Gå til innhold

For oss som tar tempen


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut som EL var tidlig denne gang, jeg startet å teste for EL den dagen jeg hadde det! :( Legger ved bilde også av testene, hvor jeg hadde tydelig strek på EL, og svakere de neste dagene. FF er usikker(stiplet strek) på om jeg hadde EL, men kan jeg konkludere med det ettersom jeg hadde utslag den dagen? Tempen har jo steget fint, hadde skikkelige EL-smerter de dagene, og sexlysten var på topp ;)

post-86233-50544_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som EL var tidlig denne gang, jeg startet å teste for EL den dagen jeg hadde det! :( Legger ved bilde også av testene, hvor jeg hadde tydelig strek på EL, og svakere de neste dagene. FF er usikker(stiplet strek) på om jeg hadde EL, men kan jeg konkludere med det ettersom jeg hadde utslag den dagen? Tempen har jo steget fint, hadde skikkelige EL-smerter de dagene, og sexlysten var på topp ;)

Grafen virker riktig synes jeg ift den stiplete linja - så jeg ville regnet el fra den stipla linja.

Men ingen av el-testene er vel positive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av grafen ser det jo ut som det var EL synes jeg. Har overhodet ikke erfaring med testene, så det skal jeg ikke uttale meg om ;)

Her kom TR i dag, dessverre. Fikk skikkelig drop da jeg tempet i dag tidlig, og noen timer senere var det i gang :/ Krysser fingrene for neste PP, og jubler litt for at lutealfasen nådde 11 dager :)

post-87211-0-14330300-1420729363_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av disse er positive, men el- testene er positive FØR EL. Så hadde du testet en og to dager tidligere så hadde de antakelig vært positive :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treig å svare :) jeg la selvsagt ut bildene for å vise at EL mest sannsynlig HAR vært ja ;) ingen av de er positive, men avtagende og logiske i forhold til stigningen i temp :) så neste gang skal jeg huske å ta med tester selv om jeg drar på hyttetur :P

Takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt treig å svare :) jeg la selvsagt ut bildene for å vise at EL mest sannsynlig HAR vært ja ;) ingen av de er positive, men avtagende og logiske i forhold til stigningen i temp :) så neste gang skal jeg huske å ta med tester selv om jeg drar på hyttetur :P

Takk for svar alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med deg i DPO-land, Frøkenanonym? :)

Joda, er utolmodig som aldri før, 8 dpo :P klarte såvidt å holde meg unna testing i dag. Målet er å holde meg til søndag :) tenker på dette konstant! Og da jeg hadde lity diaré og startende kviseutbrudd i går, tenker jeg bare mer på det... :)

Du da Linde, en liten uke til EL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, jeg er utålmodig selv allerede så det skal bli en lang pp, hoho! Blir spennende til helga da :)

Ja, jeg håper jo at EL er om en uke sånn ca. Har begynt med vitex i tillegg til B-vitaminer også, så kanskje det kan gjøre susen? ;)

Bruker du forresten Pearly til å tempe (eller var det kanskje Augustfruen..?). Jeg synes den er så streng på eggløsning, den har ikke villet bekrefte det en eneste gang hos meg selv om jeg får det når jeg legger inn i FF.. :vetikke:

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ahh, jeg er utålmodig selv allerede så det skal bli en lang pp, hoho! Blir spennende til helga da :)

Ja, jeg håper jo at EL er om en uke sånn ca. Har begynt med vitex i tillegg til B-vitaminer også, så kanskje det kan gjøre susen? ;)

Bruker du forresten Pearly til å tempe (eller var det kanskje Augustfruen..?). Jeg synes den er så streng på eggløsning, den har ikke villet bekrefte det en eneste gang hos meg selv om jeg får det når jeg legger inn i FF.. :vetikke:

Ja veldig spennende til helgen ;) huff ka, har vært en lang pp for meg også dette her :P ombestemmer meg 10 ganger i løpet av dagen om jeg tror det er en god eller dårlig pp!

Hva er vitex og hvilken virkning har det? :)

Jeg bruker Pearly ja, og har kun fått bekreftet én av tre EL :P så den virker streng! tror kanskje det blir bedre når det har gått noen sykluser og den lærer kroppen å kjenne. Jeg stoler mer på FF enn pearly da ;) angrer å ha brukt så mye penger på den istedet for et til 165 kr :P jeg følger uansett mye bedre med enn pearly ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

174 innlegg er litt mye å lese så spør rett ut jeg:

Noen som har en rimelig temperaturmåler å anbefale?

Har akkurat solgt ladycompen min da jeg trengte pengene + at jeg ikke helt føler behovet for å ha en sånn avansert maskin. Følte også at jeg lærte å kjenne kroppen min etterhvert, altså tolke utflod osv så jeg hadde en viss peiling på når eggløsning kom og var ferdig.

Ellers lurer jeg på hvilke apper som fungerer best?

Vet ikke om det er nødvendig å nevne, men skal brukes som prevensjon. Planlegger ikke å bli gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

174 innlegg er litt mye å lese så spør rett ut jeg:

Noen som har en rimelig temperaturmåler å anbefale?

Har akkurat solgt ladycompen min da jeg trengte pengene + at jeg ikke helt føler behovet for å ha en sånn avansert maskin. Følte også at jeg lærte å kjenne kroppen min etterhvert, altså tolke utflod osv så jeg hadde en viss peiling på når eggløsning kom og var ferdig.

Ellers lurer jeg på hvilke apper som fungerer best?

Vet ikke om det er nødvendig å nevne, men skal brukes som prevensjon. Planlegger ikke å bli gravid :)

De selger et billig basaltermometer på billige-tester.no :) jeg har dog ingen erfaring med det selv. Fertility friend synes jeg er en bra app :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De selger et billig basaltermometer på billige-tester.no :) jeg har dog ingen erfaring med det selv. Fertility friend synes jeg er en bra app :)

Tusen takk :)

Med ladycompen så målte jeg under tungen, skal jeg måle under tungen med denne her også? Eller fungerer den best vaginalt? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, står det noe? Jeg tenker at det må være ubehagelig å starte dagen med en kald tapp oppi der ^^ så lenge du gjør likt hver dag må det vel gå greit? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt, står det noe? Jeg tenker at det må være ubehagelig å starte dagen med en kald tapp oppi der ^^ så lenge du gjør likt hver dag må det vel gå greit? :)

Hehe, ja du sier noe der :) Tenkte det hadde mer å gjøre hvor sensitiv den var jeg, men det har vel ingenting å si. Tror jeg sover med munnen forholdsvis lukket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...