Linde Skrevet 4. desember 2014 #61 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvordan gikk det med deg Frøkenanonym? Her har tempen begynt å synke igjen, så det lover jo dårlig. Krysser fingrene for at el var for en uke siden i alle fall, og at reisingen og fraværende temping de påfølgende dagene gjorde at ff ikke har klart å definere el- dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #62 Del Skrevet 4. desember 2014 Hvordan gikk det med deg Frøkenanonym? Her har tempen begynt å synke igjen, så det lover jo dårlig. Krysser fingrene for at el var for en uke siden i alle fall, og at reisingen og fraværende temping de påfølgende dagene gjorde at ff ikke har klart å definere el- dagen. Dersom tempen din synker igjen, betyr det vel enten at du ikke har hatt EL enda, eller at TR snart kommer? Vanskelig å si uten å se trenden igår var tempen lik siste temp jeg delte med dere. I dag steg den 0,1. Håper enten den stiger mye i morgen, ellers kan den komme over helga til kjære kommer hjem igjen nesten nervepirrende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 4. desember 2014 #63 Del Skrevet 4. desember 2014 Her er grafen min, forresten. Mistenker el dag 27, men den kan jo strengt tatt ha vært senere også i og med at flere dager mangler. Har typiske symptomer som jeg bruker å få ca. en uke før mens nå, så tror i alle fall at el har funnet sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 4. desember 2014 Forfatter #64 Del Skrevet 4. desember 2014 Har du gått på p-piller frem til denne syklusen? Jeg synes din graf ligner litt på min forrige syklus, altså en hvor det ikke viser tydelig om EL har vært. Men kan jo være det hadde vært annerledes om temperaturene dine hadde vært tatt ja dersom EL var for en uke siden, burde tempen din vært litt høyere nå, men som du sier er kanskje mensen på vei Evt kanskje du ikke har hatt EL enda siden du hadde slim etter cd27 Kanskje noen andre som er flinke å tolke trender? Interessant synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 4. desember 2014 #65 Del Skrevet 4. desember 2014 Har du gått på p-piller frem til denne syklusen? Jeg synes din graf ligner litt på min forrige syklus, altså en hvor det ikke viser tydelig om EL har vært. Men kan jo være det hadde vært annerledes om temperaturene dine hadde vært tatt ja dersom EL var for en uke siden, burde tempen din vært litt høyere nå, men som du sier er kanskje mensen på vei Evt kanskje du ikke har hatt EL enda siden du hadde slim etter cd27 Kanskje noen andre som er flinke å tolke trender? Interessant synes jeg Neida, ingen ppiller på veldig lenge på meg, men har "slitt" med uregelmessige sykluser siden jeg sluttet. Menmen, så lenge jeg har eggløsning får det gå. Synes det er veldig spennende med denne tempingen jeg også, føler jeg lærer mye nytt om kroppen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 5. desember 2014 #66 Del Skrevet 5. desember 2014 Hei damer:) hatt en liten pause nå mens tanta har vært på besøk. Straks klar til å brette opp ermene og jakte på el igjen Blitt noe klokere ift el etter dagens temp, Linde? Og hvor i løypa er du frkanonym? Selv er jeg på dag 7, så en ukes tid til el:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #67 Del Skrevet 6. desember 2014 Her var jeg sikker på at EL hadde vært, men så gikk tempen litt ned i dag. I går kveld fikk jeg den sterkeste EL testen på en stund, men den er ikke positiv fordet. Nå håper jeg kroppen vil vente med EL en liten uke så kjære kommer hjem igjen.. Er på cd18, forrige syklus kom EL på cd21 eller cd24. Så det er jo håp Cd7 ja, da er det ikke lenge til du kan teste for EL tester du, eller vet du når tid du har EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #68 Del Skrevet 6. desember 2014 Ikke alltid like lett å forstå seg på disse temperaturene nei, krysser fingre for el venter til mannen din er hjemme Jeg tester for el - får lite signaler fra kroppen og kjenner ikke syklusen min godt. Hadde en MA tidligere i høst også - blir fort litt sykluskluss da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #69 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja det håper jeg også Sorry detaljer, men jeg hadde heller ingen symptomer og fant ikke slim. Så jeg må ty til å "grave ut" for å sjekke etter EL-slim. Og igår kom det! Skjønte hvorfor alle sier en kan strekke slimet så langt, det var sånn det var(hurra!). Men det kan være du gjør det? Trist med MA da, om