Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebord i år?


belle_

Anbefalte innlegg

Jeg endte opp i shorts, selv om jeg er 41 år. Jeg hadde på nisselue og lange rød og hvit stripete strømper, rød bh, hen tynn jakke/cardigan og høyhelte støvletter. Alle synes det var et morsomt antrekk. Så det går å være litt original også ;-)

Noe så tacky.

Anonymous poster hash: 75107...6b4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg endte opp i shorts, selv om jeg er 41 år. Jeg hadde på nisselue og lange rød og hvit stripete strømper, rød bh, hen tynn jakke/cardigan og høyhelte støvletter. Alle synes det var et morsomt antrekk. Så det går å være litt original også ;-)

Blir faktisk lei meg av å lese dette jeg :( Du forstår tydeligvis ikke at folk ler AV deg, og ikke MED deg.. Rett og slett tragisk.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Blir en svart skater-kjole med paljetter. Er enda ung så tillater meg selv å være litt glorete for en kveld ute på byen med gode venninner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir faktisk lei meg av å lese dette jeg :( Du forstår tydeligvis ikke at folk ler AV deg, og ikke MED deg.. Rett og slett tragisk.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

Hvorfor skal du være lei deg?

Selv om dere tydeligvis ikke tror meg så var det en stor suksess. De jeg jobber med så i hvertfall humoren. Jeg tar meg ikke så seriøst at det er noe problem for meg om de lo av eller med meg. Men denne gangen vet jeg at de lo med meg.

Det ble et kjempemorsomt nachspiel også med nissemor i sentrum ;-) Jada jeg er så forutsigbar. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten topp?? Du gikk vel ikke i kun bh og jakke? Jeg er veldig for å være orginal, men tror jeg hadde hatt på meg en topp altså :fnise: Har du bilde av antrekket?

Anonymous poster hash: fb2ca...dd5

Jo jeg gjorde det. Ja jeg tok bilde av antrekket og det ble tatt endel bilder av meg på julebordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo jeg gjorde det. Ja jeg tok bilde av antrekket og det ble tatt endel bilder av meg på julebordet.

Dette må være troll. Ingen oppegående personer går med noe så smakløst på julebord.

Anonymous poster hash: 75107...6b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Synes dere dette var smakløst? Er det ikke morsomt da?

fkjuleb.jpg

Eneste plassen dette passer seg er på soverommet eller i et manneblad.

Du har en nydelig kropp, men ikke kle deg så billig og villig.

Nisselue og strømpene kunne blitt kjempe tøft sammen med en mere anstendig kjole f.eks.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Synes dere dette var smakløst? Er det ikke morsomt da?

attachicon.giffkjuleb.jpg

Jeg er faktisk oppriktig lei meg for å si det, men ja, det er smakløst. Nå vet ikke jeg hva du jobber med, men å vise så mye hud på en firmafest (som jo julebord med jobben egentlig er), vil de fleste steder bli oppfattet som upassende, uavhengig av alder. Ærlig talt synes jeg antrekket ditt ser ut som noe en glamourmodell kunne hatt på seg under et fotoshoot med juletema. Jeg skjønner at du ikke tar deg selv høytidelig, og det er en flott egenskap, men du må nesten tenke over hvilke signaler du sender ut når du kler deg på den måten.

Noe slikt som dette (pluss nisselue selvfølgelig) ville vært like morsomt og mye bedre, og du ville fortsatt fått vist deg fram:

red-tube-prom-dress-3090010-190x286.jpg

340344-stripete-rod-og-hvit-strompebukse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene på jobben min likte det veldig godt, og det er mange av de. Stilen du foreslår ser jeg absolutt at er mer smakfull. Kanskje jeg heller burde hatt noe sånt på meg, jeg har nok fått et bimbostempel på jobben. Billig og villig som det sies her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Mennene på jobben min likte det veldig godt, og det er mange av de. Stilen du foreslår ser jeg absolutt at er mer smakfull. Kanskje jeg heller burde hatt noe sånt på meg, jeg har nok fått et bimbostempel på jobben. Billig og villig som det sies he

Selvsagt likte de det, de fleste menn liker vel å se halvnakne kvinner. I jobbsammenheng synes jeg imidlertid at akkurat det blir feil kriterium for klesvalg. Du er en flott kvinne, men som jeg nevner så tror jeg du sender ut litt feil signaler med klesstilen din. Det går fint an å vise fram en veltrent og lekker kropp på en mer smakfull måte uten at det trenger å bli "kjedelig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt likte de det, de fleste menn liker vel å se halvnakne kvinner. I jobbsammenheng synes jeg imidlertid at akkurat det blir feil kriterium for klesvalg. Du er en flott kvinne, men som jeg nevner så tror jeg du sender ut litt feil signaler med klesstilen din. Det går fint an å vise fram en veltrent og lekker kropp på en mer smakfull måte uten at det trenger å bli "kjedelig".

Du har sikkert rett i det Nanne. Jeg hadde et par motiver for å gå kledd slik også, men det skal jeg ikke kjede dere med. Jeg synes det er forferdelig vanskelig å finne en stil som jeg synes ikke blir kjedelig som du sier. Men det har vi jo diskutert i en annen tråd så jeg skal ikke "kuppe" denne tråden med det.

Takk for saklig tilbakemelding :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha denne kjolen :-) Falt litt pladask for den. Litt usikker på tilbehør, men tenker bare noen sorte enkle pumps og en enkel clutch.

Nydelig! Hvilket merke og hvor fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mennene på jobben min likte det veldig godt, og det er mange av de. Stilen du foreslår ser jeg absolutt at er mer smakfull. Kanskje jeg heller burde hatt noe sånt på meg, jeg har nok fått et bimbostempel på jobben. Billig og villig som det sies her.

Jeg må bare driste meg til å spørre, i og med at du selv kaller deg for "billig og villig". Er du av den utro typen? Hvorfor higer du etter oppmerksom fra mannfolk som er andre enn mannen din egentlig? Di skriver jo at du har en mann....Er du ute etter fler, siden du kler deg som du gjør?

Anonymous poster hash: 735e2...13d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare driste meg til å spørre, i og med at du selv kaller deg for "billig og villig". Er du av den utro typen? Hvorfor higer du etter oppmerksom fra mannfolk som er andre enn mannen din egentlig? Di skriver jo at du har en mann....Er du ute etter fler, siden du kler deg som du gjør?

Anonymous poster hash: 735e2...13d

Dette er vel ikke tråden for å besvare på slikt vel? Men kort - jeg er ikke utro, min mann vet når jeg er med andre, evt er han med selv. Jeg liker oppmerksomhet og jeg liker å vise meg frem, vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Om jeg er ute etter fler er, ja av og til er jeg det. Send meg heller en PM om du lurer på noe om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...