Gå til innhold

Hva er det beste å værste med Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, for vi har jo ikke sett noen tråder om akkurat dette...

Men du kan jo ikke overføre andres meninger (ref alle de trådene på KG) til de du diskuterer med i denne tråden. De har jo aldri ytret noe av det du skriver. Du må jo forholde deg til det den du diskuterer med mener, ikke hva noen andre mener.

Det blir jo som at jeg skulle sagt at du hater innvandrere bare fordi de ikke er norske og diskutert det du sier her om NAV på bakgrunn av de meningene. Fordi jeg har lest at mange på KG har skrevet det.

Anonymous poster hash: bff15...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du kan jo ikke overføre andres meninger (ref alle de trådene på KG) til de du diskuterer med i denne tråden. De har jo aldri ytret noe av det du skriver. Du må jo forholde deg til det den du diskuterer med mener, ikke hva noen andre mener.

Det blir jo som at jeg skulle sagt at du hater innvandrere bare fordi de ikke er norske og diskutert det du sier her om NAV på bakgrunn av de meningene. Fordi jeg har lest at mange på KG har skrevet det.

Anonymous poster hash: bff15...c50

"Hva er det beste og værste med Norge" var temaet. Jeg unnlot å ta med det beste, men beskrev det jeg syns var det værste.

Det betyr da ikke at jeg beskylder de øvrige i denne tråden ikke å ha de samme meningene som meg, og det er fullstendig irrlelevant da det ikke er poenget at vi skal komme fram til hvem som har mest rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføretrygdede "går" ikke på NAV. De har fått vedtak på at de har rett til uførepensjon, utbetalt den 20 i hver måned. Ferdig!

Jeg er ung uføre og går på nav, hvor ellers tror du jeg får pengene fra, kongen?

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung uføre og går på nav, hvor ellers tror du jeg får pengene fra, kongen?

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Jeg skjønner selvsagt at du får dem fra NAV. Men det er ikke det samme som at du frekventerer der for å få penger. De som velger å motta dagpenger, aap eller sosialstønad istendefor å jobbe er de som i mine øyne "går på NAV".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner selvsagt at du får dem fra NAV. Men det er ikke det samme som at du frekventerer der for å få penger. De som velger å motta dagpenger, aap eller sosialstønad istendefor å jobbe er de som i mine øyne "går på NAV".

Det er ikke negativt å gå på nav

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er velferdsordningene.

Det verste er at nordmenn syter og klager over bagateller, og tror at alt er så forferdelig dyrt her. (Når man tar inntektsnivået med i betraktning, er det meste betydelig billigere i Norge enn i andre vest-europeiske land)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke negativt å gå på nav

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Jo! Hvis en gjør det fordi en ikke gidder jobbe! Men nå tror jeg du troller... for det mener enhver idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som velger å motta dagpenger, aap eller sosialstønad istendefor å jobbe er de som i mine øyne "går på NAV".

Men disse er jo først og fremst høyremytologi, en ren høyrefantasi uten et fast holdepunkt i virkeligheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva synes du er best med Norge. Og hva synes du er værst med Norge

Anonymous poster hash: d754c...f66

Det "værste" er helt klart andelen nordmenn som ikke behersker norsk.

Anonymous poster hash: fa2f7...ff9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo! Hvis en gjør det fordi en ikke gidder jobbe! Men nå tror jeg du troller... for det mener enhver idiot!

Kaller du meg idiot fordi jeg er uføre og ikke jobber? Din tulling...

Visst det er noen som troller her så er det du

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse er jo først og fremst høyremytologi, en ren høyrefantasi uten et fast holdepunkt i virkeligheten.

Slutt å tull, jeg går på nav og jobber ikke og jeg er ikke noe høyrefantasi, man er ufør av en grunn...

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men disse er jo først og fremst høyremytologi, en ren høyrefantasi uten et fast holdepunkt i virkeligheten.