ikke annet vet du at dere kan håper den vil sitte hos dere denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #70 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvordan legger dere inn bilde av chartene forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 6. desember 2014 #71 Del Skrevet 6. desember 2014 Her har temperaturen økt opp til slik den var dagen etter jeg mistenkte el, og jeg har fått en slik stiplet linje på fertilityfriend den 27. I så fall er jeg skikkelig glad for at jeg allerede er 9DPO, for de to foregående syklusene mine var lutealfasene skremmende korte. Krysser fingrene for at det tar noen dager til før det evt. skjer noe, og at kort luteafase ikke har blitt en ny trend hos meg i alle fall MEN så har jeg jammen EL slim igjen i dag, og DET skjønner jeg i så fall ikke bæret av Augustfruen: Hvis du trykker på "full editor" nederst til høyre i boksen hvor du skriver, så får du lov å legge ved vedlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #72 Del Skrevet 6. desember 2014 Det Linde sa;) tar screenshot på mobilen, og redigerer det etterpå med å croppe det Linde, så bra da :D rart med EL-slim nå ja, kanskje lurt å legge inn litt aksjer i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #73 Del Skrevet 6. desember 2014 Ja det håper jeg også Sorry detaljer, men jeg hadde heller ingen symptomer og fant ikke slim. Så jeg må ty til å "grave ut" for å sjekke etter EL-slim. Og igår kom det! Skjønte hvorfor alle sier en kan strekke slimet så langt, det var sånn det var(hurra!). Men det kan være du gjør det? Trist med MA da, om ikke annet vet du at dere kan håper den vil sitte hos dere denne gang Hehe - holder på sånn selv Er flittig i jakten på el-slim, og får det - men ikke så mye. Tenkte kanskje jeg skulle prøve å få i meg litt grapefruktjuice - skal visst kunne hjelpe:) Når jeg ble gravid i høst, var det bare på el-slim, hoppet i høyet straks jeg så slim og da satt den:)Trist å miste ja, men som du sier så vet vi ihvertfall at vi kan - er en trøst det:) satser på fine julegaver til oss alle:) Takk for tips med chart - skal forsøke å legge inn senere - er moro å se hvordan chartene utvikler seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #74 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Ble litt skjevt, men her et min chart denne pp:) Endret 6. desember 2014 av Augustfruen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 6. desember 2014 #75 Del Skrevet 6. desember 2014 Nei nå skjønner jeg lite her (detaljvarsel videre!). Nå har el-slimet forduftet, og de siste gangene jeg har vært på do har det bare vært skikkelig tykt og overhode ikke strekkbart "slim" som jeg aldri har hatt før.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 6. desember 2014 Forfatter #76 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Har du bare 2 dager med mensen, augustfruen? grapefruktjuice ja, har vurdert det selv, men smaker lite godt Linde: vet jeg har lest om det på nett, men husker ikke hva det stod. Tror det kunne bli slik etter EL. Jeg for min del fikk en positiv EL-test idag, el-slimet er der og livmortappen er høyt oppe, myk og åpen. Så EL er vel kanskje idag eller i morgen. "Slaget" er tapt, januar blir neste - men når bare tempen stiger snart kan jeg seire over at jeg har hatt EL Endret 6. desember 2014 av Frøkenanonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 6. desember 2014 #77 Del Skrevet 6. desember 2014 Hurra for EL i alle fall! Får satse på bedre klaff med mannen din i januar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #78 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg pleier å ha 2 til 3 dager med mens, men kanskje litt spotting dagen(e) etter. Denne mnd har jeg spottet til og med i går (ikke fått inn alt i FF ser jeg;)). Supert med EL da, frk anonym kjedelig at dere ikke får lagt inn aksjer, men alltid godt å få bekreftet at man får el Linde, tror el slim kan komme rett etter el også - tror det er en liten artikkel om det i FF. Selv hadde jeg mye creamy cm etter el sist pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfruen Skrevet 6. desember 2014 #79 Del Skrevet 6. desember 2014 Her er forrige periode, en god del fruktbar utflod etter el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linde Skrevet 7. desember 2014 #80 Del Skrevet 7. desember 2014 Jaja, spotting på gang her nå så da er nok løpet kjørt for denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå