Gå til innhold

For oss som tar tempen


Frøkenanonym

Anbefalte innlegg

Har du tatt tempen på samme tidspunkt hver dag? Skifte av soveplass/aircondition og slikt kan endre litt på tempen. Når dro du ut og når kommer du hjem?

Jeg dro ut onsdag 3 og hjem onsdag 10. Jobber 12 timers skift men tempet mye tidligere enn jeg gjør hjemme for må opp så sykt tidlig. Men tempet til samme tid den uken, men følte tempen svingte så mye fra dag til dag enn det den pleier. Håper el er i disse dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror mye kan påvirke temperaturen - jeg har store forskjeller hvis jeg temper når våkner midt på natta vs når 0630 som jeg pleier. Jeg hadde el slim mandag til onsdag, men tror egentlig ikke el er før i dag - så langt fra sikkert at el har vært for din del heller:)

Håper el er i disse dager :) følger man prøver og prøver også kommer rød hver måned på tiden. Enda ferre sjanser blir det fremover om jeg må ut på sjøen under el så håper det klaffer snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro ut onsdag 3 og hjem onsdag 10. Jobber 12 timers skift men tempet mye tidligere enn jeg gjør hjemme for må opp så sykt tidlig. Men tempet til samme tid den uken, men følte tempen svingte så mye fra dag til dag enn det den pleier. Håper el er i disse dager :)

Hmm, hvordan tar du tempen da? Jeg merket store svingninger da jeg tar tempen under tunga. Tidligere hadde jeg munnen litt åpen for å puste når jeg tok tempen. Nå lukker jeg den igjen og har mer stabil temp.

Huff ja, står opp 05.30 når jeg er på sjøen, så da tar jeg tempen på det tidspunktet hjemme også. Ikke alltid like lett å få sove igjen etterpå :P

Ikke lett å være på sjøen og treffe EL nei. Vi slutta på pillene i august, og det nærmeste å treffe EL har vært 5 dager før EL :/ januar blir første forsøket vårt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :) skjønner fint litt av tempen denne mnd - hadde håpet på tre fine stigninger siste dager, men har i stedet to lave. Riktignok stod jeg opp mye tidligere enn jeg pleier i går, og kom først i seng rundt to/halv tre i går - så er kanskje ikke pålitelige. Men, kan man få lavere temp enn kjernetemp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du hadde EL i går ;) vent et par dager og se om tempen stiger :)

Jeg håper det:) Overraskende nok el slim i sted, så tror vi legger inn lity aksjer for sikkerhets skyld :) takk for st du tittet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med mulig EL, Augustfruen! Krysser fingrene for at det var i går.

Her er plottet mitt så og si kliss likt som for forrige syklus, må nesten le når jeg ser på dem :fnise: Vet dere forresten hva det betyr at noen av prikkene er fylt inni, mens noen ikke er det på FF-plottet? Hvis det har noe å si i det hele tatt da.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med mulig EL, Augustfruen! Krysser fingrene for at det var i går.

Her er plottet mitt så og si kliss likt som for forrige syklus, må nesten le når jeg ser på dem :fnise: Vet dere forresten hva det betyr at noen av prikkene er fylt inni, mens noen ikke er det på FF-plottet? Hvis det har noe å si i det hele tatt da.. :P

Takk:) prikk uten farge betyr at den tempen ikke er helt pålitelig - feks hvis du ikke temper på samme tidspunkt som vanlig eller er 'sleep deprived' :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:) prikk uten farge betyr at den tempen ikke er helt pålitelig - feks hvis du ikke temper på samme tidspunkt som vanlig eller er 'sleep deprived' :)

Åå, takk for svar! Da er tydeligvis sleep deprived i dag jeg da, men hvordan i alle dager finner FF ut det da? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk for svar! Da er tydeligvis sleep deprived i dag jeg da, men hvordan i alle dager finner FF ut det da? :vetikke:

Det må du plotte inn selv under specifics:) men bare en halvtime forskjell i tempetid gir det samme. Sikkert andre ting under specifics som gjør det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, føler meg LITT dum nå! Kom akkurat på det med tiden, og at jeg som regel legger inn temp når jeg står opp, og ikke når jeg faktisk temper. Så da var det ikke rart at jeg fikk prikk uten farge i dag. Takk for hjelp :D

Endret av Linde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det:) Overraskende nok el slim i sted, så tror vi legger inn lity aksjer for sikkerhets skyld :) takk for st du tittet:)

Jeg tror det er slik at i løpet av 24 timer etter den siste positive EL-testen din, er det sannsynlig at EL vil komme. Og du har hatt EL smerter frem til den dagen? :) (det lilla?) det et visst ikke uvanlig å ha litt EL-slim dagene etter EL - men kan veldig lett også forveksles med sæd :)

Men aksjer er jo gøy uansett innenfor eller utenfor "sesong" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, føler meg LITT dum nå! Kom akkurat på det med tiden, og at jeg som regel legger inn temp når jeg står opp, og ikke når jeg faktisk temper. Så da var det ikke rart at jeg fikk prikk uten farge i dag. Takk for hjelp :D

Hehe, FF er riktig nok avansert, men helt synsk er den ikke ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er slik at i løpet av 24 timer etter den siste positive EL-testen din, er det sannsynlig at EL vil komme. Og du har hatt EL smerter frem til den dagen? :) (det lilla?) det et visst ikke uvanlig å ha litt EL-slim dagene etter EL - men kan veldig lett også forveksles med sæd :)

Men aksjer er jo gøy uansett innenfor eller utenfor "sesong" ;)

Ja, hatt el smerter ganske mye denne uka - satser på at du har rett:) prøve å legge inn aksjer jevnlig til el er confirmed:) takk igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er det med tempen, Augustfruen? Krysser fingrene for at den var høy i dag :)

Tempen var høy i dag :) så nå er jeg rimelig sikker på at el er over :) blir spennende å se når FF vil regne dpo fra:) snifffet baby i dag - så håper spiren sitter denne pp :)

Endret av Augustfruen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen var høy i dag :) så nå er jeg rimelig sikker på at el er over :) blir spennende å se når FF vil regne dpo fra:) snifffet baby i dag - så håper spiren sitter denne pp :)

Wohoo :) :) det var jo bra den ble høy ;) synes grafen lignet litt på min, var derfor jeg var sikker på det ;) på FF kan en spille et eggløsningsspill, hvor en gjetter når EL har skjedd på de forskjellige grafene :) hjalp meg til å kjenne igjen når ting kan skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wohoo :) :) det var jo bra den ble høy ;) synes grafen lignet litt på min, var derfor jeg var sikker på det ;) på FF kan en spille et eggløsningsspill, hvor en gjetter når EL har skjedd på de forskjellige grafene :) hjalp meg til å kjenne igjen når ting kan skje :)

:) alltid vært bekymret for at jeg ikke kan få barn, så alltid godt å få bekreftet at kroppen oppfører seg normalt :) sjekket ut det spillet - artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...