Severus Skrevet 24. november 2014 #441 Del Skrevet 24. november 2014 CD plate er morsomt i microen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #442 Del Skrevet 24. november 2014 Må ha skikkelige høyttalere koblet til først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. november 2014 #443 Del Skrevet 24. november 2014 Hva med en tannkremtube? (smelter kanskje bare?) Eller en boks med makrell i tomat? Det blir i alle fall ganske umulig å få mikroen ren igjen etter sånn makrell-ulykke. Takker for forslag, men jeg hadde ikke lyst å putte inn metall. Jeg forsøkte ikke tannkremen, heller, for jeg tenkte at plasten kom til å smelte. Men jeg kan anbefale på forsøke med lano-såpestykke. Det morsomste var egg og vann i glass. Kaffe var også gøy. Bananen var mest kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #444 Del Skrevet 24. november 2014 Sånne prosjekter høres artige ut, men jeg har ingen mikro å ødelegge, så da oppfører jeg meg pent med anbefalte matvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. november 2014 #445 Del Skrevet 24. november 2014 Sånne prosjekter høres artige ut, men jeg har ingen mikro å ødelegge, så da oppfører jeg meg pent med anbefalte matvarer. Den ble ikke ødelagt i det hele tatt. Den har det helt fint. Men jeg har blitt informert om at jeg "er et stort barn"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #446 Del Skrevet 24. november 2014 Hmm...bare man er voksen når man må det, er det vel ok å ta frem sitt indre barn for lufting av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. november 2014 #447 Del Skrevet 24. november 2014 Orker ikke lage middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. november 2014 #448 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg angrer på at jeg spiste min middag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. november 2014 #449 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg angrer på at jeg spiste min middag.... Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. november 2014 #450 Del Skrevet 24. november 2014 Hvorfor det? Jeg ble så ALTFOR mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #451 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg skal ha kylling, karrisaus og ris til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. november 2014 #452 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg ble så ALTFOR mett Knis Svin og grønsaker står i ovnen her. Jeg orket allikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. november 2014 #453 Del Skrevet 24. november 2014 Knis Svin og grønsaker står i ovnen her. Jeg orket allikevel Flink Jeg forspiste meg på fylt paprika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2014 #454 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Jammen det er sunt med paprika og annet sånn grøntstuff! Endret 24. november 2014 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 24. november 2014 #455 Del Skrevet 24. november 2014 Jammen det er sunt med paprika og annet sånn grøntstuff! Jeg liker ikke paprika jeg skulle ønske jeg likte paprika. Det ser så godt ut med paprika. Paprika paprika paprika... Er god og mett nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. november 2014 #456 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg slapp kaffekos-mat i dag. Dvs ingen boller eller vafler eller kjekser eller...you name it. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 24. november 2014 #457 Del Skrevet 24. november 2014 Nå fikk jeg lyst på vafler 😂 Jeg slapp kaffekos-mat i dag. Dvs ingen boller eller vafler eller kjekser eller...you name it. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 24. november 2014 #458 Del Skrevet 24. november 2014 Nå fikk jeg lyst på vafler Jeg har fått nok vafler til at jeg håper jeg slipper å spise dem på en lang stund. Det samme gjelder hveteboller.. Jeg vil aller helst ikke ha en hvetebolle til, i hele mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 24. november 2014 #459 Del Skrevet 24. november 2014 Men gjelder det bare ordinære hveteboller, eller frister det med hvetebolle med sjokolade? Eller med fløtekrem i mellom? :D tror jeg kommer tilbake på bake imorgen pga deg nå Jeg har fått nok vafler til at jeg håper jeg slipper å spise dem på en lang stund. Det samme gjelder hveteboller.. Jeg vil aller helst ikke ha en hvetebolle til, i hele mitt liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 25. november 2014 Forfatter #460 Del Skrevet 25. november 2014 Flink Jeg forspiste meg på fylt paprika Hvis du med det mener sånn ostegratinert paprika med kjøttdeig og ris i, så er det dødslenge siden jeg smakte sånne. Husker jeg syntes det ble litt mye paprika, og bestemte meg for heller å lage det som gryterett neste gang. Hvordan laget du dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå