Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat

Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har lyst på romkake!

Er det sånn kake de selger smakebiter av på gatehjørnene i større byer? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn kake de selger smakebiter av på gatehjørnene i større byer? :klo:

Det vet jeg ikke :sjokkert: Jeg har alltid spist slike som har vært kjøpt på det lokale bakeriet her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er romkake den eneste som er akseptert på ISS? :sleep:

Nei men seriøst, hvorfor heter den romkake? Og er det mer eller mindre diskriminerende enn jødekake og negerkake?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove. For varmt, for kaldt, for varmt. deilig å legge beina rett opp på veggen, men etter 3 sekunder blir det for kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ikke jeg brygger på noe nå, bare sånn bittesmå "knirk" som er litt mer enn bare allergikløing i nesa. Hmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er romkake den eneste som er akseptert på ISS? :sleep:

Nei men seriøst, hvorfor heter den romkake? Og er det mer eller mindre diskriminerende enn jødekake og negerkake?

Fordi det er enklere å si enn bacardikake..?

Det skal egentlig være brennevin i den. :kristin:

Så derfor tror jeg ikke de får sånn kake før de kommer ned igjen. Fra ISS, altså.

Jeg er litt usikker på hvor mye man kan generalisere, men jeg tror både jøder og negre ville like romkake. Jeg tror ikke de ville føle seg støtt, dersom de fikk det servert. Men man kan aldri vite, i disse dager.

Afro-amerikanske damer, feks, er rasende fordi folk sier rompa til Kim Kardashian er lekker, mens de tydeligvis ikke syns svære romper er lekre hvis de sitter på afro-amerikanske damer.

Afro-amerikanske damer med sånne romper blir sett på som overvektige og vulgære, har de sagt. Så derfor hater de Kim Kardashian.

Jaha. Så de mener Kim Kardashian ikke er vulgær?

Hvorfor hater de ikke dem som sier afro-amerikanske jenter med svære romper er vulgære, i stedet?

Snakk om misplaced anger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle er så sensitive om dagen..

Det er bra det både fins hvite kakemenn og brune pepperkakemenn til jul.

Sånn at ingen blir sinte fordi det bare er brune kakemenn som blir spist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forbinder spiselige ting som heter noe med "rom"....med smaken av romdråper.

Har ingenting med nasjonalitet å gjøre, men smakstilsetningen i form av dråper i deig eller glasur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Ligger her i sengen og lurer på hvorfor jeg drømte om et spesifikt navn(ingen tilknytning), og hvorfor jeg husker den så godt =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...