Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebord i år?


belle_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden kjolen jeg tenkte på ble slaktet her så lurte jeg litt på om jeg skulle gå i ei rød shorts med ei hvit topp. Hva tror dere? Prøver bare å tenke litt originalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kjolen jeg tenkte på ble slaktet her så lurte jeg litt på om jeg skulle gå i ei rød shorts med ei hvit topp. Hva tror dere? Prøver bare å tenke litt originalt.

Jeg synes man skal ha kjole etter skjørt på julebord. Det er uansett litt sent på året for shorts.

Anonymous poster hash: 9e0ac...eb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The damned

Jeg synes man kan gå med shorts hvis det er en litt penere shorts.

Selv ville jeg nok gått for en i sort, så kan jo toppen være i en annen farge og blazer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes man kan gå med shorts hvis det er en litt penere shorts.

Selv ville jeg nok gått for en i sort, så kan jo toppen være i en annen farge og blazer til.

Jeg synes jo den er fin da, men jeg forstår jo at jeg har en litt annen smak enn andre her. LOL

Jeg blir nok kanskje litt for mye "naughty mrs santa" om jeg går slik jeg tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julebord med jentene:

5zmr09.jpg

julebord med jobben:

tror det blir sånn :-)

Syns den grå kjolen var skikkelig lekker! Kan jeg spørre hvor den er fra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den grå kjolen var skikkelig lekker! Kan jeg spørre hvor den er fra? :)

Nelly.com Så den her selv og likte den så godt at jeg bestilte den selv:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden kjolen jeg tenkte på ble slaktet her så lurte jeg litt på om jeg skulle gå i ei rød shorts med ei hvit topp. Hva tror dere? Prøver bare å tenke litt originalt.

Hvorfor skal du tenke originalt? Kle deg pent og anstendig.

Til shorts på julebord må jeg si et stort og rungende NEI, da shorts verken er julebord eller vinterantrekk.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du tenke originalt? Kle deg pent og anstendig.

Til shorts på julebord må jeg si et stort og rungende NEI, da shorts verken er julebord eller vinterantrekk.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

Damen liker å vise seg fram, la henne få lov til det, da.

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damen liker å vise seg fram, la henne få lov til det, da.

Anonymous poster hash: 0cb16...a72

Takk :laugh:

La tilfeldigvis merke til i jeanstråden at FruKG er 40 år. Da er man i hvertfall way beyond både den kjolen og bruk av shorts på julebord.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La tilfeldigvis merke til i jeanstråden at FruKG er 40 år. Da er man i hvertfall way beyond både den kjolen og bruk av shorts på julebord.

Anonymous poster hash: e8aa6...f4f

Jeg endte opp i shorts, selv om jeg er 41 år. Jeg hadde på nisselue og lange rød og hvit stripete strømper, rød bh, hen tynn jakke/cardigan og høyhelte støvletter. Alle synes det var et morsomt antrekk. Så det går å være litt original også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg endte opp i shorts, selv om jeg er 41 år. Jeg hadde på nisselue og lange rød og hvit stripete strømper, rød bh, hen tynn jakke/cardigan og høyhelte støvletter. Alle synes det var et morsomt antrekk. Så det går å være litt original også ;-)

Var det karnevaljulebord du var på??

Anonymous poster hash: c6c41...a81

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det karnevaljulebord du var på??

Anonymous poster hash: c6c41...a81

LOL nei men vi skulle gå med noe som var "julete". Det var ganske mange med juleslips der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp i shorts, selv om jeg er 41 år. Jeg hadde på nisselue og lange rød og hvit stripete strømper, rød bh, hen tynn jakke/cardigan og høyhelte støvletter. Alle synes det var et morsomt antrekk. Så det går å være litt original også ;-)

Uten topp?? Du gikk vel ikke i kun bh og jakke? Jeg er veldig for å være orginal, men tror jeg hadde hatt på meg en topp altså :fnise: Har du bilde av antrekket?

Anonymous poster hash: fb2ca...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...