Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?


fresia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som 15-20 åring så jeg ut som Tiffany, om man hadde vist bildet i linken til mine venner ville de trodd det var et gammelt bilde av meg http://img.cache.vevo.com/Content/VevoImages/video/AB440DA2C96A9C40A57AA1611171DE75.jpg

Av en eller annen merkelig grunn, har jeg utviklet meg til å ligne på skuespilleren Olivia Williams på mine " gamle dager" , siden jeg har blitt mer og mer lik min mor.

http://www.showbiz.ie/images/stars2/tararoad-macdowell6.jpg

Det er ganske forskjellig fra Tiffany, men av en eller annen grunn forteller folk meg at jeg ligner henne i i filmen " Tara Road" , klesstilen og hele pakka. Da jeg så den med min kjære for noen år siden kommenterte han det og det sære var at jeg selv så det i første scene med henne,

Har også fått hørt at jeg ser ut som storesøstra til Lindsay Lohan og at vi er fryktelig like, det merkelige er at barndomsbilder av Lohan, ser ut som barndomsbilder av min tante.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I åpent forum? :sjokkert:

Erru gærn... :fnise:

Vi er da alle venner her... ;) kåm ån.. :fnise: Endret av Frisørdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var yngre fikk jeg ofte høre at jeg liknet Marilyn Monroe. Det hender også at jeg får høre at jeg likner Meryl Streep. Det kan jeg faktisk se selv, uten at vi kan forveksles, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt klart alltid høre Rese Witherspoon, jeg ser ikke helt hvorfor, sikkert fordi jeg er mer søt enn pen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått høre et par ganger at jeg likner på Scarlett Johansson... ikke helt enig der, men er et fint kompliment da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligner på jesus... Kødder ikke altså, har mange av de samme trekkene som bildene av han viser! Bare i kvinnelig versjon :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en gang en kommentar på et profilbilde om at jeg lignet på Michelle Trachtenberg. Noe av det koseligste jeg har hørt :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ofte høre at jeg likner Linnea Myhre, men noen har sakt at jeg likner Anna Paquin (fra True blood, aldri sett serien selv).

Kan se likhetene selv, men disse kjendisene likner ikke spesielt mye på hverandre.. Men har ikke mellomrom mellom tennene, som Anna, og heller ikke kjempe mørke øyenbryn som Linnea. :jolie:

Jeg har også fått høre at jeg ligner på Linnea Myhre flere ganger,egentlig litt irriterende da jeg helst kun vil ligne på meg selv og ingen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90
Annonse

[1] Category widget

Catharine Zeta-Jones

Har blitt stoppet på gaten til og med for at folk skal fortelle meg det.

Endret av HenLu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt Angelina Jolie, Sandra Bullock, Olivia Wilde, Maria Mena, hun der bitchy redheaden i Clueless og hun der bitchy redheaden i Sunset Beach. Kommer an på hvordan jeg har håret, og hvem som er i vinden.

Ligner helt ærlig ingen av dem, og ingen av dem ligner jo hverandre. Folk biter seg vel merke i forskjellige trekk. Og ikke minst håret.

Har mørkt hår nå, og fått meg et par lesebriller, og hver gang jeg drar på meg dem så får jeg høre "hun der i Orange is the new black". Den kan jeg faktisk se litt selv. Men bare når jeg har briller på.

http://www.chicagonow.com/listing-toward-forty/files/2013/10/Halloween-costumes-for-women-with-glasses-Alex-Vause-sm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...