Gå til innhold

De Verste Norske tv Serierene Som er Lagd


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1. Dritseint med Edel

2. Klovn til kaffe.

3. Big Brother

4. Tangrubakken. Er ganske lei de nå. Var gøy og koselig i begynnelsen, men nå er det kjedelig.

5.Hellstrøm rydder opp

Mange flere programmer som jeg ikke liker, men dette var de verste.

Seriøst?! Hellstrøm har hjulpet utallige mange personer med bedriften sin og helsen sin, visst du ikke liker det kan du ikke være et snilt menneske...

Du vil heller se på paradise strippe sex hotel med dumme folk istedenfor en som hjelper folk med helsen sin?

Har også blitt jævlig lei Hellstrøm nå, han er jo for pokker overalt. Og nå skal han ha de julegreiene og? Kan han ta det litt med ro snart

Herregud, han lager ikke programmer for å underholde dere høns, han hjelper folk. Å si du vil han skal slutte å hjelpe folk er bare ren ren ondskap.......

Paradise hotel

Hotel Cæsar! Seriøst.

Skal vi stupe

Mammon

Kan si det samme om paradise hotel og alt det crapet dere folk ser nå til dags, cæsar forbedrer seg ihvertfall, neste år nå kommer goggen og ninni tilbake. Da blir serien mye bedre

Jeg ser ikke så veldig mye på TV, men har allikevel lagt noen tv-programmer for hat.

Synes det er så kleint å se på:

Kristian Valen-crappet

Jakten på kjærligheten

Kjærlighetsredet

Torsdag kveld fra Nydalen

Farmen

Egentlig er Hotell Cæsar verre enn Farmen, men samtidig er Farmen like ille. Farmen-folkene skal bare virke så jævlig smarte, da er nesten Paradise Hotel bedre hvor de vet sånn halvveis at de ikke er de skarpeste knivene i skuffen, har litt selvironi og driter seg ut.

Anonymous poster hash: 5ce31...7b7

Dette kan ikke være seriøst, farmen er den beste reality serien som er ute nå, alle syns det er bra. Denne sesongen har vært spesielt bra, tviler på de fleste her hadde klart seg en uke i farmen...

Kristian valen crappet? Det er ikke crap når det er kjempe morsomt og holdt på i mange år

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan ikke være seriøst, farmen er den beste reality serien som er ute nå, alle syns det er bra. Denne sesongen har vært spesielt bra, tviler på de fleste her hadde klart seg en uke i farmen...

Kristian valen crappet? Det er ikke crap når det er kjempe morsomt og holdt på i mange år

Anonymous poster hash: 5edf5...179

"Alle synes det er bra" er vel et dårlig argument, bare fordi alle andre liker det så trenger man ikke å like det. Jeg synes ikke det er bra, og jeg forstår ikke hvorfor "alle" andre synes det. Jeg har sett et par episoder innimellom (helt til jeg finner noe annet å se på) men synes de bare klager og er irriterte på hverandre for ingenting. Men samtidig så skal de virke så smarte hele tiden, mens de klager. Det er min mening om Farmen, men folk liker det av en eller annen grunn, jeg vet ikke.

Kristian Valen er jo faktisk noe av det verste jeg har sett, han prøver så jævlig hardt å være morsom, men 98% av tiden så fungerer det ikke. Jeg synes bare det er alt for kleint å se på, blir flau.

Anonymous poster hash: 5ce31...7b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?! Hellstrøm har hjulpet utallige mange personer med bedriften sin og helsen sin, visst du ikke liker det kan du ikke være et snilt menneske...

Du vil heller se på paradise strippe sex hotel med dumme folk istedenfor en som hjelper folk med helsen sin?

Herregud, han lager ikke programmer for å underholde dere høns, han hjelper folk. Å si du vil han skal slutte å hjelpe folk er bare ren ren ondskap.......

Kan si det samme om paradise hotel og alt det crapet dere folk ser nå til dags, cæsar forbedrer seg ihvertfall, neste år nå kommer goggen og ninni tilbake. Da blir serien mye bedre

Dette kan ikke være seriøst, farmen er den beste reality serien som er ute nå, alle syns det er bra. Denne sesongen har vært spesielt bra, tviler på de fleste her hadde klart seg en uke i farmen...

Kristian valen crappet? Det er ikke crap når det er kjempe morsomt og holdt på i mange år

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Ikke vanskelig å skjønne hvem som har skrevet dette

Anonymous poster hash: 939d0...b4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vanskelig å skjønne hvem som har skrevet dette

Anonymous poster hash: 939d0...b4d

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med det?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Jeg mener akkurat det som står der. Det er ikke vanskelig å skjønne hvem som har skrevet det.

Anonymous poster hash: 939d0...b4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Alle synes det er bra" er vel et dårlig argument, bare fordi alle andre liker det så trenger man ikke å like det. Jeg synes ikke det er bra, og jeg forstår ikke hvorfor "alle" andre synes det. Jeg har sett et par episoder innimellom (helt til jeg finner noe annet å se på) men synes de bare klager og er irriterte på hverandre for ingenting. Men samtidig så skal de virke så smarte hele tiden, mens de klager. Det er min mening om Farmen, men folk liker det av en eller annen grunn, jeg vet ikke.

Kristian Valen er jo faktisk noe av det verste jeg har sett, han prøver så jævlig hardt å være morsom, men 98% av tiden så fungerer det ikke. Jeg synes bare det er alt for kleint å se på, blir flau.

Anonymous poster hash: 5ce31...7b7

Hva ler du av?

Jeg mener akkurat det som står der. Det er ikke vanskelig å skjønne hvem som har skrevet det.

Anonymous poster hash: 939d0...b4d

Det er meg som har skrevet det, hva er poenget ditt?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ler du av?

Det er meg som har skrevet det, hva er poenget ditt?

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Haha. "Det er meg som har skrevet det", hilsen Anonymbruker.....

Anonymous poster hash: 939d0...b4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paradise hotel

big brother

nrk, vet det er en kanal men alt som blir lagd der suger...

åndenes makt

idol jr

Haha. "Det er meg som har skrevet det", hilsen Anonymbruker.....



Anonymous poster hash: 939d0...b4d

Driver du og bare småtuller litt nå?



Anonymous poster hash: 5edf5...179
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, han lager ikke programmer for å underholde dere høns, han hjelper folk. Å si du vil han skal slutte å hjelpe folk er bare ren ren ondskap....... Anonymous poster hash: 5edf5...179

Okei, hissig much? Jeg kom med min mening, den har jeg rett til å ha :) Jeg synes han begynner å bli slitsom, og akkurat dette juleprogrammet er jo for å underholde, det kan du ikke nekte på. Du skal få mene det du vil, og jeg setter pris på om jeg kan få gjøre det samme :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, hissig much? Jeg kom med min mening, den har jeg rett til å ha :) Jeg synes han begynner å bli slitsom, og akkurat dette juleprogrammet er jo for å underholde, det kan du ikke nekte på. Du skal få mene det du vil, og jeg setter pris på om jeg kan få gjøre det samme :)

Han redda livet til jørgen foss så jeg syns han gjør en livreddende jobb, mening er mening men dette er en såpass viktig jobb at han bare må fortsette med den serien. legg heller nede paradise sex strippe hotel og big brother, de seriene hjelper ingen...

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han redda livet til jørgen foss så jeg syns han gjør en livreddende jobb, mening er mening men dette er en såpass viktig jobb at han bare må fortsette med den serien. legg heller nede paradise sex strippe hotel og big brother, de seriene hjelper ingen... Anonymous poster hash: 5edf5...179

Flott for Jørgen Foss det. Interesserer meg ikke av den grunn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holms, Mot i brystet, Hos Martin, Carl & co, Hotel Cæsar.

Anonymous poster hash: 03a5e...1f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott for Jørgen Foss det. Interesserer meg ikke av den grunn.

Skjønner, han kan gjøre alt dette uten av dem trenger å lage en serie av det men de seriene underholder meg av en grunn, jeg klarer ikke skjønne hvorrfor. Bare noe med at jeg blir i godt humør av å se folk få hjelp :)

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han redda livet til jørgen foss så jeg syns han gjør en livreddende jobb, mening er mening men dette er en såpass viktig jobb at han bare må fortsette med den serien. legg heller nede paradise sex strippe hotel og big brother, de seriene hjelper ingen...

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Han kan fortsette med å hjelpe folk, men trenger ikke å gjøre det på Tv.

Anonymous poster hash: ccf38...a98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan fortsette med å hjelpe folk, men trenger ikke å gjøre det på Tv.

Anonymous poster hash: ccf38...a98

Flink du er til å sitere innlegget mitt ;)

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Jammen JEG synes programmer med Hellstrøm er kjedelig og derfor gidder jeg ikke å se på. Flott han hjelper mennesker, men kjedelig program som jeg ikke vil bruke tiden min på. Alle er forskjellige og liker forskjellige ting. Sånn er det.

Å det er vel ingen som har sagt han skal slutte å hjelpe andre? Ikke alle vil se på og synes det er dårlig program.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står det for?

Hos Martin, Bingo Bingo og Karl & co synes jeg var utrolig dårlig!

Torsdag kveld fra nydalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si det samme om paradise hotel og alt det crapet dere folk ser nå til dags, cæsar forbedrer seg ihvertfall, neste år nå kommer goggen og ninni tilbake. Da blir serien mye bedre

Anonymous poster hash: 5edf5...179

"Dere folk"? Jeg ser ikke på det.. Begge de programmene er like pinlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere folk"? Jeg ser ikke på det.. Begge de programmene er like pinlige.

Hvordan er cæsar pinlig? Serien forbedrer seg i det minste noe som ikke paradise hotel gjør og de har dyktige skuespillere

Anonymous poster hash: 5edf5...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...