Gå til innhold

Hvilken kjendis ligner du på?


fresia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg var 16-17 fikk jeg høre at jeg lignet på Jennifer Aniston. Jeg tok det faktisk ikke som et kompliment, og ble skuffet da jeg fikk høre det fra flere kanter. Syntes ikke hun var så veldig pen.

Hvis noen hadde sagt jeg lignet henne nå, hadde jeg blitt glad! Hadde tydeligvis høye tanker om meg selv på den tiden..

Var for øvrig en venninne som sa jeg lignet Ben Affleck for mange herrens år siden. Tok ikke det som et kompliment gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har leppene til Angelina, kroppen til Miranda kerr, dansemovesa til shakira og øyenene til Megan Fox! Bare at jeg er enda litt penere :rodmer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leppene til Angelina, kroppen til Miranda kerr, dansemovesa til shakira og øyenene til Megan Fox! Bare at jeg er enda litt penere :rodmer:

You bastard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har leppene til Angelina, kroppen til Miranda kerr, dansemovesa til shakira og øyenene til Megan Fox! Bare at jeg er enda litt penere :rodmer:

Dansemovesa til Shakira trekker litt ned.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har visst ikke fátt sá mye komplimenter eller folk som har sagt jeg ligner pá noen celebrity. Jeg ligner pá Harry Potter sánn som han sá ut som liten gutt da jeg var ei lita jente sjólv, min egen mening. ;) Ellers var det jo en mann som syntes jeg sá ut som Yoko Ono, litt spessielt siden jeg ikke er noe Asiatisk. :klo:

Vel, vel... Jeg ligner jo pá meg sjólv, og jeg má visst bare vaere veldig unik. ;):nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tomasjj

Hvilken kjendis har du fått høre eller synes du selv at du ligner på? :danse:

Utseendemessig altså. Post gjerne bilder.

Har fått høre Robert Downey Jr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt mange ganger at jeg ligner på Britney Spears. Spesielt etter jeg ble blondine for noen år siden.

Endret av Savannah87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Har egentlig aldri fått hørt at jeg ligner på noen kjendis. Men har kanskje noen av de samme trekkene som Emma Stone :vetikke:

Og jeg som trodde at du lignet pá Jessica Rabbit! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Profilbildet mitt er ikke helt ulikt.

Ellers sier alle jeg kjenner at det å se på James Spader i The Blacklist er akkurat som å se meg. Både i væremåte og utseende.

Jeg måtte jo sjekke og det var faktisk så likt meg at jeg ble flau. :rodme:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Profilbildet mitt er ikke helt ulikt.

Ellers sier alle jeg kjenner at det å se på James Spader i The Blacklist er akkurat som å se meg. Både i væremåte og utseende.

Jeg måtte jo sjekke og det var faktisk så likt meg at jeg ble flau. :rodme:

Så sant. James ligner veldig på deg. Klarer ikke å la vær å tenke på deg når jeg ser han :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...