Gå til innhold

De Verste Norske tv Serierene Som er Lagd


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Hotell Cæsar

Kråkehotellet (eller noe i den duren)

Paradise hotel

Big brother

Og egentlig alt av norske reality tv-serier. Forferdelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hotell Cæsar

Kråkehotellet (eller noe i den duren)

Paradise hotel

Big brother

Og egentlig alt av norske reality tv-serier. Forferdelige.

Du skulle sett de utenlandske, de er mye verre O: Mener du paradise hotel?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar. Ingen utgreiing nødvendig.

Torsdag kveld fra Nydalen. Det første året kunne det være litt opp og ned iblant, dog mest ned. Nå er det helt ubegripelig ræva.

Alle bloggerprogrammer: De er helt like, så jeg regner dem som en.

Paradise Hotel. Det er ikke mulig å koble ut hjernen så mye at man nyter det, selv på et "jeg bare ser på det for å le av dem"-nivå.

Tweet4Tweet. Ser at en annen her også har nevnt det. Heldigvis tok det raskt slutt.

Så er det mye annen dritt, som dette Dritseint med Edel, men det anerkjenner jeg ikke som TV-program, siden det må være en parodi på drittprogrammer. Litt sånn "Se hvor elendig humorprogram vi kunne laget hvis vi ikke gadd å prøve". Hjernevask var forøvrig et godt program, og det er en grunn til at Eia & co. ble frikjent på alle punkter for å ha kryssklippet og fremstilt intervjuobjektivene galt. At Jørgen Lorentzen er et forferdelig lite intelligent vesen er ikke Harald Eias feil.

Det er mange programmer som er dårlige, men det er i hvert fall mye mindre fokus på dem enn på f.eks. Hotel Cæsar og Paradise. Karl & co. er jo ikke en kjempegod serie, men man blir ikke gal av at det går en reprise av det i ny og ne.



Anonymous poster hash: 65fe0...c30
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bot og bedring var også skikkelig dårlig.

Anonymous poster hash: 66bf2...17e

Haha, jeg ELSKET det programmet! Var også hemmelig forelska i Sturla Berg-Johansen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ELSKET det programmet! Var også hemmelig forelska i Sturla Berg-Johansen :fnise:

Da må jeg skuffe deg. Han er redd for jenteluz. :(

Anonymous poster hash: 2d081...f11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg skuffe deg. Han er redd for jenteluz. :(

Anonymous poster hash: 2d081...f11

Og han er en gammel mann nå

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skulle sett de utenlandske, de er mye verre O: Mener du paradise hotel?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Ja, var det ikke en norsk reality serie som het paradise hotel? Mener det var noe sånt.

Og ja, de utenlandske er mye verre. Folkene som er med i de, virker jo fullstendig hjernedøde. Og det er mildt sagt.

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det ikke en norsk reality serie som het paradise hotel? Mener det var noe sånt.

Og ja, de utenlandske er mye verre. Folkene som er med i de, virker jo fullstendig hjernedøde. Og det er mildt sagt.

Jeg like mange reality serier både norske og utenlandske ihvertfall :)

Var paradise hotel, dem har hatt det vært år siden 2009, skjønner ikke hvofor

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuttepi

Så noen på den fantastiske serien "Salmeboka minutt for minutt" forrige helg???

Jeg trodde helt seriøst at det var en spøk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig sinnasnekkern og.. gud så kjedelig

Jeg liker sinnasnekkern! Ser den svenske også!

Anonymous poster hash: d2a4a...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sommerfugl

2. Kråkeslottet

3. Far Out

4. Holms

5. Du skal høre mye



Anonymous poster hash: d4453...c4d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar. Ingen utgreiing nødvendig.

Torsdag kveld fra Nydalen. Det første året kunne det være litt opp og ned iblant, dog mest ned. Nå er det helt ubegripelig ræva.

Alle bloggerprogrammer: De er helt like, så jeg regner dem som en.

Paradise Hotel. Det er ikke mulig å koble ut hjernen så mye at man nyter det, selv på et "jeg bare ser på det for å le av dem"-nivå.

Tweet4Tweet. Ser at en annen her også har nevnt det. Heldigvis tok det raskt slutt.

Så er det mye annen dritt, som dette Dritseint med Edel, men det anerkjenner jeg ikke som TV-program, siden det må være en parodi på drittprogrammer. Litt sånn "Se hvor elendig humorprogram vi kunne laget hvis vi ikke gadd å prøve". Hjernevask var forøvrig et godt program, og det er en grunn til at Eia & co. ble frikjent på alle punkter for å ha kryssklippet og fremstilt intervjuobjektivene galt. At Jørgen Lorentzen er et forferdelig lite intelligent vesen er ikke Harald Eias feil.

Det er mange programmer som er dårlige, men det er i hvert fall mye mindre fokus på dem enn på f.eks. Hotel Cæsar og Paradise. Karl & co. er jo ikke en kjempegod serie, men man blir ikke gal av at det går en reprise av det i ny og ne.

Anonymous poster hash: 65fe0...c30

Jeg digger Dritseint med Edel. Haha, ler meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Dritseint med Edel. Haha, ler meg ihjel.

Jeg likte de scenene med han der jan, som da han spør folk om dem har snutt mauren sin nydelig eller om kona hans slipper han inn bakfra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotel Cæsar, alt med Idol og sånt, Kjærlighetsredet, Paradise Hotel, Bloggerne.

Husker jeg elsket første sesong med Idol, etter det ble det aldri det samme. Alt det andre klarer jeg bare ikke se på... For mye mas..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar, alt med Idol og sånt, Kjærlighetsredet, Paradise Hotel, Bloggerne.

Husker jeg elsket første sesong med Idol, etter det ble det aldri det samme. Alt det andre klarer jeg bare ikke se på... For mye mas..

Jeg syns første sesong av idol var gørr jeg, 2004 sesongen var bedre

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StarBar

Julefergå

Dritseint med edel

Torsdagskveld fra nydalen

Kommer faktisk ikke på flere som er virkelig dårlige :P er vel enig i at hotel cæsar ikke er særlig bra, både plotet og skuespillerne er ganske dårlige, men følger likevel i perioder med på det, så blir vel feil å si at det er det dårligste norske programmet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns første sesong av idol var gørr jeg, 2004 sesongen var bedre

Anonymous poster hash: 5edf5...179

MÅ du svare på alle innlegg i denne tråden?

Anonymous poster hash: 869ee...65d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komiserien "Luftens helter" - noen som husker denne? Husker jeg syntes den var så dårlig at det gjorde vondt å se på (og derfor så jeg ikke særlig mye).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ du svare på alle innlegg i denne tråden?

Anonymous poster hash: 869ee...65d

Nei, må du? Jeg svarer på kommentarer jeg føler for å svare på, er ingen regel på det ;)

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hotell Cæsar. Jeg følgte med de 2-3 første årene, men så ble det bare dårlig og synes det var teit at Georg skulle dø så tidlig. Alle de gode gamle skuespillerne er jo borte og er nesten bare nye folk nå.

2. Drit seint med Edel. Edel var morsom i TKFN, men et helt show med Edel alene? To much.

3. Hellstrøm programmer. Jeg er så dritt lei hele Hellstrøm.

4. Mye av norske komiserier som Hos Martin, Karl og Co, Holms, Karl II osv. Finnes ikke morsomt en plass.

5. Paradise Hotel og Big brother. Trenger vel ikke å forklare hvorfor.

Anonymous poster hash: ccf38...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...