Smash1 Skrevet 1. desember 2014 #101 Del Skrevet 1. desember 2014 Fått hørt i alle år at jeg ligner på Megan Fox 😃👍Samme høyde, ansiktsform, øyner hårfarge og munn. Riktig nok før hun opererte seg 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 3. desember 2014 #102 Del Skrevet 3. desember 2014 Søsteren min fikk høre av faren at hun lignet på Annie Lennox etter hun hadde klipt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulisa Skrevet 4. desember 2014 #103 Del Skrevet 4. desember 2014 Har fått høre jeg er svært lik på Liv Grete Skjelbreid Poiree av flere. Ser likheten når hun løfter hodet litt bakover, hehe. Ellers også Madeline Stowe og Kate Middleton. Er naturlig brunette da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AwkwardAlice Skrevet 4. desember 2014 #104 Del Skrevet 4. desember 2014 Mannen min sa jeg ligner på Maggie Gyllenhaal når jeg smiler. Ellers veldig usikker, har egentlig aldri hatt noen si at jeg ligner på en kjendis. Synes selv jeg ligner mer på Felicia Day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 28. desember 2014 #105 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) . Endret 19. januar 2016 av gjestvest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 28. desember 2014 #106 Del Skrevet 28. desember 2014 (endret) Har ikke fått høre at jeg ligner noe særlig på noen kjendis, tidligere, men har fått høre de siste dagene her inne, at jeg ligner på Cara Delevingne. DET kan jeg ikke skjønne, men veldig hyggelig å høre Endret 28. desember 2014 av fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #107 Del Skrevet 28. desember 2014 Inger Lise Rypdahl.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruce Wayne Skrevet 29. desember 2014 #108 Del Skrevet 29. desember 2014 Ligner ikke på noen kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 29. desember 2014 #109 Del Skrevet 29. desember 2014 Siste var Victoria Beckham, men som regel er det Vivien Leigh (for dem som har filmhistorien i orden), og jeg klarer forstå det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 29. desember 2014 #110 Del Skrevet 29. desember 2014 (endret) Tiffani Thiessen. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tiffani%20thiessen Jeg er en høyere utgave av denne damen. Endret 29. desember 2014 av Citronella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 29. desember 2014 #111 Del Skrevet 29. desember 2014 Tiffani Thiessen. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=tiffani%20thiessen Jeg er en høyere utgave av denne damen. Hun er smell-vakker! Ser på White collar nå, og jeg la merke til henne med èn gang. Da er du en meget pen kvinne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 29. desember 2014 #112 Del Skrevet 29. desember 2014 Hun er smell-vakker! Ser på White collar nå, og jeg la merke til henne med èn gang. Da er du en meget pen kvinne! Takk! Jeg er omtrent på samme alder også, har hørt denne likheten siden sent 80-tall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 29. desember 2014 #113 Del Skrevet 29. desember 2014 Hørt jeg likner på Zooey Deschanel og Emily Blunt De er jo nydelige, så blir veldig glad for å høre det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Cathrin Skrevet 29. desember 2014 #114 Del Skrevet 29. desember 2014 Får ofte høre at jeg ligner på Kristen Stewart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 5. januar 2015 #115 Del Skrevet 5. januar 2015 Har gjentatte ganger fått høre at jeg likner på Julie Strømsvåg, Kelly Carlson, Jessica Simpson og Katherine Heigl.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 9. januar 2015 #116 Del Skrevet 9. januar 2015 Sarah michelle Gellar da jeg var yngre Christina Aguilera har jeg fått høre oftest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Letsgo Skrevet 12. januar 2015 #117 Del Skrevet 12. januar 2015 Har hørt så mye rart. Kate Upton, Jenny Skavlan, Olsen Twins og Elisha Cuthbert er noen jeg kommer på nå. Sistnevte tar jeg som er stort kompliment :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vix. Skrevet 12. januar 2015 #118 Del Skrevet 12. januar 2015 Kjæresten min fortalte meg en gang at jeg lignet på Blake Lively - ser ikke helt den selv. Det er riktig nok et par år siden nå, føler jeg har forandret meg litt siden da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 22. mai 2015 #119 Del Skrevet 22. mai 2015 Har gjentatte ganger fått høre at jeg likner på Julie Strømsvåg, Kelly Carlson, Jessica Simpson og Katherine Heigl.. Jeg har aldri fått høre at jeg ligner noen egentlig, dvs før i går kveld. Noen i kretsen hadde sett en film som heter Enemy m Jake Gyllenhaal, og der er det en karakter spilt av Canadiske Sarah Gadon. Kvakk skikkelig da jeg så henne. Vi er rimelige like i forhold til hvordan hun ser ut der, ja. Til og med håret og uttrykket i øynene er der. Mannen min ble som jeg, bare sittende å riste på hodet. Artige er jo at filmen handler om at mannen hennes finner sin dobbeltgjenger haha:) Her er hun: http://de.web.img3.acsta.net/pictures/14/02/12/16/29/480982.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg