Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?


fresia

Anbefalte innlegg

Hvilken kjendis har du fått høre eller synes du selv at du ligner på? :danse:

Utseendemessig altså. Post gjerne bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for bilde.

Irrlys, mod.

Ligner litt på selena gomez har jeg fått høre av mine venner. Kroppsform og sånt er ganske likt, vi har ca like store bryst. Jeg har kanskje litt rundere ansikt og er kanskje ikke så pen. Men ja, vi ligner.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for bilder som bryter med opphavsretten. Alle bilder blir slettet, linker er greit.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blue Ivy.

Har hørt jeg ligner på Olivia Wild

Også hørt jeg ligner på Roxy fra The City, men synes ikke jeg ligner på noen

Ryddet for bilder.

Irrlys, mod.

Endret av irrlys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Fått høre en gang at jeg ligner på en miks mellom to kjente personer(altså, kunne vært barnet om dem fikk sammen) selv når jeg ikke likner, så det er bare tøys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for bilder. Det er ikke noe nytt at det ikke er lov å legge ut bilder, men reklamebilder for klær og andre bilder som er ment for å deles er lov å legge ut.

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker - men veldig mange som påstår å ha sett meg før første gang jeg møter de, så en eller annen må det vel være. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt fortalt Kate Upton et par ganger. En venninne som skulle beskrive meg brukte dette bilder http://www.manolith.com/wp-content/uploads//2011/04/kate-upton.jpg

Noen har sagt Scarlett Johansson tidligere, og også Nicole Kidman (som for så vidt ikke likner på hverandre...)

Jeg er relativt enig i Kate, dog jeg ikke har helt lik kroppsfasong.

Endret av Marie90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hummels

Ligner mest på han her. Både vennene mine, kjente og meg selv sier jeg er lik.

http://tinypic.com/view.php?pic=2eyvno3&s=8#.VFvLLvmG-Tk (han samme som er på pb'et mitt xD)

Bra for meg. Han er hot han. Så da er vel jeg også litt hot da! Ja jeg er jo det, jeg har ingenting i mot utseendet mitt. Har problem med andre ting jeg... Ellers er jeg lik meg selv og er fornøyd.

Endret av Hummels
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...