp-content/uploads/2013/03/kamikatze.jpg du gjør når det er mat fremme? :3 Dette fremstår som en korrekt beskrivelse. Nei og nei Jeg kjenner at Grumpy me er tilbake Får lyst til å svare venner frekt på alle de statusene på facebook. Hva hjelper når man er i den tilstanden? Skal jeg gå en tur? Skal jeg ringe noen? Spise noe som ikke gjør meg gretten? Hva med å tisse på en pinne, og se om du klarer å trylle fram et par blå streker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. desember 2014 #680 Del Skrevet 3. desember 2014 (endret) Dette fremstår som en korrekt beskrivelse. Hva med å tisse på en pinne, og se om du klarer å trylle fram et par blå streker? Er ikke sjans i havet for at jeg er gravid Det gikk over forresten. Endret 3. desember 2014 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå