Gå til innhold

Verden utvikler seg til å bli heterofobisk


Rai

Anbefalte innlegg

Kan heterofile risikere dødsstraff dersom de viser sin kjærlighet?

Anonymous poster hash: d745a...565

Det vil ikke homofile bli heller, banket eller diskrimnert er vel noe annet. Med mindre enn gærning er rundt hjørnet(Og det er heller ikke ok akkurat). Men generelt har vi en anti diskrimineringslov her i landet og i fleste vestlige land. Så det kunne vært mye værre der det ER straffet ved døden i lov sammenheng som i muslimske land.

Endret av Rai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja jeg er imot at de skal presse religiøse til å gi etter deres krav. Det må de finne ut av selv i hensyn til teologi. Når sant skal sies. Så er homofilt ekteskap lov i være sekulært land. Tja heterofobi eksisterer. Så det er sant :)

Må bare vente til det blir flere først :D.

Men tror det har vært bedre om LGBT har blitt "LGBTH"

Lesbian, Gay, Bisexual, Transsexual, Heterosexual.

Da har det nok vært bedre :D

Og det å slenge kuken på Gay Pride er ikke så flott. Litt det samme om menn og kvinner går ilag og presser kjønnsorganene i offentligheten. Uff :O

Er mest for å unngå dobbel moral utifra teologisk standpunkt. Må komme til bunns i tolkning isåfall. Hvis ikke kan man nesten ikke kalle det kirke lenger. Men mer, gjør hva du vil religion :P

Eller så kan ateister bare gå tilbake i tid og bruke "Temple of Reason". Som ikke funket under den franske revolusjonen. Var den som skulle erstatte kristendommen. I det minste mer ærlig iallfall :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Temple_of_Reason

Jammen for helvete da: Ingen blir slått ned, voldtatt eller drept for å være heterofil. Ingen. Og ingen ville trengt å komme ut av skapet eller å i det hele tatt kalle seg noe dersom ikke det hadde vært så banka inn i hodene våre at heterofili er sånn det skal være.

LGBT-akronymet er en betegnelse på miljøet hvor vi som faller utenfor normen hva seksualitet og kjønnsidentitet gjelder kan få litt fred fra dere gnålende psykopater som ikke greier å forstå at verden ikke sentreres om dere og deres elskovsliv.

Ta en tur på gaten, du. Hva ser du? Jo, heterofili! Heterofili overalt! Menn som kysser kvinner, kvinner som gnikker seg oppetter skrittene på menn, mammaen og pappaen og lille poden som peller seg i nesa, hør her, jenter, slik får dere guttene på kroken! og så videre. Filmer, tv-serier, reklamer, 99.9% er heterofilt. Og nå syter dere over at vi får den ene prosenten hvor ikke alt handler om å stikke en pikk inn i en fitte?

Faen, det er så patetisk.

Hør her, jeg har sett menn bli forfulgt og kastet søppel på når de går ut fra en homsebar. Jeg har opplevd at en venn prøvde å ta selvmord fordi noen jævler i klassen hans fant ut at han var homofil og outa han til alle som ville høre og sjikanerte ham på det groveste gjennom hele ungdomsskolen Jeg har dratt med meg venninnen min på legevakta midt på natta fordi hun ble slått ned av en fyr som nektet å godta at hun var lesbisk og dermed ikke ville ligge med ham. Jeg har fått høre at legningen min bare er en fase, jeg har fått høre at den ikke finnes og at jeg bare er forvirra, og jeg har fått høre at jeg er en dum hore som må bestemme meg. Jeg har blitt trakassert på grensen til trusler fordi jeg ikke vil ha trekant med et fehode og dama hans, og jeg har blitt voldtatt for at jeg skal "skjønne en gang for alle at det er kuk det går i."

Og hvor faen er disse du snakker om som "slenger med kuken på gay pride"? Jeg av alle vet at Pride-dagene kan gå hett for seg, men om du tror at noen lærhomser på Pride gjør opp for all galskapen vi får trykket ned i kjeften av heterofile, tar du faen meg feil. LGBT-miljøet har sine feil og homofile menn kan være satan så plagsomme, men igjen: Det er ikke et gyldig argument i denne debatten.

Og du? Dere heterofile går og jukker på hverandre i offentligheten allerede. Forskjellen på dere og oss er at dere ikke blir angrepet av det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke til å endre innlegget mitt, men:

Vi har kommet jævla langt i Norge, det er riktig, men det betyr ikke at det er perfekt, og det betyr definitivt ikke at vi er heterofobiske.

Og det er det siste jeg kommer til å tilføre denne diskusjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en tur på gaten, du. Hva ser du? Jo, heterofili! Heterofili overalt! Menn som kysser kvinner, kvinner som gnikker seg oppetter skrittene på menn, mammaen og pappaen og lille poden som peller seg i nesa, hør her, jenter, slik får dere guttene på kroken! og så videre. Filmer, tv-serier, reklamer, 99.9% er heterofilt. Og nå syter dere over at vi får den ene prosenten hvor ikke alt handler om å stikke en pikk inn i en fitte?

Ah ah ah. Heterofobia gitt ;) Tok deg på fersken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva du vil frem til. Mener du virkelig at heterofile blir undertrykt av homofile?

Og mener du det er hetrofobi å påpeke at det er flest heterofile, og at de fleste går ut i fra at man er heterofil? Jf, innlegget over her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...