Enig i at det er ren fantasi (bortsett fra noen få unntak). Men nå er det denne FRP-Ericsson som er arbeids- og sosialminister som har gått i bresjen for å fjerne barnetillegget i uføretrygden, og så viser det seg at det faktisk er 625 stykker som det ikke vil lønne seg å jobbe i i dagens ordning.

Og de sier de skal jobbe mot å fjerne barnefattigdom - men sørger i virkeligheten for skattelette for de som ikke aner hva ordet "barnefattigdom" er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at det er ren fantasi (bortsett fra noen få unntak). Men nå er det denne FRP-Ericsson som er arbeids- og sosialminister som har gått i bresjen for å fjerne barnetillegget i uføretrygden, og så viser det seg at det faktisk er 625 stykker som det ikke vil lønne seg å jobbe i i dagens ordning.

Og de sier de skal jobbe mot å fjerne barnefattigdom - men sørger i virkeligheten for skattelette for de som ikke aner hva ordet "barnefattigdom" er...

Du forsvarer ikke oss uføre, du snakker dritt om oss...

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsvarer ikke oss uføre, du snakker dritt om oss...

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Ta deg ei bolle! Du bare kverrulerer! Hadde jeg ment det hadde jeg sagt noe dritt om "dere"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg ei bolle! Du bare kverrulerer! Hadde jeg ment det hadde jeg sagt noe dritt om "dere"...

Ta meg en bolle? Kan du si noe som ikke er tullsnakk? Se igjennom kommentarene dine, du snakker dritt om oss...

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er det værste med Norge.

Den evinnelige sytinga over at noen benytter seg av lovfestede rettigheter de har når de blir syke, står uten jobb eller er alene om å forsørge barn som man i utgangspunktet har vært to om å skape, og at grunnen til dette "hatet" er ren og skjær misunnelse og smålighet. Og at detaljer som at de som mottar midler fra staten ofte ha betalt skatt selv i åresvis bevisst ignoreres.

Ta meg en bolle? Kan du si noe som ikke er tullsnakk? Se igjennom kommentarene dine, du snakker dritt om oss...

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Dette er det første innlegget mitt i denne tråden! Hvordan i huleste klarer du å få det til å bli at "jeg snakker dritt om dere"?????

Det er en brist her, så jeg sier takk til deg!

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det første innlegget mitt i denne tråden! Hvordan i huleste klarer du å få det til å bli at "jeg snakker dritt om dere"?????

Det er en brist her, så jeg sier takk til deg!

Nå er jeg forvirret, så du hater ikke oss som er uføre på nav og ikke jobber? Jeg har ikke tenkt å være ufør resten av livet

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg forvirret, så du hater ikke oss som er uføre på nav og ikke jobber? Jeg har ikke tenkt å være ufør resten av livet

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Nei, jeg hater ikke dere som er uføre. Jeg tenker de aller fleste har god grunn til det, og mye heller skulle vært friske og fine, uten begrensninger og fri til å ha drømmer om hva de vil gjøre i livet.

Jeg hater de som IKKE har forståelse for det og som skriker om at skattepengene deres (med navnet deres på) ikke skal brukes til disse" latsabbene."

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hater ikke dere som er uføre. Jeg tenker de aller fleste har god grunn til det, og mye heller skulle vært friske og fine, uten begrensninger og fri til å ha drømmer om hva de vil gjøre i livet.

Jeg hater de som IKKE har forståelse for det og som skriker om at skattepengene deres (med navnet deres på) ikke skal brukes til disse" latsabbene."

Å da er du en av de snille :) Beklager at jeg virker fiendtlig tidligere. Jeg er bare 23 men er diognisert asberpgers så jeg prøvde forskjellige jobber men så plutselig for 3 og et halvt år siden så ble jeg bedt om å møte opp hos nav og dem sa jeg skulle bli ung ufør, jeg spurte hvor lenge dette kan vare, når det går ut på dato? Dem sa det går ikke ut på dato, jeg kan være ufør resten av livet, at jeg faktisk kan være slik resten av livet er skremmendes. Hadde vært trist å bli 70 og tenke tilbake på livet og så har jeg ikke gjort noe

Anonymous poster hash: 5e7f3...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...