Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?


fresia

Anbefalte innlegg

Fått hørt i alle år at jeg ligner på Megan Fox 😃👍Samme høyde, ansiktsform, øyner hårfarge og munn. Riktig nok før hun opererte seg 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått høre jeg er svært lik på Liv Grete Skjelbreid Poiree av flere. Ser likheten når hun løfter hodet litt bakover, hehe. Ellers også Madeline Stowe og Kate Middleton.

Er naturlig brunette da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sa jeg ligner på Maggie Gyllenhaal når jeg smiler. Ellers veldig usikker, har egentlig aldri hatt noen si at jeg ligner på en kjendis. Synes selv jeg ligner mer på Felicia Day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest fotballflue

Har ikke fått høre at jeg ligner noe særlig på noen kjendis, tidligere, men har fått høre de siste dagene her inne, at jeg ligner på Cara Delevingne. DET kan jeg ikke skjønne, men veldig hyggelig å høre :)

Endret av fotballflue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Hun er smell-vakker! Ser på White collar nå, og jeg la merke til henne med èn gang.

Da er du en meget pen kvinne!

Takk! Jeg er omtrent på samme alder også, har hørt denne likheten siden sent 80-tall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt jeg likner på Zooey Deschanel og Emily Blunt :) De er jo nydelige, så blir veldig glad for å høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gjentatte ganger fått høre at jeg likner på Julie Strømsvåg, Kelly Carlson, Jessica Simpson og Katherine Heigl.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah michelle Gellar da jeg var yngre

Christina Aguilera har jeg fått høre oftest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hørt så mye rart. Kate Upton, Jenny Skavlan, Olsen Twins og Elisha Cuthbert er noen jeg kommer på nå. Sistnevte tar jeg som er stort kompliment :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fortalte meg en gang at jeg lignet på Blake Lively - ser ikke helt den selv. Det er riktig nok et par år siden nå, føler jeg har forandret meg litt siden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Har gjentatte ganger fått høre at jeg likner på Julie Strømsvåg, Kelly Carlson, Jessica Simpson og Katherine Heigl.. :fnise:

Jeg har aldri fått høre at jeg ligner noen egentlig, dvs før i går kveld. Noen i kretsen hadde sett en film som heter Enemy m Jake Gyllenhaal, og der er det en karakter spilt av Canadiske Sarah Gadon.

Kvakk skikkelig da jeg så henne. Vi er rimelige like i forhold til hvordan hun ser ut der, ja. Til og med håret og uttrykket i øynene er der. Mannen min ble som jeg, bare sittende å riste på hodet.

Artige er jo at filmen handler om at mannen hennes finner sin dobbeltgjenger haha:)

Her er hun: http://de.web.img3.acsta.net/pictures/14/02/12/16/29/480982.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...